Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Jahoor! Om de dag tot afgelopen dinsdag :p Dus mocht ik zo'n late eisprong hebben zit ik qua timing prima.

Gruffalo en Saaaraaa vinden dit leuk.
  2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.920
    5.177
    113
    Gisteren toch last van vervelend en trekkerig gevoel? Nu nog of weg? Had gehoopt voor je dat het door zou zetten, gisteren nog.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Gaat af en aan.... Af en toe ook wat krampjes en echt een menstruatiegevoel in m'n onderrug en -buik, maar het zet maar niet door.

4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Jammer :(
    Welk CD zit je nu?

Sado vindt dit leuk.
  5. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Oohh sorry Sado zie het al...stel dat je eisprong CD20 was...dan kan het heel goed dat je nog niks ziet!!!!
    Er is echt nog wel hoop. Spannend!
    Zondag testen?

Sado vindt dit leuk.
  6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    CD29 :)
    Zou ook nog CD22 kunnen zijn geweest, toen heb ik een paar uur best wat krampen gehad in die regio :)

Sokkie87 vindt dit leuk.
  7. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Jiseb maandag 11 september echo staan!!! Dan ben ik 7 weken en een paar dagen als alles goed gaat. :)
    Vanmorgen nog een test gedaan en nog voordat het controlestreepje 'nat was', had ik al een streep bij het testgedeelte. Superdikke streep. Dus het loopt mooi op! Ben toch wel erg onzeker merk ik of het niet mis gaat. Het is zo snel en is mn lijf daar wel klaar voor etc.

8. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Lovely29 wanneer ga jij een test doen om te kijken of het oploopt?:D

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat een geklets hier! Gezellig :D

@Jiseb Haha je zou het bijna denken he!
    @Saaaraaa ik wil ook woensdag testen, dan 11dpo ongeveer. Heb wat van sensitest besteld.
    @Sokkie87 Wat goed dat ie oploopt! 11 september, spannend!!
    @Lovely29 Ik zie hem duidelijk hoor & ik ben een ontzettend slechte tuurder ;) Voorzichtig gefeliciteerd!
    @Sado Balen zeg.. Denk idd dat je 'gewoon' langere cyclus hebt deze keer. Hopelijk snel een mooie streep of duidelijkheid door ongesteldheid ♡

Ik wil eigenlijk gewoon naar de volgende maand, een 'echte' ronde voor mij met ovutesten. Kan me niet voorstellen dat het voor mij raak is nu met slechts 2x seks in vruchtbare periode :p En toch testdrang, crazy me:roflmao:

Sokkie87 vindt dit leuk.
  10. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Hey stelletje kletskousen! Kan jullie niet bijbenen hoor!!

Hier een bijna-positieve ovutest dus dat wordt een stomend weekend. :D M'n lief is (of iig lijkt) behoorlijk over zijn drempel heen dat hij het eng vindt om bewust een kindje te maken dus aan de seks zal het zeer zeker niet liggen. :D

Sokkie87, Gruffalo, Sado en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Meiden, sorry dat ik totaal niet op jullie gereageerd heb gisteren. Ik was gisteren zo van slag van de test en overdag erg druk geweest.

@Patchwork heel veel plezier aankomende dagen. Gelukkig is je lief over de drempel heen gestapt. Nu lekker er van genieten.

@Jess93 ik snap dat je graag naar de volgende ronde wilt. Dat had ik ook. Wij hebben ook maar 2x seks gehad en toch raak. Het kan dus allemaal. Zo spannend dat wachten.
    Spannend dan woensdag testen.

@Sokkie87 ik heb vanmorgen getest maar geen verschil met gisteren avond. Ik heb nu geen testen meer in huis en ik ben bang dat ik vandaag niet meer in de winkel kom. Ik ga dan waarschijnlijk maandag testen. Misschien dat ik morgen nog snel de winkel in kan schieten. Zolang mijn ongesteldheid niet doorbreekt vertrouw ik erop dat het goed gaat.

@Sado jij houdt het echt spannend. Ik hoop zo op een positieve test.

@Jiseb in 2014 zijn wij naar Curacao geweest. Daar ben ik zwanger geraakt van R. In maart 2015 zijn we op vakantie geweest naar Mexico. Beide gebieden met Zika. Moet wel eerlijk bekennen dat het toen net een beetje opkwam. Kun je jezelf en je vriend niet laten testen of het virus in je bloed zit?

Nieuwe dames Welkom. Ik heb jullie verhalen wel gelezen.

Patchwork en Sado vinden dit leuk.
  12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Nog getest? :) hoe reageerde je man? Of weet hij het nog niet?

13. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Geeft toch niks @Lovely29 ! Compleet logisch :)♡ Alles kan natuurlijk maar ga er helemaal niet vanuit.

Vind het wel jammer dat ik het niet kan vergelijken met de 1e.. daar kwam ik er pas na 7wk zwangerschap achter ivm uitblijvende bloeding in stopweek pil. Dus kan geen symptomen ofzo vergelijken :p

14. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik moest van hem testen, waardoor we samen naar de test hebben staan staren. Ik zeg binnen 5 minuten moet er een lijntje zichtbaar zijn. Na 2 minuten niks te zien en ik reageer van ik zei het toch. Ik kijk weer en zeg zie ik het nou goed? Ik lijkt wel iets van een plusje te zien. Toen gingen we samen staren en verscheen het streepje.
    Vanmorgen getest maar niet duidelijker dan gisteren maar is ook niet gek want zat nog geen 12 uur tussen.

@Jess93 Gek he, ik heb nu ook nog nergens last van maar had ik bij R ook niet. Heb net een kaart gemaakt voor mijn zus. Die komt mij vanavond halen van het station en haar wil ik het al vertellen.

maansneeuw, Sokkie87 en Sado vinden dit leuk.
  15. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Echt waar!!! Haha wat grappig. Nu zul j het voor de 4 weken al weten waarschijnlijk :p

16. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Leuk om het te hangen vertellen!! @Lovely29
    Wij twijfelen nog of we het al gaan vertellen of wachten tot de echo.
    Vorige keer gewacht en meteen na de echo gegaan!

Hoe doen de anderen dat? :)

17. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Das met mijn man inmiddels net zo gelukkig!

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    #2338 Sado, 18 aug 2017
    Laatst bewerkt: 18 aug 2017
    Vorige keer ontdekte ik al vroeg (met 3+4) dat ik zwanger was. Een paar dagen later, met 4+1 hebben we het mijn ouders verteld en een dag later mijn schoonouders.
    Mijn beste vriendin heb ik het op de dag van de positieve test al verteld.

Voordeel van zo vroeg vertellen was dat mijn moeder mee kon naar mijn eerste echo/afspraak bij de gynaecoloog (een week later met 5+1), mijn man kon toen wegens werkverplichtingen helaas niet mee.
    Op mijn werk (aan mijn leidinggevende) heb ik met 9 weken al verteld, ik was meer dan extreem moe en het begon echt op te vallen... Voordeel van bij de gyn lopen was dat ik toen al 3 goede echo's verder was, dus durfde het wel aan.
    Mijn 'eigen' werknemers heb ik het wel met 11/12 weken verteld.

Plan is nu om te wachten met vertellen aan onze ouders tot we een kloppend hartje gezien hebben, dit zal dus waarschijnlijk de tweede echo, rond een week of 7 zijn.
    Op mijn werk wil ik het nu met 12 weken vertellen, maar de vraag is of ik dat nu ga volhouden. Vorige keer lukte het me echt niet die eerste periode om bijv lang geconcentreerd te blijven in vergaderingen, als dat weer zo is wordt het lastig verborgen houden en heeft iedereen het zo door.
    Plus dat ik begrepen heb dat je de tweede keer al vrij snel een buikje kan krijgen. Vorige keer had ik met 11 weken al echt een buikje en kon ik m'n eigen oude vertrouwde skinnyjeans en rokjes niet meer aan, dus wordt lastig als dat nu nog eerder wordt:rolleyes:

Krily en Sokkie87 vinden dit leuk.
  19. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik vertel het voor nu alleen aan mijn zus. Mijn zus is ook gelijk mijn beste vriendin dus delen met haar wil ik heel graag. Zij en haar verloofde kunnen moeilijk zwanger worden en gaan na de bruiloft weer het ziekenhuis traject in. Ik weet dan ook dat het moeilijk voor haar is dat ik nu weer snel zwanger ben. Ze zal niet minder blij voor mij zijn. Ik denk dat wij het na de bruiloft van mijn zus gaan vertellen. Volgende week zaterdag mijn ouders en daarna ergens mijn schoonouders. Als het mis gaat wil ik ook van hun steun hebben.

Op mijn werk heb ik het de vorige keer met 12 weken verteld en wil ik nu weer doen. Nachten mag ik vanaf een bepaalde termijn ook niet meer werken alleen geen idee vanaf wanneer.

Sado vindt dit leuk.
  20. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado bij de eerste kreeg ik met 16 weken een klein buikje. Hoop dat het nu tot na de 12 weken wacht.

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina