Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

@Dee-tje herkenbaar dat dichtklappen. ;) De mijne is daar nu een beetje doorheen, maar ik pas ook op dat ik niet teveel nadruk leg. Schuif hem m'n ovutestjes niet onder de neus, maar laat ze gewoon op een rijtje in de badkamer liggen. Hij kan ze zien en ziet ze ook, maar het hoeft niet hardop gezegd te worden zeg maar. ;)

Wat de ovutesten betreft; bij mij gaan ze altijd van 0 tot 100. Niks geen vage oploop. Dit was mijn rijtje;

Saaaraaa vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.274
    17.313
    113
    Oke, ik ben gezwicht, ik heb een testje gedaan net...

En ik heb een streepje!!!!!!

Hij is nog onwijs licht (doe m'n best, maar krijg 'm niet op de foto) maar binnen afleestijd!

Oke ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het begin is er!

Krily, Sokkie87, Saaaraaa en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Gruffalo Dan lopen we nu precies gelijk! Maar jullie gaan er flink voor. Ik begreep voor E. wel van de gyn dat te vaak vrijen ook niet goed is, omdat je man dan geen tijd heeft om goede zaadcellen aan te maken. Ze krijgen dan niet de tijd om goed te groeien, omdat ze er dan alweer uitgelanceerd worden.

Ik had verwacht dat ik voor de 2e ook een stukje meer relaxed zou zijn, maar helaas, m'n hormonen zeggen weer:" Geen tijd te verliezen." Ik heb ook altijd een late eisprong gehad, en precies 10 dagen later werd ik dan ongesteld of testte ik positief. Deze maand heb ik nog geen ovulatietesten gebruikt, dus nu weet ik het even niet.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Sado Jeeeeej!! Wat goed, gefeliciteerd! Nu gaat het hard hier, wat leuk. Ga je snel een foto uploaden als het te zien is??

Sado vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.274
    17.313
    113
    Denk niet dat jullie 'm hier kunnen zien, maar een duidelijkere foto maken is onmogelijk. Ik zie 'm zelf op m'n telefoon wel op deze foto, maar uploaden verpest een boel:roflmao:

Dinsdagochtend nog een testje doen :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.274
    17.313
    113
    Ik durf mezelf nog niet goed te feliciteren :oops:
    Het streepje is echt heel licht en ik denk dat ik nog redelijk ver voor NOD zit (die 8/9DPO zal dus wel kloppen)
    Hopelijk is ie dinsdag opgelopen:):)

maansneeuw vindt dit leuk.
  7. Patchwork

Wowie! Spannend @Sado!!

Sado vindt dit leuk.
  8. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Sado Ik denk toch zéker iets te zien hoor! Woehoe, wat spannend!

Sado vindt dit leuk.
  9. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ik zie wat! Hopelijk loopt ie nog op!

Sado vindt dit leuk.
  10. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Sado ik zie ook wel wat hoor en ik weet dat als je op de foto al iets ziet, het in het echt duidelijker is. Spannend hoor. Ga je het volhouden tot dinsdag?

Sado vindt dit leuk.
  11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.274
    17.313
    113
    Ik hoop het:roflmao: Is ook wel het slimste natuurlijk, zal morgen sowieso weinig oploop kunnen zien.
    Ik moet nieuwe testjes gaan kopen, heb er nog maar 1:o:

12. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ooohhhh Sado wat geweldig!!!! Spannend!!!!
    Stel je voor...al 3 zo snel zwanger. Ongelofelijk! :D
    Ik denk ook wat te zien! Dinsdag weer testen of morgen?

Sado vindt dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.274
    17.313
    113
    De planning is dinsdag! Maar dat zei ik gister ook, dus beloof niks. Ooooh verslavend he, dat testen:roflmao:

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Ohh spannend @Sado !! :D

Sado vindt dit leuk.
  15. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Patchwork Inderdaad ja! Bij jou loopt het echt heel duidelijk op! Dat is wel heel fijn en duidelijk.
    Haha fijn dat die van jou daar een beetje doorheen is, dat scheelt echt. Heb nu wel vaak dat ik eigenlijk dingen wil delen maar het dan maar voor mezelf houd omdat ik hem niet wil afschrikken :o: Nu maken we het gewoon in zijn ogen vooral gezellig om het gezellig maken, en bij mij heeft het nog een extra doel :p

@Sado Ik zie ook wat hoor! :D Wauw! Voorzichtig gefeliciteerd!

Patchwork en Sado vinden dit leuk.
  16. Patchwork

Ja dat scheelt zeker @Dee-tje. Het "voor mezelf houden" werkt hier niet, heb ik geprobeerd maar m'n lief kent mijn cyclus te goed haha dus hij weet het toch wel als we ongeveer in De Dagen zitten. Dit is dus een mooie middenweg.

@Sado hoop zoooo dat 'ie op gaat lopen!! Dan zijn er inderdaad gewoon al drie van ons in no time zwanger!

Hier nu officieel op het wachtbankje. In theorie (als ei pas na 48 uur zou springen) zou een extra rondje vanavond nog kunnen, maar ik heb zelf altijd het idee dat mijn ei er niet zo lang over doet na de posi ovu en daarbij lijkt het me wel afdoende zo. :roflmao:

Krily, Sado en Dee-tje vinden dit leuk.
  17. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Waar ik vorige week zondag mijn lh-piek had gevonden, is de ovulatietest nu ook weer tegen het positieve aan geloof ik.
    De vorige zwangerschap had ik 6 dagen voor de 1e positieve zwangerschapstest ook een positieve ovulatietest.
    Waarom maak ik mezelf zo gek? :rolleyes:

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.274
    17.313
    113
    Oeh spannend! Hopelijk betekent het nu hetzelfde :D

Saaaraaa vindt dit leuk.
  19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Hoe reageerde je partner trouwens @Sado ? :)

20. Patchwork

Dat zou wat zijn joh @Saaaraaa! Zes dagen voor de eerste posi zw.test is wel heel snel zeg! Áls ovutesten op HCG reageren, bij hoeveel HCG/hoeveel DPO zouden ze dan positief "moeten" uitslaan? Geen innesteling = geen HCG toch, dus eerder dan 6/7/8 DPO lijkt me onmogelijk? Maar als ze reageren vanaf minder dan 8 HCG dus wel sneller dan een zw.test...?

Deel Deze Pagina