O mijn gyn bevestigde deze dan weer wel Veel dingen op de "verboden voedsellijst" noemde ze dan wel weer onzin. De meeste dingen die daarop staan zijn pas schadelijk bij bizarre hoeveelheden.
Oh best wat dingen, maar waar ik me bijv best zorgen om maakte nav lijstjes online: kaneel. Staat op veel lijsten als "niet eten" of "absoluut met mate". Terwijl volgens mijn gyn dat pas schadelijk is als je dagelijks tig lepels kaneel eet, niet van een paar snufjes in bijv appeltaart. Mijn gyn gaf mij mee: Geen alcohol, geen drugs, geen sigaretten, geen rauw vlees, geen rauwmelkse producten. Bij de rest: gezond verstand gebruiken en met mate.
Oh ik ben DOL op de sauna ❤️, maar nooit gedaan tijdens mijn zwangerschappen. Ik heb een extreem lage bloeddruk van mezelf. Ook tijdens zwangerschap. Helaas moet ik overslaan denk ik... bummer!
Wil je een beetje van mij? Hier een extreem hoge bloeddruk, helaas nog even erger op sommige momenten van de zwangerschap
Hahaha, hier ook iemand met lage bloeddruk. Ik moet er tijdens de zwangerschap vaak om denken dat ik niet van mijn stokje ga. Behalve tijdens de bevalling trouwens, dan is hij opeens heel hoog (stresskip). Je mag wel een beetje van mij, maar hoe regelen we dat? Ik had gisteravond opeens een beetje bruin slijm, daarom durf ik nu niet een banner in te stellen. Nog een beetje bang dat het misgaat. Ik ga denk ik morgenochtend nog even testen en dan bel ik met 5 weken de vk. Love her! Zij is bij de bevalling van mijn oudste gewoon de hele tijd dat we in het ziekenhuis waren, wel iets van 10 uren, bij ons gebleven om ons te steunen. Ze had toen alle afspreken afgezegd. Wat een super mens! Een ander wil ik niet, dus ik hoop dat ze nog een plekje vrij heeft. Het is me even ontschoten: wanneer hebben jullie de vk gebeld? Ook best wel vroeg toch?
Ojee, hopelijk betekent het bruin niks! Zolang het niet rood is en je geen krampen hebt zou ik me geen zorgen maken! Ik heb met 4 weken de huisarts gebeld voor m'n doorverwijzing naar de gyn.
Ik vind deze lastig te beoordelen: hij lijkt lang niet helemaal doorgelopen te zijn? Of is het een urine-ophoping?
Aahhhh @Sado dat lijkt me echt vervelend!!! Als we die van jou en die van mij dan een beetje in balans zouden kunnen brengen dat zou makkelijk zijn @Gruffalo heb je er last van? Ik weinig hoor, behalve als ik bijv heel heet ga douchen of in een (te) heet bad ga. Helaas val ik dan nog wel eens flauw .Snel licht in het hoofd etc. Als ik dus naar de sauna ga moet ik vooral goed eten en drinken en afkoelen tussendoor. Ik let er dus goed op. Ik ben aan de andere kant ook iemand die weinig stress ervaart, dat is er dan wel weer een voordeel van ☺️
@Gruffalo Ik heb bij de vk een dag of 2 na mijn test al via de website ingeschreven. Ze belde meteen de volgende dag om een afspraak te maken. Op hun website staat gelieve er snel bij te zijn want ze nemen slechts een beperkt aantal zwangeren per maand aan. Je wilt dat risico natuurlijk niet nemen, dat je favoriete vk geen plek voor je heeft !