Gelukkig gaat t nu goed! Wat een ellende lijkt me dat zeg. Heb na de bevalling een goede 4 weken gebloed en wat vond ik dat gruwelijk zeg. Ohhh dat te veel kopen gaat echt vanzelf hoor. Ik heb (helemaal in maatje 50/56) echt zo bizar veel gekocht. Maarja, alles is zo lief en schattig he Wel echt veel opgeruimd wat ze weinig tot zelfs nooit heeft gedragen. Ben nu dus iets voorzichtiger met kopen
Als het goed is wel @Lovely29! Al heb ik juist meestal het idee dat ik dat nà m'n eisprong heb. Met jouw cyclusduur zou je indd denken dat ie al geweest is Lekker zo kort!
Zo, wat een hoop geschreven. Heb niet de tijd gevonden om eerder te reageren. Zelf ziek geweest en vervolgens dochter ook nog. @ciprilla Wat enorm balen van die woning zeg! Je kunt inderdaad eens informeren bij een makelaar of er binnenkort weer andere huizen komen. @thephantom Heftig, continue bloeden. Werd je er ook slap/duizelig van? Ik zit inmiddels op cyclusdag 28 en heb nu eindelijk mijn eisprong. Volgende ronde toch maar beginnen met teunisbloemolie tot eisprong. Ben inmiddels begonnen met 'multi-zwanger' van kruidvat met oog op foliumzuur. Wij willen de volgende ronde geen condooms meer gaan gebruiken. Genieten jullie (kinderen) ook zo van het weer?
@Sado het was ook wel echt vervelend, ik kon nooit meer lekker iets voor mezelf doen. Oké nu ik dit lees klinkt dat een beetje raar, maar ik kan tampons niet verdragen dus ik kon nooit even lekker zwemmen of naar de sauna gaan wat ik zo graag zou willen (en sowieso ben ik er niet echt van om dat te doen als ik ongesteld ben, laat staan als ik constant ongesteld ben haha). Ja ik denk dat ik dat ook moet leren met de tijd qua kopen. Ga nu nog niets kopen, want wil het niet echt 'jinxen' haha. Maar ben wel heel benieuwd, sta nu wel steeds vaker even bij de Hema (enige winkel die een beetje leuke babykleding bij ons verkoopt in het dorp) stil bij de babykleding, heerlijk vind ik het om erover te fantaseren! @Saaaraaa Haha gaat snel he het schrijven hier, ik had ook even een aantal dagen/weken gemist en je merkt het gelijk. Gezellig clubje krijgen we zo al! Balen dat je ziek bent geweest en dat vervolgens je dochter aan de beurt was.. Hopelijk is het nu allemaal wat opgeknapt? Balen dat je nu pas je eisprong hebt, dat word dan wel een lange cyclus volgens mij! Ik werd inderdaad wel erg slap ervan! Qua duizeligheid viel het wel mee, maar ik voelde me gewoon heel erg slap en op een gegeven moment kon ik de hele dag wel slapen. Heb dat uiteindelijk niet gedaan hoor, maar men wat voelde ik me moe en slap erdoor. Gek hé, dat je je zo kan voelen? Ik geniet volop van het weer, maar nu hoef ik ook even niet te werken. Moet ook eerlijk zeggen dat als ik aan het werk ben het wel minder mag, gezien er geen airco aanwezig is en ik van hot naar her moet vliegen met mijn cliënten. Dat vind ik wel echt te warm dan en ik ben wel iemand die al snel zweet dus dat is dan wel vervelend haha Geniet jij er nog een beetje van?
Pfoe dat wordt een lange cyclus dan @Saaaraaa! Hopelijk helpt de teunisbloemolie wat. Volgende maand al! Dus ik kan jou eigenlijk verplaatsen naar juni/juli op de lijst? Hier direct met stoppen met de pil (dus 4 weken geleden) ook al met foliumzuur gestart Liever nu een paar maandjes onnodig slikken dan dat ik straks te laat ben. Mijn dochter is met haar bijna-4-maanden nog een beetje jong om buiten te spelen, maar we hebben dit weekend wel heerlijk veel met dr gewandeld en in de tuin gezeten! Komend weekend wordt ook weer lekker weer schijnt t, fijn!
