Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Hahah wauw, pregnancy test checker? Is dat een app?!:roflmao:

2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hahaha ja geen idee!

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Dank je, dat hopen wij ook! Ik vind het allemaal nog wel heel spannend, zeker ook, omdat we nu ongeveer rond dezelfde tijd zitten als vorig jaar. Het was echt een hele vroege miskraam, dus als we (mijn man en ik) realistisch zijn, hadden we de optie dat het niet zou lukken, ook wel kunnen bedenken. Maar na die positieve test ben je eerder bezig met leuke dingen plannen dan met dat het mis kan gaan. Ik heb er ook veel meer last van gehad dan ik verwacht had :(

Ik geloof niet dat het met die cylcus ooit nog goed gaat komen. Misschien heb ik dat altijd al gehad, maar ik ben al vanaf mijn 13de aan de pil. Een keer gestopt, toen gelijk zwanger en met weer stoppen pas mijn cyclus in de gaten gaan houden nadat het mis ging. Die varieert nu tussen de 29 - 42 dagen, maar is nog geen enkele keer hetzelfde geweest. Het enige voordeel is dat ie vrij lang is, dan duurt het gelukkig even voordat je weer ongesteld bent, want dat is de laatste een stuk heftiger dan voorheen.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    #2484 Sado, 21 aug 2017
    Laatst bewerkt: 21 aug 2017
    Oh grappig, is indd een app, kun je een foto van een zwangerschapstest in uploaden en in negatief zetten, helderheid aanpassen, etc :)
    Mijn oploop zie je zo ook mooi :D Ohhh zo spannend dit
    IMG_7475.PNG IMG_7474.PNG

5. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Spannend @Jess93!! Jeeeeetje hey wat gaan jullie hard!

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Oke ik kon t niet laten om ook een kv 2v5 te doen die k al had liggen :roflmao: Ook een tuurstreepje maar wel duidelijker & zonder ochtendurine..

Bijgevoegde bestanden:

Lovely29 en Sado vinden dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Prachtig!!! :)

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Gaat goed in dit groepje :D

9. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Wat grappig van die app, ze verzinnen wat tegenwoordig. Hoe lang zal 't nog duren dat je over je telefoon kan plassen en dat de telefoon dan 'zwanger/niet-zwanger' zegt? :')

Duidelijk hoor @Jess93 Bij je andere test zag ik het doordat je zelf neer had gezet waar we moesten kijken :)
    Morgenochtend weer dus? :roflmao:

Ik had vanaf eisprong al gevoelige borsten, nu haast niet meer. Qua afscheiding ook haast niks meer. Daarnaast denk ik ziek te gaan worden, keelpijn etc. Hoop niet dat 't doorzet.
    Wil op z'n vroegst woensdag testen met een gevoelige van zwangerenkids - maar hoop dat ik 't langer uit kan stellen :rolleyes:

Voor de zwangeren: willen jullie ook meedoen met MvM? Vorige zwangerschap niet gedaan maar mocht ik weer zwanger worden dan wil ik wel meedoen.

Gruffalo en Jiseb vinden dit leuk.
  10. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik krijg gelijk ook weer testdrang :roflmao:.

Mvm heb ik wel over nagedacht maar ik woon nu bij mijn schoonouders en zie het niet zo zitten om daar de flessen voor de deur te zetten. Kleine straat en geen voortuin.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Welke gevoelige van Z&K heb je @Saaaraaa? Heb ook "ultra gevoelige" van hen gebruikt (gister en vandaag) maar die zijn blijkbaar véél minder gevoelig dan die van kruidvat. Heb op die van Z&K echt een minimaal tuurstreepje.
    Geloof dat @Sokkie87 dezelfde gebruikt heeft. Was ook niet echt een knalstreep toch? Ondanks je 2-3 op de CB had?

Twijfel over MvM.... Vind het een prachtig initiatief, maar is vrij lastig met werk.. ik ga er nog even goed over nadenken!

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja weet je als je een onregelmatige cyclus hebt dan is dat zo, daar kun je dan niks aan doen. Wel lastig. Maar dat zwanger worden gaat denk ik helemaal lukken! Positief blijven! Ik heb ook mijn onzekerheden hoor, leeftijd, lang geleden dat ik mijn laatste kind heb gehad etc. Maar ik heb beslotej dat dat niet gaat helpen. Dus geduld. Het gaat gewoon lukken!!!

Gruffalo vindt dit leuk.
  13. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Lovely29 Nee dat snap ik, zou ik dan zelf ook niet doen hoor!

@Sado Lijkt me ook lastig icm werk, maar zullen ze met ieder klein beetje (dus enkel thuis) niet al blij zijn? Geen idee hoor.

Heb even een foto gemaakt van de test, is dat die jij bedoeld? Heb ook wondfo besteld, die schijnen hetzelfde als de kv2v5 te zijn? En anders komen donderdag de kv2v5 binnen :)

Bijgevoegde bestanden:

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Die heb ik ook ja! Heb er gister en vandaag 1 gedaan van die, wel een streepje, maar zo licht dat het niet eens op de foto komt. Terwijl die van kruidvat (helemaal die van vandaag) toch best duidelijk is.
    Plus dat deze echt vervelend aflezen is door het plasticje in het afleesvenster, weerspiegelt ontzettend! Dus sloop deze altijd uit elkaar...

Wondfo en kruidvat is indd hetzelfde :)

Saaaraaa vindt dit leuk.
  15. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Saaaraaa Hahaha zou wel stukkie goedkoper zijn op die manier testen :roflmao::roflmao: Sowieso morgenochtend weer:D

@Lovely29 Hahaha en jij hebt al van die mooie testen gehad! Snap zeker dat je dan niet aan mvm mee gaat doen!

Ik twijfel ook over mvm, super mooi om anderen te kunnen helpen maar het lijkt me wel een heel gedoe.. :oops: Bij de 1e niet gedaan, wist niet dat t bestond & was beetje laat ervoor ook gezien t door pil heen was.

Zou ik morgen de early predictor al kunnen doen? Heb er 1 in huis namelijk :p

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Jeetje jullie gaan echt hard zeg inderdaad! Haha.
    @Jess93 Ik zie ook een tuur streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! :)

@Vrouw1982 Hier hetzelfde wat betreft onregelmatige cyclus. Varieert echt van 36-43-38-45 etc. etc. Dit was echter bij het zwanger worden van de 2e. Nu pas weer gestopt met de pil voor de derde. Zit nu op cd14 en ik betwijfel of er ergens al een eisprong zit aan te komen. Doe dan ook ovutestjes om hem op te sporen zodat ik een beetje een idee krijg of mijn onregelmatige cyclus sinds mijn laatste zwangerschap is veranderd of niet. Ik ben vorige keer met zo'n cyclus dus wel zwanger geworden. Duurde in totaal ong. 7 maanden met dus ook een vmk tussendoor. Heb ik ook echt wel even verdriet van gehad, ookal was het dus nog pril. Je gaat inderdaad meteen bezig met de leuke dingen na een positieve test, en gaat er niet meteen vanuit dat het ook mis kan gaan. Maar de ronde daarna toch weer een positieve test en die x een plakkertje, gelukkig! Dus geef de hoop zeker niet op. Ook al is het bij jou dus niet meteen weer raak geweest, dat zegt niets. Maar ik snap je onzekerheid. Ik heb dat gevoel nu ook. Voelt echt als afwachten en geen invloed hebben. Heb nu ook voor de zekerheid Efamol pmp besteld voor het geval mijn cyclus dus nog wel lang/onregelmatig is. We gaan het zien!

17. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Jess89 Ik ben geen tuurder, zie het streepje helaas ook niet. maar even goed alvast een beetje gefeliciteerd!

MvM vorige keer ook niet meegedaan, ga ik nu, mocht ik zwanger zijn, ook niet doen.

@Sado Wooow! 15 testen, ik heb bij zoonlief 1 test gedaan en toen geloofde ik het wel. Al kwam de 2e streep ook wel echt meteen en was net zo duidelijk als de controle streep. Daarna nooit meer getest...

@Vrouw1982 Een spannende periode weer voor jullie, helemaal nu je weer in dezelfde periode misschien zwanger bent als dat je vorig jaar de MK hebt gehad.

@Patchwork Succes op het wachtbankje!

@Lovely29 Spannend, de 1e afspraak alweer plannen bij de VK. Weet nog wel dat ik toen heel zenuwachtig was...

@Inezz8 Wat balen zeg van de blaasontstekingen!

Het rijtje zwangeren wordt steeds langer, leuk !

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    @Eerstewondertje Ben ook niet een beetje een controlfreak:roflmao:
    Voordeel van wat later testen is natuurlijk dat je ineens een knalstreep hebt.
    Nu vroeg testen betekent voor mij dat het nog alle kanten op kan gaan. Oplopende testen betekenen meestal wel goed nieuws, dus daarom blijf ik doortesten :)

19. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Ik dacht echt woooooow, op dat idee zou ik nooit komen, ben zelf ook een perfectionist, maar in dat op zich dan denk ik weer niet, of ik heb toen niet eerder 'durven' testen omdat ik toch het gevoel had dat het wel goed zat.
    Heb de dag voor de test ook al het cadeautje gehaald voor mijn man waarmee ik het hem ging vertellen. Heb na het testen ook eerst 5 minuten per plex gezeten, zo van nu is het echt! Toen naar mijn man en die vond het ook bijzonder dat het meteen de eerste keer raak was !

Ben wel echt benieuwd hoe het dadelijk gaat lopen..

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Best wat steekjes en krampjes hier. Hoop dat het niets slechts betekent:rolleyes:

Deel Deze Pagina