Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Saaaraaa Jaaa klopt! We wisten dat er veel moest gebeuren maar hadden een ander tijdspad in ons hoofd haha! Duurde 1.5wk langer dan verwacht, maar het is goed gekomen dus ach:p Jahoor mag! Ik was alvast eind juni gestopt met de pil voor het 'ontpillen' & hebben zoiets van als het eerder gebeurd dan sept/okt prima maar gaan niet bewust op dé dagen klussen maar het kwam nu gewoon zo uit toevallig. Iets met een hoger libido na stoppen met pil:oops: :roflmao:
    Jij had een mooie knaller ovu zag ik! Spannend:D

Hoe staat het met de NOD dames: @Sado @Krily @Lovely29 ?

Saaaraaa vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    @Jess93 Welkom terug! Hoe bevalt de nieuwe woning? :)

Ehm nou ik sta indd nog op NOD, maar heb een hele gekke cyclus. Hieronder even een bericht van mij van dit weekend, met de uitgebreide uitleg :p
    Inmiddels CD25

3. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Ja ideaal dacht ook oh is dit alles... ;) dan valt het me reuze mee als je soms die verhalen hoort. Kraamhulp zei toen ook al, dan is het niet veel inderdaad.

4. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Had ik dus ook niet. Veel bloed en grote stolsels verloren na de eerste bevalling. Geen sinaasappels. Maar toch wel kiwi's :roflmao:Ik ben blijkbaar een 'bloeder'. Zie ook het gênante bevallingsverhalen topic ;)

5. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Leuk dat je er weer bent!

6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Jess93 hier gaat het goed hoor, nog geen bloed :D

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Wanneer ga je testen? :)

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Een bloeder, hahaha.

Wat is je verhaal in dat topic? :D

9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik twijfel, tussen vanavond of morgen ochtend. Van de ene kant denk ik vanavond, dan is m'n vriend er niet want die heeft nachtdienst. Als het raak is zou ik het graag op originele manier willen vertellen. Weet nog niet hoe, maar lijkt me leuk. :)

10. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Misschien dat iemand van jullie hier bekend mee is, want ik schrok me net een hoedje...:eek:

Ik heb bij mijn vorige twee zwangerschappen bij het zwanger worden altijd mijn bmm stand gevoeld om te kijken waar ik ongeveer zat in mijn cyclus, werkte echt perfect voor mij want kon daaraan eigenlijk altijd 'meten' of ik in mn vruchtbare periode zat of niet. En zodra ik dat merkte, gooide ik er een ovulatietestje tegenaan en het klopte eigenlijk altijd. Dus aangezien we nu gestart zijn voor ronde 1, dacht ik, goh laat ik weer eens kijken hoe mijn bmm stand nu is. Voel ik dus tot mijn grote schrik een bultje vlak naast mijn bmm. Ik heb meteen de ha gebeld en woe een afspraak (heb ik lekker veel zin in, *not*) Maar je gaat gelijk allemaal gekke dingen denken. Ook meteen zitten googelen en zie daar ook veel onschuldige verklaringen voorbij komen maar uiteraard ook minder onschuldige (ik weet het, googelen is ook niet de oplossing :rolleyes:) Maar nu dus even tot woe in de zenuwen, want dan is pas mijn eigen (vrouwelijke) ha beschikbaar! vandaar ook dat ik een beetje op zoek ben naar 'geruststelling' ookal snap ik dat niemand me dat 100% kan geven. Maar dus, iemand toevallig ook bekend met bultjes/bobbeltjes in dat gebied?

11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Gruffalo dat veel bloeden tijdens menstruatie ken ik, heb ook altijd veel bloedverlies en stolsels. En heel veel buikpijn dat uitstraalt in m'n benen. :(

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Spannend :D

13. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Krily Spannend! Leuk dat je, wanneer je zwanger bent, het op een originele manier wilt vertellen. Op internet een hoop leuke ideeën :)

@Dee-tje Ik heb op de baarmoedermond ook een hard bultje. Voelt een beetje als een grote zandkorrel. Heb het tijdens vorige zwangerschap aan de gynaecoloog gevraagd en die vertelse me dat het bij mij een klein blaasje vocht is (wat geen kwaad kan).
    Kan me voorstellen dat je er van schrikt. Heb je de afspraak woensdag al een beetje op tijd? Succes in ieder geval en hoop dat het meevalt!

Dee-tje vindt dit leuk.
  14. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sado Wauw wat een raadsel is deze ronde voor jou zeg! Wanneer ga je weer testen?
    @Krily Oeeehh spannend!! Ik zou zelf altijd 's ochtends testen.
    @Eerstewondertje Heerlijk zeg:D
    @Gruffalo Dankje :) Hier ook een bloeder helaas!
    @Dee-tje Geen ervaring, snap je ongerustheid idd! Sterkte woensdag, ik duim dat het niks is!

Dee-tje vindt dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Oef kan me voorstellen dat dat heel erg schrikken is.... Geen ervaring mee
    Sterkte!

Dee-tje vindt dit leuk.
  16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    @Jess93 Zaterdag (tenzij ik dan al ongesteld ben natuurlijk)! Dan zit ik op CD30 en zo'n 11DPO als de positieve zwangerschapstesten op een ovulatie reageerden :)

17. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Saaaraaa Oke, fijn om te horen dat het bij jou iig niets bijzonders is. Bij mij is het wel iets groter dan een grote zandkorrel. Meer grootte van een klein erwtje. Ik las op internet idd dat het een soort cyste met wat vocht kan zijn. Maar toch gaat er even meteen zo'n schrikgevoel door je heen als je iets voelt wat er eerder nooit zat.

Afspraak kon pas om 16:00 woensdag. Kon ook om 08:00 maar dan zou ik de kindjes mee moeten nemen en dat leek me niet zo een goed plan gezien de kans dat ik daar voor een inwendig onderzoekje moet gaan liggen :rolleyes:. Nou ja, probeer voor nu maar van het minst erge uit te gaan!

18. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Spannend @Sado, misschien zaterdag wel een mooie test in je handen. Ga voor je duimen ;)!

@Jess89
    Welkom terug:)! En is het helemaal naar jullie zin? Spannend, zou leuk zijn als t gelijk raak is!

@Krily
    Spannend:)! Ga voor je duimen!

@Dee-tje
    Vervelend, geen ervaring mee! Hopelijk is t iets onschuldigs!

Dee-tje vindt dit leuk.
  19. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Dank jullie verder!

20. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wat akelig zeg! Hopelijk is het iets onschuldigs. Succes woensdagmiddag!

Dee-tje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina