Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik g
    Mooie testen en succes zo met je gesprek :)!

@Lovely29
    Daarom heb ik nooit die testen "durven" doen! Maar je hangt indd denk ik net op het randje, en net wat @Sado zegt; er nog een ander testje doen! Wel fijn dat je een week eerder mag langs komen!

Ziet er goed uit @Sado :)!

@Saaaraaa
    Ik zie helaas niks :/! Maar de kwaliteit is ook bagger hier! Hopelijk heb je vanmiddag een duidelijkere streep:)!

Genieten jullie ook zo van het weer? Ik vind dit echt heerlijk, lekker buiten leven! :)

2. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Saaaraaa Ik zie ook niets helaas, maar goed dat hoeft natuurlijk niks te zeggen vanaf hier!

@Sado Mooie oploop! :thumup:

Hier nog aan het wachten op m'n ei, *grrr* cd17 inmiddels... Wel gerommel steeds in mijn onderbuik. Ben benieuwd. Vanmiddag weer een ovtestje er tegenaan gooien!

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (1)
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 3e ronde

Juli (5)
    Saona - 38 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Krily - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - 2e ronde

Augustus (7)
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar - 4e kindje - ?e ronde
    Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 1e ronde
    maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Ukkepuk - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde

September (2)
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje

Oktober (0)

November (0)

December (0)

NODlijst:

Augustus:
    25: Saona
    26: Mamalanalobkesiebeniene
    28: Saaaraaa
    31: maansneeuw
    31: Inezz8

September:
    1: Jiseb
    1: Patchwork
    3: Gruffalo
    8: Ukkepuk
    12: Raaf92
    14: Krily
    26: Eerstewondertje

Bevallingslijst:

April 2018:
    26: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje
    26: Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje (verwacht dat de datum later wordt)

Mei 2018:
    4: Sado - 25 jaar - 2e kindje
    7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje

Afspraken:

September:
    11: Sokkie87 - Eerste echo

19: Lovely29 - Eerste echo + intake

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vervelend is dat:(! Hier vaak op cd 18 gehad, maar vind het dan toch vaak lang duren! Hopelijk heb je vanmiddag een positieve test in handen:)

5. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Pff ja wachten duurt lang @Raaf92 ! :eek: Heel erg vervelend. Voel me ook zo ontzettend onrustig. Ik heb zo'n haast voor mijn gevoel en moet het echt even leren loslaten ofzo, maar ja, hoe dan?!... Control freak ben ik, dus dan wordt dat al moeilijk. :)
    Ja hoop het ook, dank je! Fijn dat jij hem nu waarschijnlijk op cd12 hebt gehad. Scheelt echt.

6. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ha meiden,
    Ik volg vooral hier. Hopelijk niet erg. ;) Gisteren had ik een positieve ovulatietest, en gisterenavond liep hij alweer af. Gisterenavond hebben we het weer gezellig gemaakt en nu is het vooral afwachten. @Dee-tje ik kan het ook zoo moeilijk loslaten. Ik ben er constant mee bezig.

7. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Dee-tje Frustrerend he? Ik had ook m'n ei pas op dag 21 (wat voor mijn doen relatief vroeg is). Als het niet lukt moet je direct weer 'zo' lang wachten. Voelt oneerlijk he. Hopelijk een positieve ovu-test vanmiddag! :)

@Ukkepuk1 Spannend! Hoe lang is je lf?

Oke, ik gooi mijn urine NU weg. Als er wel iets gaande is, is de kans groter dat ik het morgenochtend duidelijker zie. Knap he? :roflmao:

Gruffalo vindt dit leuk.
  8. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Uhm, 14 dagen ongeveer. Kan een dagje korter of langer zijn.

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gewoon doorklussen, staar je niet blind op een positieve ovulatietest ik heb me een ongeluk getest en geen ei gevonden. Maar ben nu toch zwanger... (wauw dat klinkt raar om te zeggen :D)! Dus als je geen positieve ovulatietest hebt wil dat niet zeggen dat je ei er niet stiekem tussendoor zweeft!!!

Krily, Gruffalo en maansneeuw vinden dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Hier ook geen ei kunnen ontdekken! :)

Saona vindt dit leuk.
  11. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Thanks meiden. Waar een hoofd zich al niet ineens zorgen om kan maken hè. :D

Ik zie mooie testjes langskomen! Fijn!!

Hier ineens bloedend tandvlees bij het poetsen. Nog steeds die nasty steken en drukkend gevoel onderin. Ben pas 5DPO, hoop toch niet dat m'n lichaam me voor de gek houdt en ineens voor de lol een paar nieuwe kwaaltjes toevoegt aan het progesteronlijstje...

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Hier ook getest en mijn ei ook niet gevonden. Toch ook zwanger geworden deze ronde.

@Patchwork ik kreeg ook onwijs gevoelige tanden. Wad wel geswitched van tandenpasta misschien dat het daardoor kwam.

Die lange cyclussen zijn zo frustrerend en het wachtbankje is al helemaal niet leuk.

Net het shirtje ik word grote zus binnen gekregen. Dit weekend gaan we het aan de ouders vertellen via het shirtje die R. Mag dragen. Benieuwd hoe ze gaan reageren.

Krily, maansneeuw, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Wij gaan het ook dit weekend aan onze ouders vertellen! We zijn nooit met z'n allen bij elkaar en dit weekend toevallig wel, dus mooie gelegenheid :)

Benieuwd hoe snel ze het door hebben @Lovely29 :D

maansneeuw vindt dit leuk.
  14. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hmm ja jullie hebben een punt. Ik staar me dus echt wel blind op die testjes omdat ik gewend ben bij het zwanger worden van de jongste dat ik dus altijd mijn ei vond met die testen. Dus nu heb ik het gevoel dat het wel weer hetzelfde zal werken. Maar ja, dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Aan de andere kant, ik heb wel een geschiedenis van langere cyclussen dus gek zou het ook niet zijn als hij nog moet komen. Tja, pfff wachten is niet mijn sterkste kant. :eek:

@Ukkepuk1 Lastig he, dat loslaten. Gaat ook niet gebeuren hier.
    @Saaaraaa Pff zeg dat wel!! Dag 21 zou voor mijn doen ook nog vroeg zijn. Hoe zijn jouw cyclussen normaal gesproken ongeveer? Latere eisprong dan dag 21 dus gemiddeld?

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    @Dee-tje Hier direct na stoppen met de pil ovulatietesten als vorm van anticonceptie gebruikt. Alle rondes heel makkelijk en duidelijk m'n ei gevonden.
    En nu we er voor gingen? Helemaal niks! En toch zwanger :) Dus geef de hoop niet op!
    Op welke cyclusdag zit je nu? :)

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Sado Oke, zo zie je maar weer! Toch maar niet blindstaren dan :rolleyes:
    Ik zit nu op cd17. Dus ik verwacht eerlijk gezegd dat hij nog moet komen gezien hoe ik mijn cyclus inschat. Hopelijk laat 'ie niet te lang op zich wachten! :)

17. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
  18. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Saona Wauw ! Gefeliciteerd!

@Lovely29 Wat balen zeg van die andere praktijk.. Hopelijk vind je nu een goede die aansluit bij jullie wensen. Bij mijn weten hebben we hier in de omgeving maar een praktijk waar we terecht kunnen die gelukkig wel zaken doen met het ziekenhuis waar wij weer willen (en moeten) bevallen. Lees dat je ondertussen de keuze al gemaakt hebt.
    Leuk idee om het te vertellen, ben benieuwd hoe snel ze het in de gaten hebben.

@Jess93 Gewoon bellen, hoor je vanzelf of ze het te vroeg vinden ;)

@Sado Ondertussen heb je misschien al gebeld, maar ik zou ook vandaag bellen, dan heb je die zekerheid alvast. Las dat je al gebeld had, balen dat ze er niet zijn, hoop voor jou morgen dan wel !

2 dagen even niet gekeken en 11 pagina's bij gelezen, lastig om allemaal bij te houden. Maar goed we zijn weer bij:)
    Manlief nu 3 dagen weg, morgen moet ik nog werken en dan heb ik 3 weken vakantie. We gaan een paar dagen naar de camping en voor de rest het huis (m.n. de zolder) opruimen. Ook wel eens fijn dat weer een keer gedaan te hebben, die grote opruim-ronde.

Hier inderdaad per maand ook niet zoveel kwijt, opvang is de grootste kostenpost, denk rond de 150-200 euro per maand, luiers vd kruidvat, kleren veel 2e hands en speelgoed heeft ie al zoveel...
    Voor de 2e dadelijk hebben we eigenlijk alles nog. Heb ook de kleertjes allemaal bewaard, dus mocht het een jongetje worden, hebben we veel nog. Alleen zal de slaapkamer een andere kleurtje moeten krijgen gezien we nu een muurschildering hebben met de naam erin verwerkt. Daarbij zal ons zoontje een nieuwe slaapkamer krijgen, die we dan ook moeten verven en inrichten.
    We gaan toch niet voor een duo-wagen, ik heb via marktplaats een meerijdplankje gekocht. Hebben van de week al even geoefend, hij vindt het geweldig voor 10 tellen :D

Saona vindt dit leuk.
  19. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Zal ik jullie eens wat triests vertellen? Ik schaam me er een beetje voor, maar ik hoop dat ik me beter ga voelen als ik het opbiecht. Die niet-plakker van vorige maand doet me toch iets meer dan ik dacht: ik loop dus nog steeds met de twee testen rond die ik vorige maand gedaan heb (in mijn tasje). Af en toe bekijk ik ze eens, zo van: was ik nou gek, of was het echt wat. Dus mijn vraag aan jullie (beetje onduidelijke foto want ik zat in de trein): zien jullie ook een tweede streepje? Sorry... Ik moet het even verwerken ofzo. Raar is dit. Van mezelf moet ik me er gewoon overheen zetten, maar het blijft een beetje hangen ofzo.

Bijgevoegde bestanden:

20. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Gruffalo meid, je schamen moet je zeker niet doen en triest is het al helemaal niet. Ik kan mezelf heel goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Ik heb nog nooit een miskraam gehad (*klopt af*) en ik zou er niet aan moeten denken om het mee te maken. Ik zat er vanmorgen nog aan te denken, wat als ik nu ineens een miskraam krijg. Hoe ga ik dat verwerken? Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en jij vindt het fijn om de testjes bij je te dragen. Toch een soort gevoel dat het bij je aanwezig is.
    Als ik naar je testje kijk dan lijk ik wat te zien. Geef het de tijd om het een plekje te geven. Dikke virtuele knuffel!

Deel Deze Pagina