Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Oeeehh @Lovely29 Wat superleuk!!! Ga je zaterdag weer testen?
    Ik morgen nog een keer voor de zekerheid hahaha.
    Wel de verloskundige al gebeld. Moest het gewoon even aan iemand kwijt nog.
    Ze vond het helemaal leuk!!

@Sado Alles jouw kant op gestuurd. Heb je het ontvangen?:p
    We duimen nog voor je....!

Sado vindt dit leuk.
  2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Even een domme vraag...hoe krijg ik een banner in mn handtekening?
    Ik zoek me suf maar kom er niet uit!

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Zit je op je telefoon? Linksboven de drie streepjes aanklikken, dan tweede icoontje en daar staat ergens "je handtekening"
    Op pc weet ik niet :p

Sokkie87 vindt dit leuk.
  4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Op pc je profielfoto rechtsboven aanklikken en in het menuutje dat dan verschijnt op 'Handtekening' klikken.
    En dan dus via internet een banner zoeken/maken en de code daarvan daarin plakken ;)

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    @Sokkie87 Ook een domme vraag van mij, voor jou: waarom is in 'brusje' in jouw handtekening niet precies de helft blauw en de helft roze? Haha ik hou misschien iets teveel van symmetrie ;)

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nee joh ben je gek! Iedereen heeft zijn eigen verhaal toch! Lullig is het niet, zie het eerder als een soort 'lotgenoten' al ben je wel nog 4 hele jaren jonger dan ik *jaloers*!

Om een lang verhaal kort te maken, helaas had ik niet zo'n betrokken ex. Ik heb alles vanaf dag 1 alleen gedaan.

Enne... of ik zie er jonger uit idd... of sommige mensen hebben niet zo'n best inschattingsvermogen. Kan natuurlijk ook :roflmao:

Gruffalo vindt dit leuk.
  7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.918
    5.177
    113
    Haha je bent niet de enige met deze vraag. Stiekem al een voorgevoel misschien :p

Sado vindt dit leuk.
  8. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Lovely29 vindt dit leuk.
  9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Lovely29 whaaaa jaaa ik zie hem! Gefeliciteerd ben zo blij voor je!! :D

Lovely29 vindt dit leuk.
  10. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Haha tja eigelijk totaal niet over nagedacht :p
    Ik dacht br van BRoertje en USJE van zUSJE:roflmao:
    (En heeeeel stiekem hoop ik wel op een USJE haha:D)

Krily, maansneeuw en Saaaraaa vinden dit leuk.
  11. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Gelukt..thanks ladies!!

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Zojuist weer een witter dan witte test, dus morgen sla ik even over. Doe maandag/dinsdag wel weer een poging...

13. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vervelend zeg die onduidelijkheid :(! Snap nu wel dat je liever ongesteld wordt dan die onzekerheid.. hoop dat je snel meer duidelijkheid heb!

14. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    He gadver wat rot zeg. Duurt zo lang dat wachten. Hopelijk breekt de ongesteldheid snel door en kan je gewoon starten met een nieuwe ronde. Dit is niet leuk

15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Lovely29 Jaja, ik zie hem ook duidelijk hoor! Hopelijk loopt het streepje mooi op. Gefeliciteerd alvast voorzichtig.

@Sado het schijnt zo te zijn als je heel erg gestrest bent, dat je menstruatie op zich kan laten wachten. Dat heb ik ook een aantal keer gehad toen het voor E. niet lukte. Maar ik hoop en duim voor je dat je niet ongesteld wordt en een mooi extra streepje op je test hebt!

@Sokkie87 Vast fijn dat je het aan iemand kwijt kunt. Heb je ook al een afspraak voor een echo staan of moet dat nog gepland worden?

16. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Eva4 Jammer dat het de eerste ronde niet is gelukt zeg! Hopelijk 25 augustus beter nieuws, spannend! Ga je wachten met testen tot de 25e of test je voor nod?

@Sado Gets, nog geen duidelijkheid dus. Kan me heel goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt, ook als dat een menstruatie betekent.
    Kan het ook niet zo zijn dat deze cyclus 'gewoon' veel langer is; nog door je vorige zwangerschap? Aantal vriendinnen dachten na hin bevalling snel een regelmatige cyclus te hebben, maar dat bleek toch niet. Pas na een jaar konden ze er echt een peil op trekken.

Ik heb toch nog zwangerschapstesten besteld via zwangerenkids, waaronder een early. Misschien dat ik die woensdag al wel ga doen. 9dpo. Ik ben gek :rolleyes:

17. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Haha, wat is dat toch met die zwangerschapstesten, stoppen ze daar stiekem verslavende middelen in? Ik heb ook nooit lang kunnen wachten, wist precies wanneer mijn eisprong was en wanneer ik ongesteld moest worden (10 dpo), maar ik testte vaak al een dag ervoor en heb veel getuurd.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    @Jiseb @Saaaraaa, dit is inderdaad "gewoon" een langere cyclus. Heb ovulatietesten gedaan tot CD16/17 en toen geen piek kunnen vinden. Zou dus op z'n vroegst CD19/20 (maar misschien nog wel later) een eisprong gehad kunnen hebben. M'n LF is normaal zo'n 10/11 dagen en zit vandaag op CD29, dus ongesteldheid kan (graag zelfs) elk moment doorbreken. Daar hoop ik dan maar op.:rolleyes:

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hahaha die is ook wel logisch!

20. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Sado Hebben jullie het die dagen wel gezellig gemaakt?

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina