@Ikook Balen van je negatieve test! Wel fijn dat je cyclus ietsjes langer is geworden deze ronde. @Krily Ik ben (net als zo veel hier) benieuwd naar je test! Ik hoop voor je op een positieve! @Patchwork Een lange cyclus is inderdaad enorm balen! En dat stukje zelfbescherming snap ik heel goed, merk dat ik dat zelf ook doe..
Hier vandaag weer bruine afscheiding. Werd later ook ietsjes roder, maar niet écht helemaal rood. Pff als ik niet maar al zo kort na de eisprong ongesteld word!
@L2092 he nee die afscheiding. Hopelijk valt het mee. @Sado wat handig zo'n gyneacoloog! Leuk zo lang spieken ! @Krily spannend! @Jess93 leuk! Ben wel benieuwd wat het inhoud! Heb er hier niet eerder van gehoord. @Patchwork uitgeteld deze week.....he nee! Gevoel; voelde ons zoontje pas met 22 weken. Ook placenta die voor lag.
Wat fijn dat bijna iedereen het nieuwe topic gevonden heeft. Ik heb weer even 4 pagina's gelezen. @Sado wat fijn dat je ook nog zo lang mocht babystaren! Heerlijk, hé? @Krily ik ben ook voor vandaag testen, haha. Kan best, joh! @Jess93 ik heb Centering pregnancy gedaan bij E. Ik vond het erg leuk met alle meiden. Ik doe nu ook centering parenting, het vervolg bij het consultatiebureau. Ik deed het om ook tussen 'gewone' zwangeren te zitten ipv alleen het ziekenhuis. Ik had m'n controles wel in het ziekenhuis, dus extra. Ik vond de persoonlijke tijd die je bij cp krijgt wel kort.
@Jess93 Ik denk dat centering pregnancy heel waardevol kan zijn. Wanneer heb je de eerste gezamenlijke 'controle'? @L2092 Hoe is de afscheiding nu? Hoeveel dpo zit je? Zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn? Fijn zonnig weekend meiden!
Gisteren vraagt mijn man ineens wanneer ik kan testen. Dus ik na vanaf woensdag zou kunnen (10dpo). Oh zegt ie dat is snel. Ik zei ja dan zijn er al 1.5 week voorbij dat alles aan het werk is Oh zegt ie die zwemmers van gisteren maken dus geen kans meer. Uhh nee... Ben wel benieuwd. Eigenlijk geen symptomen nog niet. Alleen wat rommelende buik maar kan ook van het andere eten zijn hier op vakantie.
@Krily spannend ik kom tussen alles door wel even spieken naar je testje @L2092 neeee niet nu al bruin bloed met rood. Hopelijk is het niks. Misschien gezellig gemaakt en een vaatje geknapt? @Eerstewondertje haha mannen logica. Warmte is goed voor de innesteling . Aankomende week ben ik afwezig. We hebben een druk weekend en maandag krijgen we de sleutel van de woning. Dan gaan we een hele week flink aan de *klus*. Ik kan ook pas zondag testen mits ik dan niet ongesteld ben maar dan is het ook wel bijna zeker dat ik zwanger ben. Ik ben dan ook al 16dpo. Misschien toch op zaterdagavond testen dan haha.
@Eerstewondertje ik hoop ook dat het mee valt! En voor jou hoop ik op een positieve test! Leuk dat je man er naar vraagt wanneer je testen kan. @Saaaraaa Ik weet niet precies hoe veel dpo, ik temperatuur niet. Zaterdag was de test positief. Dus ik vermoed vandaag 5 of 6 dpo.. Vandaag nog geen bruin/rode afscheiding gezien.. @Lovely29 Ik hoop ook dat het niks is.. Gister niet gezellig gemaakt, dus dat kan het niet zijn.. Had eergisteren 1x een beetje bruin, dat het gister bruin en iets rood was vond ik minder leuk Jullie heel veel succes en plezier met klussen in jullie nieuwe woning!! En hopelijk heb je straks ook een mooie positieve test in handen!
Ik ga proberen echt pas morgen te testen Haha. @L2092 hm misschien kan het toch wel echt de innesteling zijn? @Lovely29 veel plezier en succes met klussen in jullie huisje! En hopelijk dan een positieve test. @Eerstewondertje hahaha mannen, die van mij dacht ook dat een vrouw de hele maand vruchtbaar was. Wat hebben die gedaan tijdens biologie?
@Krily Mijn duimen draaien voor je! Hopelijk morgen een positieve test! Ik heb zonet weer heeeeeeeel iets lichts op het wc papiertje gezien, meer naar de bruine kant dan naar de rode kant. Jemig wat spannend en onzeker dit..
Dat is lief! Ik heb wel wat steekjes gevoeld, maar alleen in de rust. Ik durf niet te denken dat het iets is want het is nog zó vroeg en ik heb de vorige rondes ook van alles gevoeld en het bleek niets te zijn..
@Sado: Ik heb een voorliggende en achterliggende placenta gehad. Bij de voorliggende placenta voelde ik de baby met 15 weken en bij de achterliggende placenta met 14 weken. Misschien ligt het ook aan hoe druk het kindje is No worries
Idem. Het voelt naar om het alleen al te denken maar wij ook. Ik hoop dat we nooit die keuze hoeven te maken.
Oh fijn! Dat klinkt heel positief! Ik lees vaak echt met 22-24 weken pas wat voelen met een voorliggende placenta
@Sado Denk ook dat het per kindje verschillend Is! Hoe druk ze zijn enz. Bij mij lag tie ook voor en voelde pas met 27 weken soms heel goed wat, maar ik heb der de hele zw niet goed gevoeld. Dus vanaf week 39/40 zat ik om de dag in t ziekenhuis voor een ctg! Ik vond het heel vervelend en onzeker! Maar lees ook bij genoeg vrouwen dat ze hun kindje wel gewoon vroeg en goed voelde !