Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.280
    17.320
    113
    CD26, pfff, wat duurt het lang... Is toch gek dat ik korte cyclussen heb wanneer we er niet voor gaan en een langere nu we er wel voor gaan:roflmao:

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Hier is het weer ook niet best maar wij zitten ook in het westen van het land en daar zou het al vroeg beginnen met regenen. Hopelijk straks droog.

Hier ook CD26 en ook niks te bekennen, pfffff....

@Krily balen van een witte test en zo typisch dat je dan gelijk ongesteld wordt. Had ik vorige ronde ook. Nu nog niks te bekennen. Ben al 10x naar de wc gehuppeld vandaag.

3. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Krily jammer :( wel een nette cyclus inderdaad! Op naar de volgende ronde.

@Lovely29 spannend!!! Voel je iets?

4. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Krily jammer ! Hopelijk de volgende ronde meer geluk!
    @Lovely29 niet leuk dat wachten...

Hier ziet het al de hele dag grijs.. Vanmorgen ook regen gehad (zuidoost). Het is momenteel droog. Wilde naar de open speeltuin hier in het dorp, maar gok het er toch maar niet op...

5. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wij hebben vanochtend alleen boodschappen gedaan en binnen gespeelt. Ze ligt nu al lekker 2.5 uur te slapen. Lekkere compensatie ten opzichte van gisteren want toen sliep ze helemaal niet.

Ik heb geen symptomen en merk dat ik er bloed chagrijnig van wordt. Stond vanmorgen bij de kruidvat en heb even naar de testen staan kijken. Ik heb ze laten liggen want heb er nog 1 van action. Ik vertrouw de action alleen niet omdat de ovulatietesten ook zo raar waren :rolleyes:. Heb er alleen nog niks negatiefs over gelezen.

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja dan duurt een dag heeeel lang! Het is nu gelukkig even droog!

7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lekker is dat!:) L heeft vandaag juist besloten om maar 2x een uurtje te slapen en ze slaapt nu weer! Terwijl ze vaak gewoon 2x 1.5/2 uur slaapt en s middags nog een keer 3 kwartier! Maar ja deze regenachtige dag is weer bijna voorbij gelukkig!

8. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik ben 1 dag overtijd en ga gelijk dingen lopen denken. Alsof ik niet gewoon 1 dag of 2 dagen overtijd kan zijn. Zondag op maandag had ik nachtdienst. Ik heb toen 4 uur geslapen. Ik ben na het slapen naar de wc gegaan en heb ik een klein beetje water gedronken. Ik ben daarna testen gaan halen en heb ik uiteindelijk ongeveer 1.5 uur na mijn eerste plas getest. Dit is dan toch gewoon goed, de test had dan toch op zijn minst een licht streepje moeten laten zien?
    ooooooooooooow ik maak mezelf gek. :roflmao:

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja lijkt mij Prima!;) wist je nou wanneer je je ei heb gehad of kon je hem niet vinden? (Ik weet het even niet meer wie hem allemaal niet kon vinden :p) anders is tie misschien een paar dagen later dan je had verwacht gesprongen! Wanneer wil je weer testen?;)

10. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad @Lovely29 misschien was je ei later dan je dacht? Cyclus kan ineens zo maar met een paar dagen verlengen. Snap dat t echt heeeeeel irritant is. Die onzekerheid....

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Raar he! Ik heb vanaf zondagmiddag tot vanmorgen niks verloren en nu lijk ik weer ongesteld!

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik weet niet wanneer mijn ei was. Ben op woensdag gestopt met testen op donderdag kreeg ik ineens 's avonds een enorme pijnscheut alsof het mijn ei was. Sado gaf aan dat dit vaak groeipijn is dus waarschijnlijk is hij pas later gesprongen. Dinsdag avond hebben wij het voor het laatst gezellig gemaakt. Als mijn ei pas op vrijdag of zaterdag is gesprongen dan geloof ik niet dat het raak zal zijn. Misschien is mijn cyclus deze ronde gewoon langer.

13. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat een vreemde lichamen. Ze lijden ook echt hun eigen leventje.

14. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik vind het middagdutje nog zo heerlijk. Echt even een momentje voor mezelf. R. sliep toen ze nog onder de 1 was allemaal korte slaapjes op een dag. Ik denk dat ze rond 10 maanden over ging op 2 slaapjes en die waren meestal 1.5 uur.

Ze slaapt nu nog inmiddels al op 3 uur en 10 minuten en ik moest nog naar de action voor de bruiloft. Dat gaat hem dus niet meer worden. Project voor morgenochtend zal ik maar zeggen.

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.280
    17.320
    113
    Super raar :p Zit maar te wachten en wachten (en te duimen voor een positieve test dit weekend)

Ook irritant!! Wat moet jij dan nu als CD1 rekenen?

16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dat snap Ik, ik blijf nog even voor je duimen :)!

Ik weet het niet, ik hou denk ik zaterdag aan dat was echt rood ook of ik moet het langer dan a.s. zaterdag zijn dan hou ik vandaag aan;)

17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dat is beter 1.5 uur! Die tijd heb jezelf ook even nodig! Zo n dag als vandaag vind ik dan altijd best vermoeiend! Terwijl ze niet heel huilerig Is, maar de tijd tot de volgende fles en slaapje Is dan wel extra lang:p

Sokkie87 vindt dit leuk.
  18. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Oké "lotgenoten":roflmao: mag ik alsjeblieft nog even jullie advies? Ik snap er namelijk weinig meer van!
    Ik had zondag een CB smiley dus ik dacht "Ik heb mn piek binnen 2 dagen". Nu deed ik net nog een test...heb ik weer/nog steeds een smiley.. Nu lees ik net de bijsluiter goed (sorry haha)..moet je dus voor je piek een KNIPPERENDE smiley hebben :o:
    Wat raden jullie aan te doen? Komende dagen nog testen? Zit al op CD27....schiet lekker op zo

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.280
    17.320
    113
    Ohhh wat verwarrend, zeg! Ik dacht dat het juist andersom was: knipperend is hoog LH-gehalte en niet-knippered de piek. Maar dat is dus niet zo?

Zou voor alle zekerheid nog even doortesten, maar misschien heb je 'm al gemist dan :( Zou nog even doortesten en voorlopig nog even om de dag gezellig maken :)

20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Raaf92 Raar dat je nu weer ongesteld lijkt...
    Hier is het ook erg druilerig, maar wel steeds momenten met zon. E. Heeft zelfs nog even op een kleed buiten kunnen spelen. Ik moet nodig in de tuin werken, want na 2 en daarna weer 1 week op vakantie en veel regen stond met onkruid tot mijn knieen. Vandaag kwam de buurman ook nog vragen of ik een grote rozemarijn en tijm wilde, dus die heb ik ook even geplant. En daarnaast heb ik de eerste 2 tomaten geoogst. Jumjum! Meer mensen hier die houden van in de tuin werken?

@Krily Sh*t zeg! Op naar de volgende ronde. Je hebt gelukt niet dat je moeten wachten of een rare menstruatie hebt.

@Sokkie87 ik gebruik altijd de testen van Action, CB is me veel te duur, dus heb er helaas geen ervaring mee. Maar ik hoor wel dat ze betrouwbaar zijn. Weet je zeker dat het je eisprong is en geen zwangerschap, aangezien je al op dag 26 zit?

@Lovely29 zolang je geen menstruatie hebt, blijft het wel spannend he? Meestal is er wel een 2e streepje te zien als je overijd bent, maar een vriendig van mij testte pas bijna een week na haar NOD positief, dus wie weet!

Deel Deze Pagina