@Sado, ja echt afwachten, vervelend he die onduidelijkheid. Ik bestel ook veel voor C. via internet, shoppen met een baby is niet handig. Gisteren wel gedaan maar dan neem ik een vriendin mee. Die kan dan C. vermaken. Ja logisch dat je niet meteen vrij wilt nemen. Waar gaan jullie heen in oktober? Ik durf nog niet te vliegen met C. die zet heel het vliegtuig op zn kop denk ik hahah. Dus lekker met de auto weg.
@thephantom wat spannend een nieuwe baan. Leuk zo'n nieuwe uitdaging. @Jess89 Welkom! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gaan jullie het groots vieren of wordt het een kleine bruiloft. Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik niet hoef te trouwen. Heb nu wel al een paar keer laten schemeren dat ik een geregistreerd partnerschap wil maar dan is de opmerking regel het maar. Beetje jammer dat vriendlief geen romticus is. @ciprilla bij ons duurde het ook lang voordat het voorlopig koopcontract was opgesteld en getekend. Maar dat kwam mede omdat de koper de notaris nog moest doorgeven. Onze nieuwe woning duurde ook zeker 1,5 week voordat wij het getekend hadden. Nachtdiensten zijn minder zwaar als ik de nacht ervoor goed heb kunnen slapen. Mijn dochter slaapt de nachten door waardoor dit goed lukt. Na mijn nacht kan ik de hele dag slapen. Een paar vroege diensten zijn zwaarder. Wanneer ik nachten heb gehad krijg ik een uitslaapdag en dat is gewoon een betaalde dag. In plaats van 4 dagen werk ik dan 3 dagen. wij hebben voor deze zomer ook geen plannen. Zijn in februari/maart 2.5 week op vakantie geweest. Onze focus ligt op verhuizen en de nieuwe woning. We willen rond november nog even weg. Spannend eerste keer vliegen @Sado. Ik vond het de eerste keer ook spannend maar het viel allemaal reuze mee. Misschien komt je eiersprong er dan toch nog aan Sado. Ik ben vandaag begonnen met foliumzuur slikken. Nu moet het in mijn systeem komen om het elke dag te slikken
@Sado : Volgens mij tag je steeds Lovely26 als je mij bedoelt haha. Inderdaad nog maar even doortesten dan. Zonder dunne/korte broekjes kom je het weekend niet door nee. Gisteren hadden de kindjes hier al korte broekjes aan. Waar gaan jullie heen in oktober? En het vliegen komt goed! Hier ook altijd zonder problemen gelukkig. @Lovely29 : Ik snap dat jullie focus bij bij het verhuizen ligt ipv vakantie. Waar zijn jullie in februari/maart geweest? Foliumzuur slikken moet inderdaad weer in je systeem komen. @ciprilla : Inderdaad gewoon proberen, je weet het nooit. Inmiddels al een mailtje terug?Vervelend hoor. Loopt de huizenmarkt goed maar is er toch weinig naar jullie zin. Haha valt inderdaad mee met wat je gekocht hebt. Zou mij niet lukken Verblijven jullie een weekje in centerparcs? Hopelijk is het dan nog net zulk lekker weer. #vakantie: Ontzettend veel zin in. We gaan deze zomer met het gezin naar Curacao en met vrienden (en hun kindjes) naar Italië. Dus wij vermaken ons wel
Ohhh sorry @Madeliefje06 Dan zit ik op m'n werk en dan kijk ik maar half en tag ik de verkeerde denk ik, hahaha. Voortaan beter opletten dus @ciprilla @Madeliefje06, we hebben nog niets geboekt, maar we denken aan de canarische eilanden. Met z'n tweeen gingen we graag naar het Midden-Oosten en Zuid-Amerika, maar vind ik voor de eerste keer vliegen met C wel erg ver. Misschien volgend jaar. Al zitten we dan hopelijk met een kleine baby, dus dan wordt t wss geen vakantie
@Sado Haha geen probleem hoor! Snap helemaal dat je niet gelijk zo ver gaat. Bij N zijn we de eerste keren ook binnen Europa gebleven. Nu durven we het wel aan om verder te gaan. Haha en hopelijk volgend jaar met een baby ja. Om die reden kan vakantie wel even wachten
@Madeliefje06 wij zijn 2.5 week naar Curaçao geweest. Lekker hoor ben jaloers op jullie dat jullie gaan .
Pff word je ook niet veel wijzer van dus.. Oh lekker Curaçao zou ik ook wel eens heen willen, hier de zomervakantie druk met werken op mijn nieuwe werkplek dus helaas geen tijd om op vakantie te gaan! En aangezien we veel geld in ons huisje willen stoppen komt het ook wel goed uit ^^
@Sado, het blijft maar een lichte streep, he? Heb je nog steeds geen echte knaller gehad? @Madeliefje06 Curacao lijkt me ook echt heerlijk!! @Jess89 Welkom! Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan. De bruiloft komt al lekker dichtbij, alles klaar? Wij gaan 2 weken naar Cuba en een week naar Boedapest. Beetje luxe dit jaar, maar het kwam zo uit dat ik een wedstrijd ga zwemmen in boedapest, maar we ook graag met z'n 3-en op vakantie wikden. Cuba staat al heeeeel lang op het wensenlijstje, maar op een of andere manier kwam het er niet van. Ik heb er wel heel veel zin in .
@Jiseb, testen blijven nu een beetje hierop hangen, hoewel ik nu wel al een dag of 3 erg rekbare afscheiding heb. Had ergens vorige week een test die donkerder was dan deze (maar nog wel negatief) toen liep het heel rap af naar zowat onzichtbaar en nu weer op naar dit. CD20 nu. Cuba, gaaf!! Wedstrijd zwemmen in Boedapest, wauw! Leg uit!
@Jiseb en @Lovely29 : Thnx! Bruiloft schiet lekker op inderdaad! We doen een middelgrote bruiloft, overdag ongv 35 mensen en 's avonds 100. Moeten ook nog wat puntjes op de i zetten, maar bijna alles al rond. Ik heb er zin in!! Lekker zeg al die vakantieplannen! Curacao echt heerlijk!! Ik ben in januari nog naar Aruba geweest, daar was het ook zo fijn! En super gaaf Jiseb dat je naar Boedapest én Cuba gaat! super awesome!
@Sado Misschien heb je 'm dan toch net gemist.... Ga je elke maand testen of alleen nu om even te kijken wanneer je eisprong ongeveer is? @Jess89 Fijn dat alles klaar is! Wij zijn in 2014 getrouwd en ik vond het zo'n bijzondere dag. Het flitste wel aan ons voorbij, omdat je zoveel mensen wilt Ien en spreken, maar het is wel famtastisch om mee te maken. Hopelijk heb je heerlijk weer! En nog een insite tip: weet niet wat voor jurk je hebt, maar achterste voren op de wc werkte erg goed whaha In Boedapest is dit jaar het WK zwemmen en ik ga synchroonzwemmen bij de masters (dat zijn de oudjes van +25). Het lijkt knap, maar het is op open inschrijving, dus iedereen kan meedoen.
Goedemorgen dames, Ik schrijf graag met jullie mee. Mijn vriend (27) en ik (27) zijn ouders van een zoon van nu 9,5 maand. Het begint nu toch wel weer te kriebelen voor een twee wondertje. Ik ben al jaren niet meer aan de anticonceptie. Dus kunnen eigenlijk beginnen wanneer wij willen. Ik start binnenkort met het slikken van foliumzuur en dan gaan wij er weer voor!
@Jiseb, alleen de maanden dat we er niet voor gaan, om een zwangerschap zo goed mogelijk te voorkomen Dus vanaf augustus stop ik er mee. Synchroonzwemmen, gaaf! Heel veel succes en plezier alvast @Babs1990, gezellig, welkom! Jullie gaan dus ook voor een klein leeftijdsverschil tussen de kinderen, leuk! Hopelijk is het gauw raak voor jullie. Zal ik je op de lijst zetten? Bij welke maand?
❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (1) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje Juli (0) Augustus (5) Sado - 24 jaar - 2e kindje Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje September (2) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Oktober (0) ********************************** NODlijst: 2 juni: Lovely29 4 juni: Sado ********************************** Bevallingslijst:
@Sado Dan neem ik dan het stokje van je over. Ik wil vanaf augustus wel gaan testen, zeker nu mijn cyclus alleen maar langer en langer wordt, Wat ik overigens wel vreemd vind en me ook wel een beetje zorgen baart... @Babs1990 Welkom! Ik voel me trouwens wel oud met mn 32 jaar hier
Leuk dat ik mee mag schrijven! Vorige keer was het meteen raak. Dat liet uit op een miskraam maar na één menstruatie ben ik weer aangeteld. Stiekem wel benieuwd of het ons weer zo snel gegund is. Scheelt wel dat ik altijd al een cyclus heb van precies 28 dagen en mijn eisprong heel goed voel. Dat maakt het natuurlijk wel al iets 'makkelijker'. Je mag ons op het lijstje zetje bij Juni. Iedereen heel veel succes met hopelijk veel 2018 baby's.
Haha het onderwerp van ons topic klopt totaal niet meer . Mooi om te zien dat bijna iedereen de periode toch naar voren schuift . @Jiseb Wat gaaf synchroonzwemmen. Heb je dat al vaker gedaan? Cuba zo ontzettend gaaf. Ben er nog nooit geweest maar ik denk als je er graag heen wilt nu zeker de periode is voordat Cuba helemaal veranderd is. Wij wilden eigenlijk ook weer naar Curaçao in het voorjaar van 2018. Hebben er toch maar voor gekozen om het niet te doen met het Zika virus. Bij R waren we ook naar Curaçao en Mexico geweest maar toen was het nog niet zo als nu. Hebben besloten om het toch maar niet op te zoeken. Vind het wel jammer maar de Canarische eilanden kan ook heerlijk zijn . Welkom @Babs1990 hier eigenlijk hetzelfde verhaal als bij jou. Ik had ook standaard cyclussen van 28 dagen. Eiersprong voelde ik dan weer niet. Ik was al zwanger voordat we echt serieus gingen starten. Mijn vriend wil daarom echt nog niet starten als de woning nog niet rond is. Nu is mijn cyclus 25 dagen, bij jou nog steeds 28?
Ja hier nog steeds 28 maar het geeft natuurlijk geen garantie. Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen maar zit midden in een antibiotica kuur. Dus dat is geen goede combinatie voor een baby. Ik heb mijn zoontje net bij mijn moeder afgeleverd en ga gauw even poetsen (dat schiet namelijk helemaal niet op met een kind met grijpgrage handjes) en daarna ga ik lekker lunchen met een vriendin en vanavond samen koken voor onze mannen want die krijgen na vandaag ook lang weekend. Heerlijk met dit weer een paar dagen vrij! Fijne dag allemaal