@Saaaraaa en en??? Ik heb niet zo'n goede ervaring gehad met het bewaren van mijn ochtend urine. Lees ook geel wisselende verhalen. Ik zou er dan voor kiezen om ervoor niet veel te drinken zodat het geconcentreerder is. @Sado mooie oploop. Zo vervelend rugpijn. Ik had van de week hoge rugpijn. Nog nooit gehad. Ik ga straks testen lig nog lekker in bed
Mooie oploop @Sado Ik twijfel of ik iets zie. Gisterochtend ook niet direct bij de wondfo. Even afwachten en zien wat de gevoelige vanmiddag laat zien, mn urine staat in ieder geval in de koelkast haha Overigens wel duidelijk minder last van mijn borsten.
Oke, al m'n moed bij elkaar geraapt.... Huisarts niet aanwezig vandaag Gelukkig is ie er volgens het bandje morgen wel (normaal niet op vrijdag), dus dan toch morgen maar bellen
Veel plezier @Krily ! @Saaaraaa Op de negatieve foto zie ik hem heeeel licht! Hopelijk morgen weer wat duidelijker @Lovely29 Ben benieuwd naar je cb! @Sado Wat kut van je rugpijn zeg! Hier durf ik niet te ontbijten, bang dat ik het er weer uit gooi.. Zometeen sollicitatiegesprek dus zal wel moeten, oefhh! Wij lopen echt mega gelijk qua testen! Mijn oploop & test vandaag.
@Saaaraaa ik zie niks ben benieuwd naar je test van vanmiddag. Stom dat zo'n cb test mij dan nu ineens onzeker maakt omdat hij 1-2 zwanger zegt. Toch korter dan ik dacht of ik bungel op het randje van 2-3
Geen zorgen! Je bungelt vast ergens op het randje! Het blijft een indicatie Als je je zorgen maakt misschien nog een ander (niet digitaal) testje doen? Dan heb je vast een mooie knaller.