Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Zeker! Zowel bij deze als m'n vorige zwangerschap goede ervaringen mee :)

Al weet ik nog altijd niet waar die rare positieve testjes vlak voor/na afleestijd vorige week vandaan kwamen:rolleyes: Nu waren dat Wondfo testen en dit de "echte" van Kruidvat. Maar ik geloof dat dat exact dezelfde testen zijn (op het doosje van Kruidvat staat nl ook klein "Wondfo" geschreven)

Maar als ik dat even vergeet ben ik zeer tevreden over deze testjes. Makkelijk te doen, makkelijk af te lezen, makkelijk vergelijken.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  2. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Gruffalo Jij hebt het ook niet echt gemakkelijk gehad, zeg! Wij hebben 2 miskramen gehad, een met iets meer dan 5 weken, spontaan en de andere met 8 weken uiteindelijk opgewekt omdat er geen hartje was gaan kloppen.

@Lovely29 Je hebt gelijk, het zou natuurlijk zomaar kunnen deze maand. Nog maar 11 dagen en dan kan ik ook testen. Ik heb ook helemaaaaal geen testdrang....:rolleyes:

3. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hè jakkes! Wat erg! Wat komen miskramen vaak voor eigenlijk. Dat van mij valt echt enorm mee hoor. Ben eigenlijk gewoon een weekje later ongesteld geworden. Maar het is meer het idee wat ik een plekje moet geven. Als ik het zo lees, hebben anderen veel meer te verduren gehad. Ik kwam gister ofzo per ongeluk op het vlinder-topic terecht en daar vertelde iemand haar bevallingsverhaal: haar kindje was overleden tijdens de bevalling door een navelstreng die vijf keer om het nekje zat. Dat lijkt me ook echt vreselijk. Net als je kind vlak na de bevalling verliezen, zoals een van ons hier heeft meegemaakt. Heftig hoor. Nee, dan is dat van mij niks. Maar ik hoop wel echt dat het daar bij blijft. Nou zal ik stoppen met deze praatjes, want ik wil niemand bang maken en natuurlijk zal ons dit nooit (meer) overkomen! ;)

4. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    Ik was er wel heel bang voor maar in m'n hele zwangerschap geen blaasontsteking gehad. Wel heel vaak pijn bij het plassen gehad maar dan was er niets te vinden in m'n urine.

5. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    Toen ik een jaar of 16 was heb ik bij de uroloog ook zo'n onderzoek gehad en daar vonden ze dus dat m'n bekkenbodemspieren te gespannen waren omdat er nog wat urine in m'n blaas zat en dat hoorde niet. Ik heb toen een verwijzing naar een bekkenbodem fysiotherapeut gekregen om te leren ontspannen. Dit heeft wel iets geholpen maar niet zo dat ik er nooit meer last van heb. Ik denk soms zelf ook wel eens dat het zoiets als wat jij had zou kunnen zijn maar ik wil graag eerst weer een kindje willen krijgen en dan wil ik ook nog eens bij de huisarts vragen om een verwijzing naar de uroloog. Bedankt voor je verhaal!

Saona vindt dit leuk.
  6. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Sorry lieve dames niet alles gelezen!!!
    67 berichten haha....

Maar ik zie een nieuwe zwangere!!!! @Jess93 gefeliciteerd meid!! Ik zie ook niks maar ik ben geen tuurder haha.

Ik gebruikte laatst ook 1 keer inderdaad die Z&K ultra sensitive..en had best een knaller, maar ik was volgens mij toen al 12dpo dus wel wat later dan jij Jess93.

Jess93 vindt dit leuk.
  7. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ik heb 1 hele vroeg miskraam gehad (bij 4.5 week) 2 maanden voor ik zwanger werd vorige keer. Verder is het me bespaard gebleven en hoop zo nu ook... Vind t wel heel spannend. Kan niet wachten tot de echo!!

Aan de zwangeren: Jullie al klachten?
    Ik ben al 2 ochtenden misselijk (niet overgeven) en heb weer heel snel honger en ook hoofdpijn helaas!

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Denk dat je mij bedoelt! Ik heb ze ook gedaan :) Maar ze blijven echt aanzienlijk lichter dan de kruidvat testen.

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Hier nog geen echte klachten, maar ben ook een week minder ver dan jij en tis nog vroeg :)
    Af en toe wat steekjes, plopjes en krampjes in m'n buik en lage rugpijn.

Vanmiddag af en toe een wat weeïg gevoel en af en toe een steek door m'n borsten.

Vorige zwangerschap was ik vooral heel heel heel heel erg moe. Ook had ik totaaaal geen eetlust en ben daardoor tot een week of 29/30 alleen maar afgevallen.

10. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    Wat heftig! Lijkt me heel zwaar om te verwerken.

11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Wauw wat wordt hier veel gekletst @Jess93 ik zie hem zeker! Spannend zeg! :)

Jess93 vindt dit leuk.
  12. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    @Sado @Jess93

Mooie testen hebben jullie al! Hopelijk lopen ze de aankomende dagen mooi op!
    Spannend!!