@Sado Heb je wel een goede reden om te shoppen! Mijn man vindt dat ook altijd zo'n onzin, ze heeft toch genoeg kleren ? @ciprilla Wat balen inderdaad! Hopelijk komt er snel een huis op de markt dat jullie net zo mooi (of nog mooier ) vinden! @thephantom Dat je meer kans hebt op een miskraam is wel echt niet fijn! Wat ons goede moed gaf was dat de gyn zei: Je hebt een grotere kans op een miskraam dan gemiddeld, maar je hebt ook nog steeds een goede kans dat het wel goed gaat. En als je hoop en moed weet te houden, komt er een moment dat het goed komt. Dat heeft mij soms door moeilijke tijden geholpen en ervoor gezorgd dat we toch weer door konden. Het is je zo gegund!! <3 Wij vrijen ook met condoom, omdat ik eigenlijk niet weer aan de pil wilde, tussendoor. Maar merk dat we het allebeide meer gedoe vinden en daarom minder vrijen. Om nu alweer zwanger te raken zie ik ook niet zo zitten, dus we moeten het er maar even mee doen. En ik ga idd ook alweer op tijd met foliumzuur beginnen. Denk ik juli ergens.
Dat wordt een lange cyclus @Saaaraaa heb je vaker zulke lange cyclussen? Ik heb van de Kruidvat foliumzuur wat ik overigens nog niet slik. Weet jij wat er in Multi Zwanger nog meer zit qua vitamines? Waarom heb je juist voor die gekozen. Ga vanaf morgen ook maar slikken kan maar vast in mijn systeem zitten . Spannend dat jullie vanaf de volgende ronde al gaan beginnen. Hopelijk snel een positieve test. Met 4 maanden is het inderdaad niet echt buiten spelen @Sado maar heerlijk op een kleetje genieten ze ook al. Wij zijn vandaag bijna de hele dag buiten geweest. Watertafel op en een paar emmertjes water buiten. Daarna nog met haar pop gespeeld die moest ook nog even in bad. (Hebben echt een poppenmeisje, zo schattig) Voor degene die werken, wat doen jullie voor werk? Ik werk als 24/7 Customer Services specials voor een airline. Ik werk 32 uur in wisselende diensten waaronder nachten en verdeeld over 7 dagen in de week. Hierdoor ben ik heel wisselend vrij en zie ik mijn meisje veel.
Ik pb je m'n baan wel even @Lovely29 Hier al eerder neergezet maar toch weggehaald ivm herkenbaarheid Mocht iemand anders ook nieuwsgierig zijn, stuur me gerust een PB
Nu opeens weer een ovulatietest die een stuk donkerder is!! Hemel, wat een ellende dit Dit soort dingen zijn super slecht voor een controlefreak als ik. Doe me alsjeblieft gewoon 1 mooie, duidelijke test en de rest gewoon helemaal wit. Snap er niets van zo, haha
@Jiseb super lief je berichtje! We houden ook de volle moed erin. Maar zo'n berichtje om te lezen vind ik altijd lief. Wij hebben inderdaad ook minder behoefte nu we met condoom doen, gewoon omdat we het zo'n irritant rotding vinden. Kan niet wachten als het straks niet meer 'hoeft'. Hier ga ik denk ik ook in juli beginnen met het slikken van foliumzuur! Of in juni misschien al wel. Iemand een tip over welke foliumzuur goed is en qua prijsverhouding ook redelijk is? (Heb er namelijk niet echt verstand van..) @Lovely29 Ik ben laatst geswitcht van baan in een verzorgingshuis/revalidatiecentrum, maar die baan bevalt me eigenlijk totaal niet. Ik heb dan ook vanaf 1 juli een nieuwe baan als begeleider in de gehandicaptenzorg (32 uur). Hier heb ik ook onregelmatige diensten en slaapdiensten, dus ik ben benieuwd. Lijkt me wel een uitdaging! @Sado Ik ga je een PBtje sturen want het lijkt me wel leuk om te weten wat je doet, maar snap ook dat je het vanwege herkenbaarheid niet op een openbaar forum zet. Ik hoop maar dat mensen mij niet gaan herkennen, maar aan de andere kant ken ik maar 2 mensen in mijn directe omgeving die dit forum ook gebruiken en ik verwacht niet dat zij uren op mijn profiel zitten te staren om te kijken of ik daadwerkelijk degene ben waarvan zij denken dat ik ben (Dat hoop ik dan maar haha) Wat verwarrend van die testen zeg! Ik kan me voorstellen dat je liever gewoon een knaltest hebt en de rest allemaal wit. Ik ben ook wel een controlfreak dus ik kan me helemaal voorstellen hoe vervelend het moet zijn voor je!
PB'tje terug @thephantom Ik slik foliumzuur van Etos huismerk, is puur foliumzuur, dus geen extra toegevoegde vitamines oid. Kost nauwelijks wat, was geloof ik €3 per potje en toentertijd ook nog eens 1+1 gratis. Ben nu nog in hetzelfde potje bezig als die ik slikte bij m'n dochter (Al issie nu wel bijna op, maar tweede potje ligt er dus ook nog)
@Sado Haha ik zag het! Oh, kijk dan ga ik denk ik morgen ook maar eens langs de Etos om foliumzuur te halen. Het gaat me ook niet om de prijs an sich, maar om nou 20 euro te moeten betalen voor 10 pillen o.i.d. zou ik een beetje kostbaar vinden. Dan zou ik denk ik wat later ermee beginnen haha. Maar nu heb ik morgen naast wat laatste klusjes op het werk ook nog even wat te doen naast het boodschappen doen. Ik ben namelijk zo handig, ik plan alles in en dan heb ik het aan het begin van de week allemaal al gedaan en als ik dan een middag vrij ben heb ik niet echt wat te doen whaha.
@thephantom Ohhh zeker niet joh! Ik geloof dat 't 150 pilletjes per potje zijn, dus een mooi voorraadje Ze raden aan om minstens 4 weken voor zwanger raken te slikken en tot dat je 10 weken zwanger bent. Dus met een beetje mazzel heb je ook aan dat ene potje genoeg!
Wat een leuke club hier! Mag ik misschien ook op de lijst? Jess89, 28 jaar, 1e kindje Wij trouwen half juni en een week later stop ik met de pil. Mijn eisprong en nod zullen dan wel in juli vallen als alles direct op gang komt. Ik heb er zooooooveel zin in!! Heb al zo lang een kinderwens Maar hier ook nog genoeg te doen voor de bruiloft... dus dat zorgt voor genoeg afleiding
❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (1) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje Juli (0) Augustus (5) Sado - 24 jaar - 2e kindje Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje September (2) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Oktober (0) ********************************** NODlijst: 2 juni: Lovely29 4 juni: Sado ********************************** Bevallingslijst:
Welkom, gezellig! Je staat er bij Half juni trouwen, da's al bijna, spannend zeg! Hoe gaat t met de voorbereidingen?
Oh wat leuk, gezellig!! Half juni is echt al bijna inderdaad! Hier ook druk bezig voor de bruiloft die halverwege juli plaats vindt, dus ik kan me een beetje voorstellen dat je nog genoeg te doen hebt haha. Hoe gaat het met het plannen van de bruiloft?
