Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jess93, 12 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    @Raaf92 14.50 pas! Maar is in principe enkel voor de NIPT-counseling.
    Denk dat ik een echo sowieso wel voor elkaar kan krijgen :D Eis voor de NIPT test is nl max een week voor het bloedprikken een echo, wat betekent dat ik uiterlijk dinsdag zou moeten laten prikken en dat gaat me niet lukken (we zijn er nog niet over uit dat we het willen, dus na de counseling nog overleggen en eer ik dan tijd heb om te gaan prikken is het wo/do).

Sokkie87 vindt dit leuk.
  2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hahaha! Jum! Nooit aan gedacht dat die dropjes er ook op konden, goede tip :p;)

Krily, Ikook en Sokkie87 vinden dit leuk.
  3. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Omdat als het kindje er is het me geen reet uitmaakt of het een jongen of meisje is haha maar nu ben ik toch bang voor een soort teleurstelling als het weer een jochie is..en daar zou ik me dan weer schuldig om voelen etc. Idioterie:p
    Mn vriend heeft hetzelfde..maar wil het sowieso wel weten.

Saona vindt dit leuk.
  4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Sado je krijgt vast een echo!!:D Leuk hè weer even spieken! Lastig hè die NIPT. Wij hebben ook even getwijfeld maar het toch niet gedaan omdat we binnen geen enkele risicofactor vallen. Maarja je weet t nooit.. toch spannend!

5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Hoop voor je dat je even mag kijken bij jullie kleintje @Sado! :D

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sokkie87 Ik snap het wel hoor, ik heb ook stiekem hoop dat het een meisje is. Lijkt me gewoon ontzettend leuk na een jongetje! Niet dat een jongen niet welkom is natuurlijk, dan komt er gewoon nog een 3e poging ghehe :p

Ik ben net zo ongeduldig als @Sado & @Saona het liefst weet ik het NU al haha! Ik wil een echo inplannen voor over 5 weken.

@Raaf92 Herken het wel hoor, ik voel me ook best goed! Alleen wat vermoeider en verder zijn mn borsten zijn een cupmaat gegroeid (helaas) en zit ik al verplicht in de positiebroeken..

@Ikook Fijn dat er duidelijkheid is, hopelijk volgende ronde positieve test! :)

@Krily Wanneer ging jij ook alweer testen?

Saaaraaa, Saona en Krily vinden dit leuk.
  7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wij twijfelen ook enorm... Waarom hebben jullie twijfel?

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh joh zo herkenbaar! Mijn jongste is al 6 maar heeft zo nu en dan nog wel eens een ongelukje 'snachts in bed. Je zou denken dat je dat alleen hebt als je kleine kinderen hebt. Toch schijnt het heel normaal te zijn. Ik vind het ook lastig hoor, die onderbreking 'snachts. Nooit goed in geweest trouwens, in gebroken nachten... and here we go again :roflmao:

Ik voel me wel echt zwanger. Ik voel me 'smorgens of er een vrachtwagen over me heen gereden is heb grote moeite met opstaan. Nou ben ik sowieso al geen ochtendmens, maar nu nog minder :roflmao:. Gelukkig begin ik laat op kantoor dus ze hebben er geen last van. Tegen de tijd dat ze mij op kantoor zien is het alweer over. Daarom had niemand wat gemerkt :D

Mn borsten zijn zo gevoelig dat ik er zelfs last van heb als ik met de auto over een drempel rij. Enorm zijn ze ook, lijken wel meloenen... :p

Jiseb, Gruffalo en Sokkie87 vinden dit leuk.
  9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Jess93 ik ga zondag testen, al denk ik dat het niet zo is hoor. Heb namelijk erg lage weerstand gehad door de griep. Als het wel zo is eet ik echt m’n schoen op:roflmao:

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zou het voor het eerst ook wel leuk vinden om een meisje te krijgen, terwijl ik voorheen echt liever geen meisje wilde. Maar als het nu een jongetje is zou ik niet teleurgesteld zijn eerlijk gezegd... mijn jongens zijn het mooiste wat me ooit is overkomen!

Gruffalo vindt dit leuk.
  11. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Dit is dus het risico van een voorkeur uitspreken over geslacht, dat er dan gedacht wordt dat een jongen ongewenst is. Er zijn hier nog wel 10 jongens welkom, maar een meisje zou ook gewoon erg leuk zijn!!

Haha over een drempel. Erg is dat hè. Vorige keer had ik het ook zo erg. Nu totaal niet! Vreemd die verschillen in kwalen. Is meestal alleen de eerste paar maanden hè dus hopelijk is het snel over!

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    Ik val in niet één risicogroep, dus in die zin vinden we het misschien 'onzin' om er toch bijna €200 tegenaan te gooien.
    Ook heb ik redelijk wat echo's, dus vraag me af of grote afwijkingen (die je mag verwachten bij de afwijkingen waar op getest wordt bij de NIPT) niet ook gewoon zichtbaar zullen zijn bij m'n echo met 15 weken.

Straks dus maar even advies vragen :)

13. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Jess93 Heb je een voorgevoel? Spannend die echo! Wanneer ga je 'm plannen? Willen jullie sowieso een 3e? :D

14. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sokkie87 Nee totaal geen voorgevoel! Ik kan hem volgens mij op internet inplannen bij mn vk, dus ga daar vanavond even naar spieken :)
    @Sado Dat is precies de reden waarom wij ook twijfelen.. Hier ook geen enkele risicogroep aanwezig en vinden 200eu dan wel duur, mja aan de andere kant zouden we het ook wel graag willen weten als het kindje wel één van de syndromen heeft. Wil je zeggen wat ze jullie meegegeven hebben qua 'advies'? :)
    @Krily Misschien is het juist voordelig... Lage weerstand: minder spermacellen die gekillt worden door afweersysteem? :p Hoezo omdenken :roflmao::roflmao: You never know! Spannend!

Krily en Sokkie87 vinden dit leuk.
  15. Gruffalo

Hahaha, dat zei ik precies zo bij mijn tweede zwangerschap. En toen werd het een meisje en had ik alles wat ik wilde..... tot het weer begon te kriebelen :D

Sokkie87 vindt dit leuk.
  16. Gruffalo

Hahaha, is je man ook weer blij ;) Die van mij mag er niet aan zitten, want zodra ik stilzit/lig slaap ik (met uitzondering van vannacht dan) :D

Saona, Sokkie87 en Krily vinden dit leuk.
  17. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hahaha! Ik ben nog heel jong, dus voelt raar om na deze zwangerschap al klaar te zijn.. Maar we gaan het zien, eerst maar eens ervaren hoe het met 2 kinders is :p Liam is een suuuuper makkelijk kindje, natuurlijk geen garantie voor de 2e (hou mn hart vast :roflmao:). Dus we gaan t zien! Als dit een jongetje is, acht ik de kans wel iets groter dat er een 3e zou komen :oops:

Gruffalo vindt dit leuk.
  18. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Jess93 hahaha wie weet. Zou opzich best kunnen :roflmao:.
    Heb ook een dikke koortslip door m’n mindere weerstand en daar ben ik al helemaal niet blij mee.o_O
    Vandaag 12dpo moest me eigen echt inhouden om niet te testen, maar het is gelukt :D.

19. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Jess93 Ja heb ik ook zo! Al willen wij sowieso wel een 3e. Als de tweede net zo relaxed wordt als de eerste dan haha vaak hoor je dat de 2e het lastigste is hè?

Oké ik ga ook een geslachtsecho plannen bij 16w. :rolleyes: Verrassing voor mn vriend :p

Saona en Jess93 vinden dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    @Jess93 Tuurlijk :) Laat t je weten vanmiddag

@Krily Ga eens testen jij :D

Haaa toch wel @Sokkie87! Spannend! :D

Mijn man is er héél stellig in dat we het bij twee kindjes houden. Denk zelf dan ook het gevoel te hebben dat we compleet zijn. Voelt gek om zo jong (25) al 'klaar' te zijn, maar ach ;) Wie weet bedenken we ons ooit nog :)

Jess93 en Krily vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina