Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juli (0)

Augustus (5)
    Sado - 24 jaar - 2e kindje
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje
    thephantom - ? jaar - 1e kindje
    Jiseb - ? jaar - 2e kindje

September (2)
    ciprilla - 24 jaar - 2e kindje
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje

Oktober (0)

NODlijst:
    4 juni: Sado

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Ik denk dat ik nu maar doorga tot ik ongesteld ben @Lovely29. Ik test nu namelijk alleen maar om (redelijk) zeker te weten wanneer we seks zonder condoom kunnen hebben (vreselijk die dingen, maar nu al zwanger raken vinden we nog iets te vroeg:rolleyes:)
    Enige wat ik me kan bedenken is dat ik de nacht van 19 op 20 m'n piek had (heb de 19e om 11.00 nl getest en de 20e om 14.00) en dat ie nu dus weer afloopt. Zou kunnen kloppen met m'n barstende hoofdpijn en lichte bloeding (ovulatiebloeding?). Al lijkt dat me wel erg vroeg, heb pas 19 dagen geleden m'n laatste pil genomen.... Misschien moet ie indd nog komen en wordt dit een lange cyclus (ook niet gek zo snel na stoppen). Voor alle zekerheid blijf ik maar testen :p

Bij het zwanger proberen te worden van m'n dochter heb ik de CB ovulatietesten (die met smiley) gebruikt, maar indd; wat kun je daar gefrustreerd van raken zeg, pfff. Ik ga ze wanneer we er echt voor gaan ook niet gebruiken, is nu puur om te bepalen of we safe zitten :)

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat is er weer lekker veel geschreven.

Welkom @Jiseb wat hebben jullie lang moeten wachten voordat het raak was. Ik kan mezelf voorstellen dat je daar nu dan ook rekening mee houdt en aan een 2e denkt. Als ze dicht op elkaar zitten is het ook leuk toch? Ik vind het allemaal wel wat hebben.

@Sado wat een gekke testen. Misschien komt het idd omdat je net gestopt bent met de pil. Mijn cyclus was wel gelijk regelmatig. Is het veilig doen niet een betere optie dan de testen, haha. Zo zat ik vorige maand in spanning omdat we het precies in de vruchtbare periode hadden gedaan. Gelukkig niks aan de hand. Spannend examen komt vast helemaal goed.

Kan iemand mijn nod erbij zetten die is 2 juni

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Vanaf zomer 2017

Juli (0)

Augustus (5)
    thephantom - ? jaar - 1e kindje
    Jiseb - ? jaar - 2e kindje

September (2)

Oktober (0)

NODlijst:
    2 juni: Lovely29

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
  6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Het zou kunnen dat je cyclus idd een beetje in de war is. Het komt vast snel goed! Had je een lange cyclus voor je zwangerschap? Ik heb geen pil meer geslikt, maar mijn cyclus wordt alleen maar langer (na 6 weken, 29,31,33, 37 dagen). Het kan dus best een beetje verstoord zijn.

Ennu... ik ben 32.

7. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Das lief van je, ik ben 23! :) Haha ik ga ook eens stoeien met de quotes aanpassen enzo, ik zit al een tijdje op ZP maar moet zeggen dat ik daar nog geen kaas van heb gegeten.. :p

8. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn NOD is nog niet echt duidelijk helaas voor mij dus die kan ik niet benoemen.. Mijn cyclus varieert tot nu toe tussen de 30 en 34 dagen, dus ik ben benieuwd of het straks wat regelmatiger wordt..

@Madeliefje06 Ja aan de ene kant vind ik het jammer, maar kan inderdaad goed relativeren dat augustus al snel is! Vind het ook prima om dan pas voor het 'echie' te gaan als het ware.

@Jiseb Wat heftig zeg met jullie weg naar een blijvende zwangerschap! Hopelijk is een tweede kindje jullie sneller gegund zonder al die ellende! Wel gezellig dat je erbij komt kletsen.

@Sado haha dat hebben wij ook met condooms. Ik slik nu geen pil, in eerste instantie was dit tijdelijk om te kijken wat voor een anticonceptie ik straks kon gaan gebruiken (i.v.m. constante bloedingen). Mijn baarmoeder was 'pilmoe' zoals de gynaecoloog dat noemde en had nog wat problemen met een dun baarmoederslijmvlies dus hij wilde dat ik even stopte met de pil om te kijken of dat wat dikker wordt! Zo kan hij me een goed advies geven over welke anticonceptie ik kan gebruiken (of eventuele hulp bij een blijvende zwangerschap als dat nodig is zoals hij dat noemde).

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Voor de pil had ik altijd netjes 28/29 dagen. Daarna 5 jaar de pil geslikt en toen erg onregelmatig (28-35-21), maar wel na 3 maanden zwanger :)

Oh loopt alleen maar op bij jou inderdaad, wat maf! Zo zie je maar wat een zwangerschap/bevalling met je lichaam kan doen he. Mijn hormonen zijn ook nog steeds flink van slag:rolleyes:

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Vanaf zomer 2017

Juli (0)

Augustus (5)
    thephantom - 23 jaar - 1e kindje
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje

September (2)

Oktober (0)

NODlijst:
    2 juni: Lovely29

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Hahaha vreselijk he @thephantom? Kan er niet aan wennen:rolleyes:

Maar je liep al bij de gyn, dus? Is de verwachting dat zwanger worden/blijven moeilijk(er) bij je zal zijn?

12. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nou ik liep bij de gyn omdat ik constant maar ongesteld bleef. Ik had dat al eerder gehad en toen kreeg ik een spiraal, maar daar bleef ik ook ongesteld door. Uiteindelijk kreeg ik een zwaardere pil en dat werkte even, maar uiteindelijk werd ik gewoon weer elke dag ongesteld. Eenmaal bij een andere gynaecoloog kreeg ik allerlei onderzoeken en bleek er niets aan de hand te zijn behalve dat mijn baarmoederslijmvlies heel erg dun is. De spiraal die ik heb gekregen van mijn vorige gynaecoloog had er eigenlijk nooit in gemogen want die maakt het baarmoederslijmvlies nog dunner blijkbaar.. Dus nu moet ik eerst een half jaar hormoon vrij zijn voordat mijn gynaecoloog kon aangeven wat ik nodig zou hebben als anticonceptie. De verwachting is tot zover ik weet niet dat ik moeilijker zwanger kan raken, maar wel dat ik door het hele kleine beetje baarmoederslijmvlies meer kan heb op een miskraam.. Helaas, maar dat gaan we zien! Ik ga er met volle moed tegen aan :)

13. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha om nog even op je andere vraag te reageren (ik drukte op mijn mobiel te snel op verzenden), ik vind het inderdaad ook vreselijk en kan er ook niet aan wennen! :rolleyes:

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Er is weer veel gekletst gezellig. Druk weekend gehad dus geen tijd om te reageren.

Welkom @Jiseb, wat hebben jullie lang moeten wachten op je kleine wondertje. Ik zie dat we rond dezelfde tijd zwanger waren, ik was 30 november uitgerekend. Maar deze dame bleef heel lang zitten. :)

@Gruffalo , wat fijn dat je man nu eindelijk heeft besloten. Spannend hoor.

@Sado, ik denk dat je dan je piek gemist hebt. Hoeveel keer per dag deed je testen? Als je dicht bij je piek komt, dus donkere testen kan je het beste 2x per dag testen. Zo is de kans kleiner dat je hem mist. Het is echt een momentopname en in combinatie met je bloeding denk ik toch echt dat je eitje gesprongen is.

@Madeliefje06, ik heb wel wat verschillende zomersetjes. Alleen C. heeft nu 68. Die setjes zijn maat 74, maar trek ze gewoon nu aan, ik vind het verschil in maten echt niet groot. Wel jammer want in 68 heb ik nog wat dikkere kleding, als het zulk mooi weer blijft kan ze dat helemaal niet aan.

Nou... we hadden een bezichtiging staan voor morgenavond. Toen het huis op funda kwam hebben we meteen een afspraak gemaakt, maar ze konden niet eerder dan morgenavond. Nu bellen ze net, het huis is verkocht. Hoe dan? Wij konden niet eerder komen kijken. Ik baal als een stekker, er staat verder niks op funda naar ons zin, nu maar wachten. :(

15. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    @ciprilla Wat ontzettend balen zeg van die bezichtiging. Ook een beetje oneerlijk vind ik, want je had dus helemaal geen tijd/ruimte om te kijken... :(

