Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Haha het lijkt nu net alsof mijn vriend niet betrokken is. Vanmorgen kreeg ik toch een appje met de vraag hoe laat ik ga testen vandaag. Gezegd dat ik gisteren getest heb en er niks te zien was. Maar nog niet ongesteld ben. Nu is hij natuurlijk wat teleurgesteld waarom ik het niet gezegd heb. Snap ik ook wel zou ik ook niet leuk vinden. Ik was gewoon zelf teleurgesteld dat er niks is.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik gelijk zwanger. Het hele klus en eisprong verhaal is nooit ter sprake gekomen. Nu is het dus even wennen dat het nog niet wil lukken. Hij is toen ook meegeweest naar elke controle behalve het hartje luisteren en de weeg momentjes.

2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Haha ja denk dat er gewoon verschil zit tussen de mannen maar dat ze uiteindelijk allemaal geinteresseerd zijn. Alleen wat minder zichtbaar voor een man!
    Lief om te zien he..je man met zn kleintje! :D

Sado vindt dit leuk.
  3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Echt Heerlijk!:) ook als tie bijna thuis komt uit zn werk zet ik L voor t raam, ze wordt dan helemaal druk als ze ziet dat tie eraan komt:p!

Sokkie87 en Sado vinden dit leuk.
  4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lastig is dat he! Wel lief dat tie er toch naar vraagt :)! Zo zie je maar, ze zijn er ook mee bezig alleen laten dan niet altijd merken denk ik;)!
    K ga voor je duimen dat je als nog positief test!

5. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Raaf92 vindt dit leuk.
  6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Negatief.. of heel ver weg een streepje. Maar hou hem negatief:(

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Jammer zeg :( Maar binnen afleestijd een streepje is een streepje!! Misschien test je gewoon erg vroeg?

8. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Denk niet dat het te zien is

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Ik zie 'm zo inderdaad niet, maar weet wel dat de kwaliteit van foto's erg achteruit kan gaan hier :)
    Ben je zeker van je eisprong?

10. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Krily Ik zie ook niks op de foto, maar zoals Sado zegt gaat de kwaliteit wel erg achteruit na uploaden. Wat niet is kan nog komen ;) wel getest met ochtendurine? Was 13 augustus je nod? Of ben je er niet zeker van? Hopelijk morgen een duidelijkere streep.

@Lovely29 He wat jammer, een witte test. Maar nog geen menstruatie dus?
    Ik snap ook wel dat je het gisteren nog niet verteld hebt aan je vriend. Als hij er zelf naar vraagt is t toch anders.

@Sokkie87 Zag inderdaad dat we op dezelfde dag staan! Ik hoop niet te testen voor mijn nod. Maar mezelf kennende, en dan helemaal icm anderen die wel al testen, dat het waarschijnlijk 10dpo al gaat zijn :p

Mijn man wil wel graag weten wanneer ik een positieve ovulatietest heb gehad. Voordat we aan kinderen begonnen wist hij niet van de eisprong af; hij dacht dat de vrouw eigenlijk altijd vruchtbaar was. En ook dat als je dan onveilige seks hebt, het wel snel raak moest zijn. Lekker naïef haha.

Sokkie87, Gruffalo en Raaf92 vinden dit leuk.
  11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Jammer:(! Ben je zeker van je NOD?:)

12. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha Zou wel een stuk makkelijker zijn als t zo zou gaan hoe je man het dacht :p!

13. Saaaraaa

Haha echt he :p Mannen.... Maar zijn gedachte erachter was: 'je hoort zo vaak dat ze 1x de pil vergeten zijn en dan direct zwanger' of '1x een one-night-stand en meteen zwanger'.

Balen trouwens van jouw witte test gisteren; ik had anders verwacht. Ga je bij deze cyclus nu uit van het eerste bloedverlies?

Raaf92 vindt dit leuk.
  14. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha:)! Ja dan snap ik zijn gedachte wel :p!

Ja zeker balen, maar ja! Ja ik ga uit van het 1e bloedverlies, vorig jaar met mn mk ook en toen had ik netjes 2 weken later weer een positieve ovulatietest! Maar ga geen ovulatietesten meer gebruiken, gewoon vanaf zondag het om de dag gezellig maken En neem aan dat we dan wel goed zitten ;)!

Is het bij jullie ook zulk minder fijn weer?:/

15. Saaaraaa

Dan hoop ik dat je nu weer zo'n nette cyclus krijgt! Even loslatenis misschien ook wel goed. Om de dag gezellig maken, kan je het inderdaad niet missen. :)

Ik zit momenteel nog buiten, wel bewolkt maar wel warm. Rond 15.30 uur krijgen wij regen/onweer volgens de buienrader. Bij jullie nu aan het regenen?

16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook! Heb het deze ronde gemerkt dat ik er dan een stuk minder mee bezig ben;).

Heerlijk! Hier regent het al vanaf 10.00 :eek:!
    Vind het altijd heerlijk om even een rondje te wandelen maar zit er voor als nog niet in!

17. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Het bruinverlies is helaas begonnen. Op naar volgende ronde! :)

18. Saaaraaa

Al vanaf 10.00 uur @Raaf92 :eek:Pff, dan duurt de dag lang he. Ik probeer er ook iedere dag even uit te gaan, ofwel wandelen of even naar het dorp.
    Hoop dat t gauw droogt wordt en je nog even naar buiten kan!

@Krily He balen! Heb je een regelmatige cyclus? Veel geluk komende ronde!

19. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Dit was m'n eerste cyclus, 30 dagen dus vind het netjes

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Balen @Krily! Maar gelukkig een nette cyclus. Ik duim voor meer geluk volgende ronde! :)

Hier is het weer ook niet bepaald om over naar te huis te schrijven. Gelukkig zit ik warm en droog op kantoor:rolleyes:
    Brrrrr.

Deel Deze Pagina