Leuk om te weten dat anderen dat ook wel doen. Ik dacht ook straks hebben verloskundigen liever niet dat je kinderen mee neemt. Mijn vriend gaat ook mee. Wil niet alleen zijn voor als het niet goed is. Mijn zoontje is wel wat druk en maar nemen dan de buggy en wat speelgoed mee dacht ik zo en anders kan hij ook wel even samen met mijn vriend naar het scherm kijken ofzo. Vind ie vast interessant.
De vk hier vond het juist heel leuk dat ie mee was, alleen met 20wk echo wordt het niet zo gewaardeerd weet ik. Dan willen we zelf ook in alle rust kunnen kijken dus express de afspraak grplant op de dag dat ie naar kdv gaat. Maar vergeet nooit meer wat Liam zei toen hij het echobeeld bij 1e echo op het scherm zag : "is een oog" Kennelijk leek de baby op een oog haha! Met geslachtsbepaling zei hij wel gelijk baby.
@Patchwork Ik snap je gevoel hoor maar wat de andere meiden zeggen, dat is zo'n beetje standaard dat ze niks mogen zeggen. Ik hoop echt dat er iets uitkomt wat meevalt en waar je iets mee kunt en/of natuurlijk dat je gewoon toch spontaan ineens snel zwanger mag raken. @Gruffalo Jeetje wat lastig inderdaad. Ik snap je gevoel. Ik denk ook inderdaad even laten bezinken, openstaan voor eventuele andere opties en openstaan voor het feit dat dit misschien toch gewoon de naam voor jullie is. @Krily Spannend, wachtbankje! @Jiseb Sinds kort biedt onze vk ook centered pregnancy. Ik twijfel ook over de meerwaarde en kan me er niet zo goed een voorstelling bij maken. Misschien inderdaad wat @Jess93 zegt dat het vooral leuk is voor de contacten en het bewust even met de baby bezig zijn. @Saaaraaa Balen. Super frustrerend. Hoop echt dat ie zich snel aandient en dat het dan ook gewoon meteen hup raak mag zijn. @Inezz8 Eerste kwaaltjes dus! Aan de ene kant een fijn teken maar misselijk zijn is niet fijn spreek ik uit mijn ervaring.
@Inezz8 Yes, wij hadden C naar de eerste 2 echo's mee (liever niet, maar kon niet anders). Ze was toen zo'n 8 maanden, dus zat lekker in de buggy te slapen/spelen
@Gruffalo He, balen is daf zeg - als iemand in de buurt een (soort)zelfde naamt heeft gekregen. Lastig... Hou wel in je achterhoofd dat een woonplaats en/of school geen vaste gegevens zijn. Misschien verhuizen ze na een jaar wel, zie je ze nooit weer - maar hebben jullie een naam gekozen die het eigenlijk net niet is... Ik zou mijn ei gemist kunnen hebben, maar denk het niet. 23 november (cyclusdag 19) ben ik begonnen met de ovulatietesten. Vanaf toen, 2maal daags, alleen maar witte testen. 22 november, cd 18, begonnen met temperaturen - helemaal voor het eerst, dus geen idee wat normaal de temperatuur voor eisprong is. Maar ook die laat in dat tijdsbestek volgens mij geen eisprong zien. Dus òf ik moet mijn eisprong voor cyclusdag 18 hebben gehad, òf hij moet nog komen. Ik hóóp dat ik me bij de onzichtbare maar bevruchte eieren mag voegen
@Jess93 Wat grappig dat hij er een oog in zag! En ik snap wel dat het bij de 20 weken echo niet handig is dat er een kind mee is. Heeft Liam het toen niet per ongeluk tegen mensen gezegd dat jij een baby krijgt?
Hoe lang is je LF meestal? Zie bijv ook 32 dagen voorbij komen in je handtekening. Bij een LF van 14 dagen zou je dan op dag 16/17 al een positieve test hebben gehad en kan je dus zomaar te laat zijn geweest! Binnenkort een zwangerschapstestje proberen? Of durf je dat voorlopig even niet?
Klopt, lf van 14 dagen. Nouuuuu ik heb vanmiddag al een testje gedaan. Ja ik weet ook niet wat me bezielde, want witter dan wit.... En dan moet ik bevrucht zijn door een wonder - want ja, zieke man die dagen..... Of hij moet al superzaad hebben wat lang overleefd Al past ook dàt wel weer tussen al die gekke eieren, haha. Lief dat jullie allemaal zo meedenken.
@Inezz8 wij gaan onze dochter bij de termijn echo ook meenemen. Ik ben die dag ook jarig en heb geen zin om haar dan nog weg te brengen. De vk had ook aangegeven dat ze gewoon mee mag alleen niet bij de 20 weken echo. @Saaaraaa he stom dat je test wit was. Hopelijk kom je toch uit op een korte cyclus en anders snel je ei. Kom op onzichtbaar ei! @Patchwork ik sluit mezelf aan bij wat de andere zeggen. @Sokkie87 heb jij je 20 weken echo niet gehad vandaag? Hoe was het alles goed met de kleine en wat is het geslacht? Edit : ik zie dat je hem vandaag hebt. Succes! Hoe laat mag je? @Gruffalo last zeg met de naam. Laat het even bezinken. Je hebt nog even de tijd om erover te denken.
@Inezz8 wij hadden L gewoon mee. Maar zij kan echt niet stil zitten En wilde heel de tijd naar mij ! En ze is nog erg klein om het allemaal te begrijpen. Oef lastig @Gruffalo. Ik zou toch denk ik niet zomaar switchen als dit echt jullie naam is. Wat al eerder wordt gezegd straks verhuizen ze bijv. En hebben jullie je kindje een andere naam gegeven! Maar snap wel dat het een hele lastige keuze is. @Patchwork pff dat word een lang weekend. Ik zou indd niet van het slechtste uit gaan maar dat is moeilijk lijkt mij. @Saaaraaa hopelijk heb je je ei gemist en wordt je niet meer ongesteld. Het is hier al vaker gebeurd ! @Lovely29 jaaa! Fijn he steeds dichterbij de 12 weken! @Sokkie87 veel plezier en succes vandaag. Jullie wilde ook weten toch wat het wordt? Hoe laat mag je?
Jongens wat zijn jullie allemaal vroeg aan het dansen al zeg! Ik lig nog in bed, het is kouddddd ! Ik dans ook vandaag, maar dan 19 weken !