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    @ciprilla, al m'n testen staan hier ergens op een eerdere pagina! Heb t ook niet erg consequent gedaan hoor, eerst om de dag en toen ik 'm donker zag worden elke dag. Maar kan de piek zomaar ergens gemist hebben. Was ook nog helemaal niet van plan deze maand al te testen maar was nieuwsgierig hoe het eruit zag en toen bleef die nieuwsgierigheid hangen :D

Volgende maand maar netjes vanaf dag 10 oid elke dag en 2x per dag wanneer ik 'm zie oplopen :)
    Ik heb dus nu nog heel af en toe met afvegen wat roze/bruin, nu al 3 dagen. Iemand ervaring met ovulatiebloedingen? Kan dat zo lang duren?
    Irritant dit....

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Heftig @thephantom! Je bloedde dus eigenlijk nonstop? Wat vervelend zeg!!
    Hoe gaat dat nu? Heb je er nog veel last van?
    Wat rot een grotere kans op een miskraam :( Inderdaad goede moed blijven houden!! Fijn dat je snel hulp kan krijgen iig :)

Aaaaargh @ciprilla, dat is echt klote! En zwaar oneerlijk ook, pfff. Zit jullie niet mee met de huizenjacht :(

Hier hetzelfde met kleertjes voor C. Ze zit nu in maatje 62 en heb veel te veel kleertjes met lange mouwen/dikkere stofjes gekocht, echt zonde. Heb dr nu maar meestal een tshirt met spijkerbroekje aan.
    Komend weekend wordt het weer loeiwarm, eigenlijk geen idee wat ik dr aan moet trekken. :rolleyes: Heb maar 1 écht zomersetje geloof ik. Moet maar even een H&M bestelling plaatsen denk ik, haha:D

18. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hmm.. klinkt inderdaad niet fijn. Heb er geen ervaring mee, maar hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt van iemand hier op het forum die er wat vanaf weet.

19. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja ik bloedde non stop, voelde me er ook echt niet lekker door. Zat niet lekker in mijn vel, reageerde op alles en iedereen kortaf, kon niet lekker genieten.. Echt niet mezelf dus! (Arme vriend van me haha) Nu ik gestopt ben met de pil ben ik gewoon na een paar bloedingen tussendoor gewoon één keer in de maand ongesteld! Wat een verademing zeg pfoe! Het enige verschil is dat ik nu wel veel meer kramp heb, maar dat neem ik dan maar voor lief. Is ook maar een paar dagen haha. Ja wel rot, maar we bekijken het positief de gynaecoloog zei ook dat het niet per se betekende dat het dan verkeerd zou gaan dus we zien wel! :) De gyn is inderdaad heel erg behulpzaam en dat vind ik heel erg fijn.

Je hebt wel een mooi excuus om te gaan shoppen haha :D Maar balen is dat hé dat je dan kleertjes hebt die eigenlijk echt super leuk zijn, maar die je nu dan gewoon niet meer kan aandoen vanwege de warmte.. :( Ik ben benieuwd als het zover is hoe wij het gaan doen qua kleertjes... Heb nog zoveel te leren, want ik zie mezelf ervoor aan dat ik veels te veel koop haha..

20. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @thephantom wat heftig zeg om continu bloedingen te hebben en dat je niet lekker in je vel zat. Gelukkig nu wel gewoon elke maand ongesteld. Hopelijk is een plak babytje jullie gegund het hoeft ook zeker niks te betekenen.

@ciprilla wat balen zeg dat de woning al verkocht is. Bij ons stond er ook ineens iemand op de stoep voordat wij bezichtigingen hadden dat hij het huis wilde kopen. Ik heb weleens geboord dat je jezelf kan aanmelden bij makelaars. Voordat een woning op de markt komt wordt je dan al geïnformeerd. Sommige makelaars vragen er wel geld voor.
    Hoe is het met de verkoop van jullie woning?

R. Zit gelukkig lang in een maatje. Ze heeft pas een groeispurtje gehad en is nu naar 86 geschoten. Had al behoorlijk wat ingeslagen door onze vakantie in februari. Binnenkort opzoek naar een verjaardags outfitje.

Ik heb deze maand mijn eiersprong niet gevoeld. Ik had zaterdag wel wat meer slijm dat is toch ook een teken dat de eiersprong eraan komt? Zit nu op dag 14 denk dat die dus al wel is geweest als mijn cyclus weer 25 dagen is.

Deel Deze Pagina