Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja voor andere mama's misschien geen moeite. Ik vind het lastig, en ik werd zo misselijk steeds van die stinkflessen. Ik moest elke keer mn adem inhouden met het overgieten anders ging ik over mn nek :roflmao:

Sokkie87 vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Hahaha hóe groot @Saona? :D

3. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Haha, een bolle buik! Maar wat een lijntje verder! :thumup: Dat had ik tien jaar geleden ook. Zo jammer dat ik niet van sporten houd...
    Ik zette bij mijn tweede ook zo snel uit. Je buik neemt de ruimte die Liam gemaakt heeft. Leuk! :)
    Ik houd het nog vol! Nog vier dagen geduld en heeeeeeel hard hopen dat ik niet ongesteld word voor die tijd

maansneeuw, Saona en Sokkie87 vinden dit leuk.
  4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Saona hahaha wat grappig!!! Wat zei jij? Ik heb zelf ook elke keer t idee dat mensen het zien. Hebben jullie dat niet?
    Hoop je voor een meisje omdat je al 2 jongens hebt? :D

@Krily Ik zat te twijfelen voor geslachtsbepaling want vind het zo leuk als mensen lopen te gissen haha maar ik kan t toch niet bedwingen en als het meisje is komt er zeeeeeker roze in huis haha:p

@Jess93 Ja joh die darmen. .erg he. Trekt echt weer weg over een weekje! Ben wel benieuwd wanneer we een babybuikje krijgen hoor. Hoop niet te vroeg ivm vertellen
    Ik doe niet mee aan mvm. Niks voor mij dat gehannes met die flessen haha.
    Hopelijk word je vandaag teruggebeld door de verloskundige!

@Patchwork Zei je nou echt 50 testjes afgelopen jaar?
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::eek: WAUW!!!!
    Haha ik moest er wel om lachen. En jeetje war hou jij het spannend..... Vanmorgen een test gedaan met je ochtendurine? :D Spannend!!

Gruffalo vindt dit leuk.
  5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    4200 en 4800 gram :)

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Poeh, da's inderdaad flink! :D
    Ik vond mijn dame met 3550gr bij 38+0 al flink :)

Saona vindt dit leuk.
  7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Eerlijk gezegd hoopte ik bij mijn eerste twee vurig dat het jongens waren. Ik wilde gewoon echt graag jongens. Ik vind mezelf eigenlijk ook echt een jongensmoeder. Waarom weet ik niet.

Nu voor het eerst zou ik het nu stiekem wel leuk vinden als het een meisje word. Mijn zusje heeft vorig jaar een meisje gekregen en mijn jongens zijn zo vreselijk dol op hun nichtje, gewoon aandoenlijk. Mijn oudste zoon maakt collages met foto's van zijn nichtje ❤️. Het zou gewoon goed passen nu, een meisje. Omdat er al 2 van die grote broers zijn ;). Voor mijn vriend zou het leuk zijn als het een jongen is. Hij heeft 5 dochters, maar hij denkt zelf dat het een meisje is. En het maakt hem ook niet meer uit nu zegt ie :roflmao:

Sokkie87 en Sado vinden dit leuk.
  8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Patchwork Ik wil niet vervelend doen hoor :p maar.... Volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger! Al die testjes geven een streepje :roflmao: 1+1=2

Hier even weinig van me laten horen, heb net even de hele waslijst aan pagina's terug gelezen. :D Heb niet zoveel anders te melden dan gechagerijn omdat ik nog steeds geen positieve ovtest in handen heb. Maar ondertussen wel continu flinke onderbuikpijn heb met felle steken en allerlei gekke symptomen. Inmiddels cd23. Dacht, dan maar even een zwtest er tegenaan. Omowit natuurlijk, wat had je anders verwacht maar hey, je moet wat he als je jezelf gek zit te maken van ongeduld! Hopelijk snel wat duidelijkheid want komt mijn humeur niet ten goede.

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja hé?! Ik denk het ook!

Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt en dat je er sjaggie van word als je negatief bent. Ik heb dat ook. Ik heb het geluk dat het wéér heel snel gegaan is. Maar voor alle meiden die nog bezig zijn, het komt vast goed! We blijven gewoon meeleven en supporten en dan komt het goed!!!

