Hihi! En ik stond al append in de verse hondenpoep toen ik naar huis liep van de supermarkt. Helemaal in de wolken Heb de muisjes 'op de bon' wel meegekregen trouwens
Dank allemaal lieve fantastische dames!!!!! Zo leuk om dit met jullie te delen. Dankzij jullie kan ik mijn mond tegen mijn man houden.... Tot zover dan
@Gruffalo spannend hoor!! Haha zonder geld nu al last van zwangerschapdementie! Ben je niet bang dat je kinderen het dan overal al vertellen of maakt je dat niet uit? Kun je het al geloven? Hier vandaag gelukkig weer wat beter. Gisteren was helemaal drie keer niks, gelukkig was ik vrij.
GEFELICITEEEEEERD @Gruffalo!!!!! Wowie!! Klinkt alsof jij en je man net zo'n goed team zijn als m'n lief en ik. Tijd voor mezelf? Ja hoor. Als de kinders 's avonds op bed liggen pakken we een netflixje, douchen we uitgebreid. Huishouden bestaat dan niet meer. Is een soort ongeschreven regel. Behalve dat heel weinig tijd hoor, maar dat is ook gewoon prima. Hoeft voor ons niet zo. We hebben eens in de vier weken een weekend zonder kinderen, daar halen we een hoop uit. Hulp in de huishouding hebben we niet, maar we hebben geen "moeilijk huis". Hoewel het nooit stofvrij, vlekvrij en volkomen opgeruimd is. Maar voor ons werkt het. Hier wordt geleefd.
Gefeliciteerd @Gruffalo zeker vast houden aan een streep is een streep en je bent zwanger. Veel plezier met het vertellen aan je man!
@Patchwork Juist!! In een huis mag ook geleefd worden. Anders was je wel in een steriele ziekenhuiskamer gaan wonen. Ik denk als je zelf relaxed bent (wat jij overduidelijk bent) dat het allemaal heel goed te doen is. En dat weekend in die 4 weken lijkt me dan heerlijk voor jullie!! Heb je echt even tijd voor elkaar. Heb wel respect voor je hoor! Soms hebben wij logees en hebben we 5 kinderen en dan betrap ik mezelf er wel op dat ik de hele dag aan het opruimen ben haha.
Ben heus niet altijd relaxed hoor haha. Maar in strekking is dat idd waar. Als je heel rigide aan tijdschema's hangt en de lat heel hoog legt voor jezelf, word je knettergek. Maar als je gewoon je schouders kunt ophalen als je de kids een keer een dagje ongedoucht op bed legt en de pannenkoek van drie dagen geleden gniffelend ipv vloekend onder de bank vandaan kunt peuteren, is het gewoon een enorme rijkdom.
Hoe gaaf!!! Heel benieuwd naar zijn reactie! Zo leuk met die muisjes! Ik test eind van de middag, ben nog op mijn werk..
Gelukt! Toen we net zijn vieren het zwembad binnen liepen, wilde mijn dochter nog even bij de ingang spelen, dus kon ik mooi even zonder husband overleggen met het meisje in het restaurant. Ze vond het een superleuk idee. Dus na de zwemles met z'n vieren naar het restaurant omdat "de kinderen zo goed hun best gedaan hadden". Onder zwak protest van mijn man, die dat natuurlijk onzin vond. Toen wilden de kinderen ook nog liever waterijs ipv softijs en besloot manlief dat hij geen ijs wilde. Natuurlijk heb ik toch gewoon vier softijsjes besteld onder het mom van: " dat is toch gezellig!" Toen we de ijsjes kregen zei hij nog tegen de kinderen: kijk eens wat voor leuke spikkels er op zitten! En toen... Viel.... Heel.... Langzaam... Het kwartje! "Heb je al getest?" Dus ik knikte van ja. "Wat goed!" En toen kreeg hij een smile die steeds groter werd. Je zag het nieuws gewoon landen. Heel geslaagd dus
O joh, ik ben echt een ramp als ik zwanger ben. Zout in de koelkast. Autosleutel in de auto laten liggen. Dramaqueen hysterische buien. Ja, we gaan nog wat meemaken dames! Haha! Superleuk! Ik voel me echt zwanger, dat trekkerige gevoel in mijn onderbuik is heel aanwezig en ik ben de hele dag licht misselijk (maar vooral als ik honger heb/voor het eten, ik kan wel kotsen van vieze luchtjes en gister ook van de smaak van een appel ) Na het vertelmoment hebben mijn man even zachtjes overlegd en besloten dat we het de kinderen nog niet vertellen. Omdat ze het wrs niet voor zich kunnen houden idd. Als ze er naar vragen zou ik het wel vertellen denk ik. Maar voor nu is het ons geheimpje (van mij, mijn man en jullie )