Ik gebruik de app WomanLog. Is niet heel bijzonder maar vind hem wel handig.

Jess93 en Sado vinden dit leuk.
  13. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ook ik heb een hele hoop gemist, maar wat een mooie berichten komen er voorbij! Spannend en hoop dat de testen oplopen!

Ik heb geen ervaring met miskramen, aangezien dit onze eerste ronde is voor ons eerste kindje. Het lijkt me wel heel heftig om mee te maken.

Ik gebruik de app Mijn Kalender om m'n cyclus bij te houden.

14. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Oeh sorry! Kan t niet meer onthouden en is zo onduidelijk op telefoon haha.
    Volgende keer :)p) weer die halen dan haha kreeg m nu gratis bij ovulatietesten !
    Vorig jaar had ik action, ook knallers 3 dagen voor NOD. Maar volgen mij loopt t bij mij erg snel op want heb nooit tuurstreepjes gehad.

15. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Oehh jeetje echt...kon je dat wel hebben?:eek:
    Wat naar dan hè, je kunt het er niet inproppen! Hopelijk wordt dat deze zwangerschap beter!

16. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Weet niet meer wie het vroeg sorry maar ik gebruikte "periode kalender", knalroze app haha en daar kun je alles perfect in bijhouden. Aanrader voor iedereen!!

17. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Madeliefje06 ik had er 3 op mijn telefoon staan. Waarom geen idee. Ik had Mijn kalender (erg fijn), maya en cyclus kalender. Uiteindelijk zeiden ze alle 3 hetzelfde.

Miskraam heb ik nog nooit gehad. Lijkt me wel heel zwaar en hoop het ook niet mee te maken.

Wat betreft kwaaltjes; vandaag veel hoofdpijn en rugpijn hoog in mijn rug. Ben ook wat moe maar kan goed komen door mijn drukke weekend. Ik hoop op een zwangerschap net als bij de eerste.

18. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Jiseb Haha door zo'n forum als dit wordt die drang ook echt zo veel erger, bij mij dan iig :p
    @Sado Jeetje zeg! Dat is heftig! Je hebt naderhand iig niet je kilo's er dan af moeten sporten/diëten :p

Dank voor de felicitaties maar ik geloof t pas echt als ik zonder tuur een streep zie & het normaal op de foto krijg ghehe :p Wil nog niet te blij zijn, ben bang dat het dan zometeen 1 grote teleurstelling wordt als het niet oploopt of er morgen niks meer te zien is.

Ik heb dan ook nog 0.0 symptomen maar dat duurde bij mn 1e ook lang, toen pas in week 9 misselijk tot week 18 ofzo. Hoop dat ik dat deze keer mag overslaan! Zo maar snel slapen, des te eerder is het morgen & kan ik testen ghehe :D

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    #2559 Sado, 22 aug 2017
    Laatst bewerkt: 22 aug 2017
    @Sokkie87 @Jess93
    Er mocht altijd al wel "een beetje vanaf" dus dat heb ik toen bereikt:roflmao:

Ik overdrijf een beetje in m'n eerdere post zie ik. Ik ben tot een week of 27 alleen maar afgevallen, zat op het 'hoogtepunt' op -11kg. Ik ben toen een aantal weken stabiel gebleven en vanaf een week of 32/33 wel iets gaan aankomen, maar mijn startgewicht heb ik niet meer aangetikt.

Het was opzich geen ramp, de baby groeide goed en ik had wel ietsjes aan reserve. Op een bepaald moment (zo vlak voor m'n gewicht stabiliseerde) is wel gezegd dat ik nu niet meer verder mocht afvallen, omdat het gewoon voor mij niet goed was. Constant erg flauw bijv.
    Maar he, ik lustte gewoon echt NIKS. Het mooiste voorbeeld dat ik heb: KFC had vorig jaar zomer een nieuwe wrap uit en je werd doodgegooid met die reclames. Nu kom ik bijna nooit bij KFC en die wrap heb ik al helemaal nooit gegeten, maar als ik alleen de reclame op tv zg moest ik gauw doorzappen omdat m'n maaginhoud (letterlijk) omhoog kwam.
    Dat had ik dus zo'n beetje bij alles etenswaren. Waar ik ook aan dacht qua eten, ik walgde er gewoon van. Genoeg etenswaren waar ik dus ook gewoon niet aan moest denken als ik niet wilde overgeven (en tja het "roze olifant" effect krijg je dan, hahaha)
    Het enige wat er wél inging: kippensoep en witte afbakpistoletjes. Echt heel slecht:roflmao::roflmao:

Sokkie87 vindt dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    #2560 Sado, 22 aug 2017
    Laatst bewerkt: 22 aug 2017
    Testjes van vanmorgen!!! Nu is die van Z&K opeens wel donkerder dan die van Kruidvat, hm :p

Bijgevoegde bestanden:

Jiseb, Ukkepuk1, Sokkie87 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina