Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Heb je alweer gestest, @Inezz8?

2. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

@Sokkie87 ik heb met ochtendurine getest vanochtend, testen waren toen alweer nagenoeg wit. En nu dus helemaal. Tja.

Heb nu dan ook op m'n cb digi's en drie van die 2beNOTSOsure testen na, m'n hele voorraad er doorheen gejaagd.

Ben er wel ff klaar mee. :cry:

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.257
    113
    Super shit @Patchwork. Had gehoopt op een mooi, roze tweede streepje. Helaas mocht dat nu niet zo zijn :(

Inderdaad lekker een potje janken, reep chocola (of iets anders) wegwerken en vol goede moed naar de volgende ronde. En dat wordt gewoon jóuw ronde!!

4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Snap ik :( @Patchwork Super balen..
    Je krijgt hoop en dan word je weer teleurgesteld. Volgende ronde. Even janken, donuts eten, schelden en door!!

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.257
    113
    Hoe hou je die spanning vol? Ík ben nu gewoon zenuwachtig voor je:roflmao:

Gruffalo vindt dit leuk.
  6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Honger, honger, honger.. Ik dacht vanochtend echt dat ik ongesteld was geworden 's nachts. Maar nee, nog geen bloed gelukkig. Wel nog buikpijn. Ik word ongeduldig..

Gruffalo, Sokkie87 en Sado vinden dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.257
    113
    Ik moest erg hard lachen, sorry:roflmao::roflmao:

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.257
    113
    Hoeveel dagen tot D-day (aka testdag:roflmao:)?!

Sokkie87 vindt dit leuk.
  9. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja nou :(, deze zijn wel erg wit ja :(

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik wil vrijdag testen (dag na nod). Nog twee nachtjes slapen dus, haha. Al heeft vriend zoiets van wacht gewoon af en test maandag maar voor bevestiging.. :confused:
    Terwijl ik juist twijfel of ik niet morgen al wil testen. Maar ik heb nog geen testen in huis.

Sado vindt dit leuk.
  12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.257
    113
    Als je zeker bent van je eisprong en morgen indd je NOD is, kun je morgen wel een duidelijk streepje verwachten :):)
    Maandag! Wat een geduld heeft je vriend! :D

13. Patchwork

Nee geen bloed maar dat verwacht ik vrijdag wel @Saaaraaa. C'est ca.

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nee echt, weet je wel hoe groot zijn hoofd was :eek:?! Echt, niet leuk hoor! Gelukkig is hij goed opgedroogd, maar jemig wat zag hij eruit. Hij was natuurlijk heel dik, en hij had klem gezeten dus hij was pimpelpaars. En hij was ook nog eens ziek. Hij werd meteen voor 14 dagen opgenomen op neonatologie na zijn geboorte... dus ik hoop op niet alleen een wat meer bescheiden geboortegewicht, nog veel meer op geen complicaties!

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.257
    113
    Poeh, dat moet een hele moeilijke start geweest zijn :(

16. Patchwork

Krijg je dan geen groeiecho's en evt keizersnede bij een verwacht hoog geboortegewicht? Niemand zit te wachten op een KS natuurlijk, maar wat je hierboven beschrijft lijkt me nog veel ellendiger...

17. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Pooeehh wat een lijdensweg @Saona respect dat je nog durft. Kun je vast aangeven dat je zo'n enorme baby niet meer wil. Kunnen ze je eventueel inleiden!

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja, omdat mijn oudste zoon met 38 wkn al 4200 gram was hebben ze het nu extra in de gaten gehouden. Groeiecho's en ook steeds bloed geprikt voor suiker. Had ik overigens niet.

Ze hebben het alleen helemaal verkeerd ingeschat. Nee hoor deze is niet zo groot, we schatten hem op ong 7 pond. Toch hebben ze me tot 41 weken door laten lopen. Gevolg was een compleet uitgeputte en verkalkte placenta, en een enorme baby. Hij zag er heel slecht uit, helemaal blauw paars, ogen dicht, reageerde nergens op, geen huilen, slechte apgar score...

Verloskudige heeft het ziekenhuis gebeld omdat ze het niet vertrouwde (hij is thuis geboren). Die zeiden ze kunnen morgen om 15:00 komen. Het is dat de verloskundige erop stond dat we meteen naar het ziekenhuis konden. We zijn moet onze eigen auto gegaan, achteraf hadden we met een ambulance opgehaald moeten worden. We hebben ook nog 1,5 uur in de wachtkamer van de spoedpost moeten zitten met een pasgeboren baby (ik was net bevallen, niet eens gedouched). Toen ze hem eenmaal zagen ging het heel snel. Hij werd direct aan allemaal slangen enz aangesloten en opgenomen.

Achteraf bleek hij zo ziek dat hij die nacht thuis zou zijn overleden als we hadden gewacht tot de volgende dag. Zijn ogen deed hij voor het eerst open toen hij 12 dagen was.

Doordat ik dit meegemaakt heb wil ik nu niet meer thuis bevallen maar in het ziekenhuis. Ook laat ik me nu niet meer tot 41 weken doorlopen.

Gelukkig is het helemaal goed gekomen, het is een heel mooi kereltje. Al zeg ik het zelf :D

19. Patchwork

Hemel...... :eek: Heb hier geen woorden voor. Knap dat je het nu zo semi-nuchter kunt plaatsen en weloverwogen keuzes maakt. Maar hemeltjelief.......

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja misschien lijkt dat zo, ik ben eerlijk gezegd best bang om nog een keer zwanger te zijn en te bevallen. Weet je, je mag in je handen knijpen als je gezonde kinderen hebt. Echt. En nog een keer zwanger zijn etc is opnieuw het risico nemen dat je dat waaraan je je hele hart geeft verliest of dat er weer iets gebeurd waardoor je voelt het te kunnen verliezen. Dat vind ik heel eng.

Deel Deze Pagina