Dee-tje vindt dit leuk.
  10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Haha doorspoelen tot we allemaal zwanger of bevallen zijn dan maar? ;)

Ik ben vandaag vrij en werk morgen alleen 's avonds, zou bijna zeggen helaas ;) Want ik blijf er maar mee bezig nu. Ik haal morgen overdag een test voor vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben. Jammere is wel dat ik vrijdag ook overdag moet werken dus als de test dan positief is kan ik het 's avonds pas vieren haha.

11. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Ik durf idd wel met zekerheid te stellen dat er iets gaande is hoor meiden. Maar ik vraag me gewoon heel erg af of het wel zal doorzetten in een zwangerschap. Idd, streepjes op testen. Maar zó minimaal... En de kv en action zijn compleet wit opgedroogd. Geen indroger niks. Rest het lichte streepje op de semi-onbetrouwbare 2be(notso)sure en daar hang ik niks aan op. Zeker niet op 11DPO...

Ik test vandaag vast nog wel. Misschien ben ik gewoon zo'n middagtester. Maar heb er zelf echt een hard hoofd in hoor...

Dee-tje en Jiseb vinden dit leuk.
  12. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hoezo doe je geen cb met indicator als je zekerheid wilt? :)

13. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Saona Wauw flinke kinders idd zeg!
    @maansneeuw Knap dat je zo lang kan wachten, zeker op een vrije dag :p Doorspoelen vind ik een goed idee, jeetje wat gaan de dagen langzaam!
    @Dee-tje Hopelijk geeft je lichaam je snel duidelijkheid!
    @Sokkie87 Nou idd.. Hoop dat het voor dit weekend nog wat wegtrekt eigenlijk. Heb Nederlands Kampioenschap beachvolleybal, met mooi weer betekend dat dus : in bikini.
    @Gruffalo Hihi dankje! Ik ben wel sportfanaat & hou van gezond eten dus dat helpt :p

Sokkie87 en Dee-tje vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    @Patchwork Zou ik ook aanraden! :)

Wel onwijs balen deze onzekerheid nu...

15. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sado Ben jij eigenlijk gestopt met testen? :p

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Hmm stom @Dee-tje! Maar: misschien bij jou ook wel een onzichtbaar ei!:thumup:
    Hopelijk gauw duidelijkheid.

Blijf je doorgaan met ovulatietesten nu?

Dee-tje vindt dit leuk.
  17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.258
    113
    Zeker :) Maandagochtend was de laatste.
    Zwanger ben ik sowieso, meer testen doen gaat dat niet veranderen :)

Jess93 en Jiseb vinden dit leuk.
  18. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Patchwork Oke, ja ik snap het onzekere gevoel van 'vage' streepjes hoor, het was meer dat ik op een aantal van je testen wel echt hele overduidelijke streepjes vond staan, echt zonder turen ook duidelijk zichtbaar zoals ik het zag. Ik hoop dat het mooi gaat oplopen voor je!

@Sado Ja, dat... of gewoon weer een irritant late eisprong en dus langere cyclus... ben er bang voor! Ik blijf stug doortesten ja ;)

19. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Snap ik wel! Ik had dat bij m'n vorige zwangerschap ook tot een week of 10. Wat stonk dat spul zeg! Maar toch ga ik wel weer meedoen als ik in verwachting ben. Ik weet ook hoe het voelt als het niet lijkt te lukken om een kindje te krijgen en hoe het je leven gaat bepalen, dus als ik daardoor meer vrouwen kan helpen, doe ik het graag.

Wij gaan ook zeker weer vragen wat het geslacht is. Ik houd helemaal niet van roze, dus voor de kleur van de babykamer hoeven we het niet te doen, maar toch vind ik het wel praktisch met namen enzo.

Daarnaast word ik helemaal gek van mijn lijf. Ik temperatuur 2/3 keer per dag, vanochtend leek het te gaan zakken (0.2 lager dan gisteren), maar inmiddels zit ik weer op 37.1. Ook m'n borsten tintelen weer. Ik dacht: vanochtend ga ik de earlytest doen als mijn temperatuur nog hoog is, maar die heb ik dus niet gegaan. Oh, ik maak mezelf helemaal gek!!

20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Alleen die 3+ nog wel toch? :roflmao:

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina