Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    En heel Holland bakt heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien @Saaaraaa ondanks de 'hype' haha. Niet helemaal mijn ding, spreekt me niet echt aan. :D

2. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    @Dee-tje Mijn vriend heeft ook liever niet dat ik uitspreek wanneer het zou "moeten", maar dat ik het gewoon doe. Anders gaat hij er bij nadenken en is de lol er voor hem vanaf.

Dee-tje vindt dit leuk.
  3. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    M'n vriend en ik hebben het de afgelopen dagen iedere dag gedaan, in vruchtbare periode, zelfs een dag twee keer :D we doen het alleen als we zin hebben. Dat moeten willen we nog even achterwegen houden. :)

Patchwork en Gruffalo vinden dit leuk.
  4. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Lol gehad @Dee-tje? :D

Heel Holland bakt? Serieus? Is dat een ding...? :eek: Nooit van gehoord zelfs...:oops:

Jiseb vindt dit leuk.
  5. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Geen twijfel mogelijk toch? Kan het alleen zelf nog niet geloven. :)

Bijgevoegde bestanden:

Inezz8, Jiseb, Krily en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Gefeliciteerd.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goedemorgen dames... vandaag mijn eerste werkdag weer, ook de eerste schooldag weer in onze regio. Net 3 weken vrij geweest. Getver ik zie er tegenop! En ik heb zoals elk jaar ook weer het password van mn laptop laten verlopen tijdens mijn vakantie dus moeten ze me eerst resetten voor ik kan beginnen :mad:

Vanmorgen voor het eerst echt misselijk... was al eerder bij vlagen wat misselijk maar vanmorgen met moeite een halve droge cracker gegeten om het maar te laten verdwijnen.

Ik hoop dat dit nog even niet op gaat vallen op mijn werk :eek:

maansneeuw en Dee-tje vinden dit leuk.
  8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Jeeejjjjj nog een! Gefeliciteerd hior! Geloof het maar wel :D

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Patchwork Neee :cry: Ik word er zo gek van, iedere x als er 'druk' op staat heeft ml plankenkoorts. Dus is niets geworden gisteravond *blegh* baal als een stekker! Ik ga vanmiddag even kijken of mijn piek al gedaald is maar ik kan me van vorige keer herinneren dat ik altijd wel lange pieken had. Zit de hele tijd maar te stressen en na te denken, echt te obsessief eigenlijk. Moet het een beetje loslaten maar dat lukt niet. We gaan het vanavond als ml thuis is van werk nog een keer proberen, maar of het nu wel lukt, no idea! En misschien is mijn ei al wel gesprongen, geen idee hoe dat precies werkt en geen idee wanneer mijn piek precies begonnen is dus... Ik hoop dat ik nog gewoon een kansje heb met om de dag, want als het vanavond nog lukt is het gewoon om de dag geweest. AAARGH een vent met zo'n hoog libido maar als het moet dan ho maar! En hij vindt het zelf ook heel vervelend dus wil hem mijn teleurstelling en frustratie ook niet teveel laten voelen, vind ik ook weer zo sneu. Maar ik BAAL! Hopelijk is om de dag genoeg.

10. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ja, ik zal moeten. ;) Ik had me er zo op ingesteld dat het niet zo was. Om half 1 komt manlief thuis eten, ben zoo benieuwd naar zn reactie!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hahaha je echt hoor! Nooit gezien ook, maar mn zusje appte me gisteren kijk je? En mn ouders gingen er snel voor naar huis nadat ze voor ons opgepast hadden :roflmao:

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja wij ook, verslag graag!

13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
  14. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

15. Gruffalo

Goede oploop? Ja toch? (zeg ja, zeg ja!)
    Er zit een dag tussen de twee testen.
    @ Sado: jij bent hier goed in toch? Zie jij een goede oploop?

Bijgevoegde bestanden:

Jiseb, Saaaraaa, Saona en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ik zie iig een oploop ;)

Gruffalo vindt dit leuk.
  17. Gruffalo

Me too. Eerste werkdag weer :( Ik zat vanochtend vol energie en nu zak ik helemaal in. Mijn oogleden hangen zowat op de grond :$

18. Gruffalo

Heel herkenbaar. Mijn man wil ook altijd, behalve als het 'moet'. Om de dag is ook voldoende joh! En de rest is: geluk hebben!

Dee-tje vindt dit leuk.
  19. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Gruffalo Goede oploop hoor! Heel mooi duidelijk streepje!! :thumup:

Dames, geef me een beetje hoop. Hebben jullie succesverhalen van zwanger worden van om de dag gezellig maken, omdat elke dag rond ei niet lukte? Maak mezelf gek!!

Gruffalo vindt dit leuk.
  20. Gruffalo

Wij hebben het deze ronde om de dag gegaan rond mijn vruchtbare periode :thumup:

Dee-tje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina