Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik lijk wel wat te zien, spannend!:)

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.909
    5.173
    113
  3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Bedankt. We gaan gelijk weer door met een nieuwe ronde. Ik ga dan zaterdag aanhouden als mijn eerste menstruatiedag.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Pfff, wat kut zeg :(

Hopelijk heel gauw weer een mooie test en een plakker. Knuffel! xx

5. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (1)
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 3e ronde

Juli (5)
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Krily - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - 2e ronde

Augustus (7)
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar - 4e kindje - ?e ronde
    Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 1e ronde
    maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Ukkepuk - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde

September (2)
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje

Oktober (0)

November (0)

December (0)

NODlijst:

Augustus:
    26: Mamalanalobkesiebeniene
    28: Saaaraaa
    31: maansneeuw
    31: Inezz8

September:
    1: Jiseb
    1: Patchwork
    3: Gruffalo
    8: Ukkepuk
    10: Raaf92
    14: Krult
    20: Lovely29
    26: Eerstewondertje

Bevallingslijst:

April 2018:
    26: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje

Mei 2018:
    4: Sado - 25 jaar - 2e kindje
    4: Saona - 38 jaar - 3e kindje
    7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje

Afspraken:

September:
    11: Sokkie87 - Eerste echo
    15: Sado - Eerste echo + intake gyn

21: Saona - Eerste echo + intake

6. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wat sneu @Lovely29 ! En dan net eigenlijk op de dag(en) die juist zo feestelijk hadden moeten zijn! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

@Saaaraaa balen, hopelijk volgende ronde meer geluk! We duimen!

7. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hier een druk weekend achter de rug.
    Manlief de wedstrijd niet gewonnen gisteren, ene kant jammer, andere kant wel fijn aangezien we graag een 2e kindje willen volgend jaar lente-zomer ergens en dan juist alle feesten zijn waar hij (en ik dan) aan mee moeten doen en dat wilde ik niet zwanger, laat staan hoogzwanger. We hebben al een bruiloft in augustus 2018 staan waar mijn man getuige van is, dus dat is dan al zwanger of misschien wel al bevallen...

Als het goed is morgen mijn "NOD", dan wordt dat cyclusdag 1 en kunnen we starten ook aan ronde 1. Spannend weer:thumup:.

8. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Lovely29 Wat erg, veel sterkte en hopelijk gauw weer een positieve test!

@Eerstewondertje Spannend, hoe was je afgelopen cyclus?

@Madeliefje06 Hoe ver ben jij in je cyclus? Komende ronde beginnen toch?

@Jiseb Ook ik zie iets hoor, spannend!

Zijn jullie ook nog aan het genieten van de (ik gok) laatste echt zomerse dagen?

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Lovely29 Nee wat k* zeg! :( Heel veel sterkte & hopelijk snel weer een mooie test en een plakbeeb♡

@Jiseb Ik zie ook iets! Spannend!!:)

@Saaaraaa Blegh balen! Je had wel een nette cyclus toch?

@Eerstewondertje Jeej, ronde 1! Lets gooooo!:D

Ik heb me nog niet aangemeld bij vk, ik durf niet haha! Ik ben bang dat ik me dan aanmeld en me volgende week weer kan afmelden, maar wil eigenlijk wel een afspraak maken... dusja dan zit er maar 1 ding op he :o: :roflmao: Bij mij zijn de klachten minder geworden :) Hetgeen wat er voor in de plaats is gekomen is dat mn borsten al wat voller zijn geworden, maar nog niet gevoelig ofzo :thumup:

10. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Saaaraaa Ik heb nog geen idee, even afwachten, als ik morgen ongesteld wordt is mijn cyclus mooi 28 dagen deze ronde.

Wij hebben sinds zaterdag vakantie :) dus wij genieten heerlijk van het mooie weer ! Hier morgen een graad of 32, dus dan doen we niet veel. Verder lekker het zwembadje opgezet en de watertafel staat buiten, ons zoontje vind het prachtig.
    Gaan volgende week nog een paar dagen naar de camping, dus hoop dat het dan ook nog mooi is. Ziet er tot nu toe wel zo uit, dus we duimen maar dat het goed blijft. Verder een aantal dagen leuke uitstapjes maken (buitenspeeltuin, dierentuin etc. ) en lekker genieten van ons gezinnetje.

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.909
    5.173
    113
    @Eerstewondertje : Spannend de eerste ronde!
    En geniet van je vakantie :) Hoeveel weken hebben jullie?

@Saaaraaa : Balen! Op naar de volgende ronde.
    Hier vandaag de eerste dag van de ontrekkingsbloeding. Beginnen pas volgende ronde, dus eigenlijk oktober. Iemand moet de laatste zijn :roflmao:

@Jess93 : Ik zou gewoon lekker bellen hoor!

Hier sinds een week weer aan het werk. Net nu het lekker weer is haha. Ben alleen niet echt vooruit te branden. Hebben twee dagen festival (Mysteryland) achter de rug. En ook nog ontrekkingsbloeding. Weet nu weer waarom ik de pil altijd doorslik, maar het is voor een goed doel :thumup:

12. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Madeliefje06 Ik heb 3 weken en mijn man 2 weken, we hebben in oktober ook nog 2 weken ;)

13. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Saaaraaa Wat verschrikkelijk balen zeg! Hopelijk volgende ronde wel een plakker!

@Lovely29 Fijn dat je het af kunt sluiten. En hoe moeilijk het ook is, weet in ieder geval dat je er echt helemaal niets aan kon doen. Het is niet omdat je te veel hebt gedaan ofzo, het kan gewoon gebeuren! *Dikke knuffel!*

Dankjewel voor het meekijken allemaal! Ik vloei nog steeds, maar nog geen menstruatie, echt veel minder. Ik ga vandaag nieuwe testen halen en woensdag denk ik nog een keer testen. Ik maak me niet zo zeer zorgen om een miskraam, dat kan het wel zijn, maar dan is het ' oke'. Door deze vreemde bloeding vind ik een bbz wel veel spannender eigenlijk. Ik ben nu op mn werk, dus wel veel afleiding.

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Heerlijk al die vakanties! Geniet van het weer!

Hier lekker aan het werk, in oktober pas vakantie :)

15. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Ah, zelf geen ervaring met de Action testen, dus weet niet hoe gevoelig die zijn.
    Misschien een kruidvat proberen indd! :)

17. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    #3017 Inezz8, 28 aug 2017
    Laatst bewerkt: 28 aug 2017
    @Saaaraaa Jammer zeg! Hopelijk de volgende ronde wel raak!

@Lovely29 Sterkte! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

18. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Lovely29 Ah nee, wat ontzettend klote :( Bij mij was het inderdaad ook direct mijn menstruatie toen ik een vmk had. Ik had alleen toen wel echt heel heftig bloedverlies, met krampen en een aflopende test inderdaad. De ronde daarna had ik weer een positieve test in handen en die keer ging het goed. Dus ik hoop echt voor je dat dat voor jou ook snel weer zo mag zijn en dat het dan goed mag gaan. Knuffel!

@Saaaraaa Balen! :$ Hopelijk volgende ronde meer geluk.

@Jiseb Hmm spannend toch wel dan inderdaad, over een paar daagjes nogmaals even testen en dan misschien meer duidelijkheid. Afleiding werkt altijd goed. :thumup:

Alle andere wachtbankers, ik duim voor jullie!

Hier sinds vandaag echt hele aanwezige 'ei-pijn'... Weet nu weer hoe dat voelt. Net even een ovutestje gedaan, en die loopt nu wel duidelijk op. Nog niet positief maar wel donkerst tot nu toe. Dus eind middag test ik weer even en hopelijk is hij dan verder opgelopen en heb ik ergens deze dagen een piek. Wordt namelijk wel een beetje moe van dat klussen met zo'n lange cylcus. Niet zozeer omdat ik geen zin heb, maar omdat ik merk dat zelfs nu ik manlief niet inlicht over mijn vruchbare dagen, hij wel op zijn 'hoede' lijkt te zijn gezien we nu echt om de dag wel klussen en het normaal iets minder vaak is :rolleyes: Hij stribbelt soms een beetje tegen tot mijn grote ergernis omdat ik natuurlijk niet wist/weet wanneer mijn ei is. Gek he, hoe dat werkt bij sommige kerels. Normaal een libido waar je u tegen zegt en zodra ik meer het initiatief neem, gaat ie opeens lastig doen! Heb nu al stress voor vanavond omdat ik hem dan echt zo ver MOET krijgen, gezien ik een piek aan voel komen. Stel dat het niet lukt :confused:. Ga denk echt een potje zitten janken als ik mijn ei niet kan benutten. (sorry hoor, control freak, I know)

19. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Balen :( op naar de volgende ronde met hopelijk meer geluk

20. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Lovely29 he bah wat balen zeg, heel veel sterkte. Dikke knuffel en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Deel Deze Pagina