@ciprilla : Soms is het verschil in maten niet groot nee. Maar per merk kan het ook zo ontzettend verschillen. Wat balen van het huis zeg Heel apart inderdaad. Wat een pech.. Echt niks op funda verder? @Lovely29 : Heerlijk dat je zoveel tijd hebt met je dochter door die wisselende diensten. Al lijkt het me wel weer pittig om in de nacht te werken. Of valt dat wel mee? Ik werk zelf 3 dagen in het basisonderwijs @Sado : Was het echt een knaltest of toch lichter? @Jess89 : Welkom! Al bijna trouwen.. leuk! Wat moet er nog allemaal geregeld worden? Trouwen jullie klein of groot?
@Sado, volgens mij had ik nooit een bloeding, wel tijdens de innesteling. Maar dat is weer wat anders. Ik zou gewoon ff afwachten wanneer je ongesteld gaat worden. Dan kan je terugrekenen wanneer je ei had kunnen zijn. Je test moet echt knallen voordat die positief is, dus dat is zeker lastig. Welke cyclusdag zit je nu? @thephantom, heftig zeg dat je zolang hebt gebloed. Gelukkig ben je nu weer netjes elke keer ongesteld. @Lovely29 , Hier stonden ook mensen voor de deur dat ze het huis wilde kopen. Ik snap dat niet, ik ben ook wel eens langs een huis gereden maar ik bel dan netjes de makelaar. Ik vind dat niet echt netjes, maarja die mensen die dat wel doen hebben misschien wel voorrang. Ons eigen huis is verkocht onder voorbehoud, alleen dat loopt ook niet helemaal soepel. Het bod is 1,5 week geleden gedaan en dan zou er een voorlopig koopcontract getekend moeten worden, dat contract is er nog steeds niet.. Dus dat ook maar even afwachten, als de handtekening staat voel ik me wat geruster. Je kan trouwens eens googlen op vruchtbaar slijm, dat slijm kan je hebben rond je eisprong. Dus inderdaad een teken. Wat lekker dat je zoveel bij je dochter kan zijn, vind je de nachtdiensten niet zwaar? Of kan je genoeg slapen overdag? @Saaaraaa , vervelend dat jullie ziek zijn geweest. Nu allebei weer beter? C. is nog wat te klein om echt te genieten van het weer. Ik wil ook niet dat ze lang in de volle zon zit. We hebben ook niet echt een lekker zitje in de tuin, dus zit eerder binnen met der. Maar om te wandelen is het wel heerlijk. @Jess89 , Welkom gezellig! @Madeliefje06 , We hebben nog 1 huis gezien, maar die is beetje boven budget. We hebben een mail gestuurd of ze uberhaupt bereid zijn om te zakken. Rekenen er maar niet op, maar we proberen het gewoon. Tot nu toe elke keer pech, wie weet hebben we geluk. Komen ook niet veel huizen meer op lijkt net. Gisteren weer geshopt voor C. haha, maar 4 setjes en wat rompers dus het valt mee. Met dit mooie weer krijg in spontaan zin in de vakantie. Hebben jullie vakantie plannen? Wij gaan over 3 weekjes naar centerparcs, nu al zin in.
@Lovely29, nee nog steeds niet positief, maar wel fors donkerder dan eergister en die dag er voor. Maar ik test nog even vrolijk door @ciprilla, nee ovulatiebloeding heb ik ook nooit gehad. Indd wel innestelingsbloeding Vandaag dag 20! Ik blijf doortesten en afwachten Hier vanmorgen maar even een Prenatal bestelling geplaatst. Gisteravond even C's kast doorzocht, maar ze heeft dus gewoon geen dunne en/of korte broekjes, dus maar even wat besteld. Hopelijk morgen in huis zodat ze het dit warme weekend aan kan Wij hebben voor deze zomer geen plannen, ben net weer aan het werk, dus vond het raar om in de zomer direct vrij te nemen Ik neem her en der wel wat vrije dagen op, als dat kan. In oktober gaan we twee weken op vakantie Eerste keer vliegen met C, spannend!