Ahh nog een klein beetje hoop houden! Ik heb vanalles geprobeerd (3 Jr lang) en nooit ei gevonden. Nu wel met CB. Dus ik zou je aanraden daarin even e investeren! Met 1 pakje van 20 kun je minimaal 2 cyclussen doen (en meer heb je hopelijk niet nodig!!)
Nou ik heb vanmiddag getest, en hij was witter dan wit! Jammer, maar wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben en dat alles eruit is! Voordeel van zo kort bloeden is wel dat we gelijk weer verder Kunnen!
@Sokkie87 dan ga ik er gewoon voldoende bestellen en dan op tijd beginnen. Wacht even tot ik ongesteld ben geworden. @Raaf92 weer verder met een frisse nieuwe start. Hopelijk snel een plakker!
@Raaf92 wat jammer.. duimen voor de volgende ronde. Blik op de toekomst! @Lovely29 misschien heb je ze niet nodig! Ik had ze via bol.com..geloof €32 voor 20 stuks. Je kunt ook als je vroeg begint testen met action en als je dan een beetje duidelijk streepje hebt dan CB pakken ter controle. Heb ik nu ook gedaan! Maar 3 hoeven gebruiken van CB. Dan valt t zeker mee!
@Sokkie87 de test was echt witter dan wit. Ik had anders echt wel een tuurstreepje moeten hebben. Ik ga dan ook een paar cb testen kopen lijken me zeker wel fijn met zo'n smiley.
Duidelijkheid in ieder geval. Maar wel ontzettend balen gewoon... Hopelijk een succesvolle volgende ronde voor je.
Oooh gaat @Krily testen Vandaag? Spannend. Hoe gaan jullie mannen ermee om? Ik had zaterdag gezegd dat ik maandag ongesteld moet worden en dan dinsdag een testje eraan zou wagen. Hij trekt er echt zijn mond niet over open. Gisteren niet eens gevraagd of ik ongesteld ben en deze ochtend ook niet. Heb besloten om zelf ook niks te zeggen. Hij komt er zelf maar mee.
Mijn man was bij m'n vorige zwangerschap niet zo betrokken. Hield zich er nauwelijks mee bezig, vroeg er niet naar, had geen idee waar ik in m'n cyclus zat. Nu is ie een stuk geinteresseerder, vraagt naar hoe ver ik ongeveer in m'n cyclus ben, is bij testjes als eerste aan het turen, vraagt of ik al wat merk/voel, etc. Moet zeggen dat ik hem er zelf ook wel meer bij betrek dan vorig jaar, toen hield ik het redelijk allemaal voor mezelf.
@Raaf92 Balen, zeg! Je houdt toch elke keer weer hoop. Ik vind het zo opvallend dat net als je zwanger wilt raken zoveel mensen gekke cycli krijgen. Maakt het er niet gemakkelijker op.... @Krily Oeh spannend! Op naar 2 streepjes vandaag. *duim, duim* Mijn man is altijd heel betrokken geweest bij de zwangerschap, van streepjes turen tot alle bezoeken aan de gyn, hij heeft niets gemist. Ik vond het heel fijn, want ik was super zenuwachtig elke keer. Ook nu merk ik dat hij weer zin heeft om aan een 2e te beginnen.
@Jiseb Wat betreft de zwangerschap zelf was mijn man hetzelfde! Vanaf het moment dat ik zwanger was, was hij erg betrokken. Is naar (bijna) alle controles meegeweest, was extra lief en zorgzaam, kocht regelmatig cadeautjes voor mij en de baby Super lief Het zwanger raken zelf dus de vorige keer niet echt, maar kan me voorstellen dat dat wat minder grijpbaar (en interessant) is voor een man.
@Lovely29 mijne een beetje hetzelfde als de jouwe.. en ik vind t wel fijn om het zelf te bekijken en dat het voor hem gewoon 'seks' blijft gewoon omdat het lekker is ipv om een kindje te maken Hoewel ie na de smiley die ik liet zien wel zei: "dus morgen aan de bak" Dus dat hebben we geraan gisteravond haha en vanavond denk ik nog een keer. Gisteren of vandaag was mn eisprong dus vandaag is gewoon 'voor het geval dat'. En daarna op het wachtbankje..... @Krily succes!!! Hoelaat ga je testen? Hou ons op e hoogte. Spannend!!!
@Raaf92 Balen zeg.. Hopelijk de volgende ronde raak & een plakker! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. @Krily Ik ben heeel benieuwd naar je test!! Hier heeft ie volgens mij uberhaupt geen idee hoe t werkt met eisprong enzo Net als @Sokkie87 vind ik dat niet erg, dan blijft het voor hem 'gewoon' seks. Hij vroeg er wel van de week naar & toen ik zei dat ik wel vruchtbaar was op de momenten dat we seks gehad hebben zei die dat hij wel een vermoeden had haha! Hij is bij vorige zwangerschap zoveel mogelijk mee geweest naar controles, maar was voor hem toen heel lastig ivm onregelmatige ploegendiensten. Hij werkt bij politie dus hij kon niet zomaar even vrij krijgen zoals met kantoorbaan zeg maar. Al vond ik se standaardcontroles zelf ook niet zo heel boeiend heel eerlijk gezegd
Bij ons begon het wel zo, maar na de bbz'en en goed in de gaten moeten houden of ik weer zwanger was en na een jaar bijna op commando vrijen, was hij helemaal ingelezen. Hij weet nu overigens ook precies wanneer ik ongesteld was en ongeveer mn eisprong heb. @Sado fijn dat jouw man ook zo betrokken was! Ik vond het ook erg prettig. In eerste instantie wilden we niet dat ik slecht nieuws zou krijgen en hij er niet bij was, maar daarna was hij gewoon erg nieuwsgierig. Hij vond dat het ook zijn kindje was en wilde ook even spieken op de echo. Ik ben benieuwd hoe het de volgende zwangerschap zal zijn.
Mijn man is ook heel erg betrokken, en erg geïnteresseerd! Hij is met alles mee geweest, en zorgde ook echt goed voor me! En nu is t nog steeds een behulpzame papa die graag met L speelt en knuffelt! Echt heerlijk om naar te kijken! En nu ook weer elke x vragen wanneer we de meeste kans maken En of ik al ongesteld ben ! En gister was tie ook wel even teleurgesteld hij had ook nog een beetje hoop :/! Maar Ja! voor die mannen is t ook allemaal maar zoeken waar ze goed aan doen!
Fijn is dat he. Ik vind het ook zo super om ze samen te zien. Hoe klein ze ook nog is, je ziet dat ze gek is op dr papa en ze echte vriendjes zijn