Nee (nog) niet van de testen naast elkaar, maar het is ook met moeite te zien, laat staan op een foto wel de 2 van vanmorgen voor t idee even op de foto gezet
Hmm, ik zie inderdaad niet zo veel Zouden ze niet op je eisprong kunnen reageren? Dit had ik nl twee weken terug ook: paar dagen achter elkaar ieniemienie tuurstreepjes en toen opeens niets meer. Achteraf gezien hebben ze op m'n eisprong gereageerd. Misschien bij jou ook zo?
@Sado Nee dat lijkt me onmogelijk gezien mijn knal-ovulatietest op de 13e, en sindsdien gevoelige borsten. Ik ga niet eerder weer testen dan dinsdag, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Was ook te mooi om waar te zijn, in de eerste ronde zwanger
@Saaaraaa ik zie het niet maar je bent nog vroeg toch? @Gruffalo idd 6DPO nu en heb gewoon m'n hele waslijst aan kwaaltjes zoals altijd. Ik hang er niks aan op, zal toch gewoon afwachten zijn. We hebben deze ronde optimaal benut maar dat is geen garantie natuurlijk...
Dorb Me too! We hebben maar 1x overslagen en verder (min of meer toevallig) om de dag. Maar het is geluk hebben! Er gebeurt daar wel iets in mijn onderbuik, maar wat? Ik wil een kijkvenstertje! Ik ga vandaag naar de dierentuin om wat van die vruchtbaarheid van Sado op te pikken
Veel plezier! @Lovely29 testte ook positief na de dierentuin, blijkbaar is het een erg goede plek Hopelijk jij ook gauw!
@Gruffalo Je moet je daar echt niet stom over voelen! Het is heel begrijpelijk meid ♡ Hopelijk is een eitje uit je eierdoosje bevrucht Veel plezier in de dierentuin! @Madeliefje06 Oeeeehh spannend!! Hopelijk gelijk een mooie cyclus! @Krily Vervelend zeg die eipijn! Hopelijk geeft het, het juiste resultaat @Saaaraaa Ik zie helaas ool niks meer Maaarrr geen bloed geeft moed! Je bent ook nog vroeg met testen toch? Nou hier is de 1e keer boven de pot hangen een feit! Had na gisteren ook niet anders verwacht.. Van Liam hield ik mn ontbijt ook nooit binnen Alles voor het einddoel! ♡ Vind het alleen wel beetje stom dat het al zo vroeg begint! Met Liam pas vanaf week 8/9 en toen 10wk lang, hopelijk nu dan korter
@Gruffalo Veel plezier! Misschien moet ik ook maar even naar de dierentuin toe gaan...*babydust* Misschien wekt dat m'n ei op. @Jess93 Oei fijn! Ken het, bij beide zwangerschappen goed ziek geweest tot ver ook nog... Maar heb het er met alle liefde weer voor over hoor.
Sorry even een ego-post, maar man, man, man wat maak ik me zorgen Sinds gisteravond onwijs last van m'n buik (en nog steeds m'n rug). Ben absoluut niet van (pijn)medicatie tijdens de zwangerschap, maar een half uurtje terug toch maar 2 paracetamol gepakt. Zit de hele ochtend al met een pittenzak op de bank, maar het wordt ook niet minder... Verlies verder geen bloed en m'n testje van vanmorgen was volgens mij ook gewoon mooi, maar pfffff, wat maak ik me druk..
Jaaa een kijkvenstertje zou ideaal zijn!!! Want wij zijn zo ongeduldig! En nog veel nieuwsgieriger! Gezellige dag vandaag! Als het weer zo blijft komt dat vast goed!
Oei dat is echt vervelend, en je druk maken is denk ik ook niet goed! Probeer te ontspannen? En als het echt niet anders kan moet paracetamol niet uit maken! Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Moet ik ook doen.... Stress geeft ook buikpijn én stress verergert PDS, dus uiteindelijk kom ik in een viceuze-buikpijn-cirkel terecht Maar wordt hier gewoon bang van... Lees online (ja, stom om te googlen, i know...) dat miskramen in de meeste gevallen beginnen met bloedverlies (en bijna nooit met buikpijn) en dat buikpijn en rugpijn er gewoon bij horen, maar toch.... Kan me ook gewoon echt niet meer herinneren hoe het bij m'n vorige zwangerschap was.
Wauw dat is vroeg! En bah echt vervelend! Ik hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren! Ik ben ook zo tot 16 weken misselijk geweest, vooral mijn laatste zwangerschap. Vreselijk , maarrrrr... wat moet dat moet!
@Sado Je testen zien er prachtig uit meid! ♡ Vervelend van die pijn zeg... paracetemol kan geen kwaad hoor, als het moet dan moet het! Beste is idd geen zorgen maken en ontspannen maar dat is idd ook niet makkelijk.. @Dee-tje Idd, het is voor een prachtig mooi doel! @Saona Ja precies + je kan t toch niet veranderen dusja.. Risico van het vak