Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Gruffalo Ik denk dat ik het ook weer heel gek ga vinden hoor tegen de tijd dat ik de vk weer moet bellen. :o: Ik weet wel dat ik bij de vorige twee heel snel belde, echt meteen op of rond de dag van de positieve test. Stond te trappelen! Haha. Dus vermoed dat ik er nu ook wel weer snel bij ben. :rolleyes:

@milou1991 Welkom! Leuk dat jullie voor een 2de gaan!

Gruffalo vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Net 7 zelfs :) ze is eind januari geboren.
    Was nu iets sneller raak dan verwacht (maar wel zo snel als gehoopt natuurlijk:D)

3. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Wauw! Supergaaf. Ik zou t zelf echt niet gewild hebben, hebben een heel zwaar eerste jaar gehad (huilbaby) maar ik vind het altijd zo leuk om te zien bij anderen!

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Dan snap ik het goed! Hier tot nu toe alle mazzel van de wereld :) Onze dochter is erg tevreden, vrolijk en huilmomentjes zijn echt zeldzaam.
    Doorslapen heeft ze eigenlijk vanaf het eerste moment gedaan, letterlijk vanaf dag 1 al minstens 6 uur per nacht.
    Sinds een maand of 4 ook netjes van 19.30/20.00-07.00 :)

Dus weinig belemmeringen om snel voor een tweede te gaan!

5. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Sado wat een geluk met zo'n goede slaper!! Wij mogen ook niet klagen maar van 19:30-7 klinkt me echt als muziek in de oren haha. Onze heeft echt nog een avondfles nodig (22u) en ook vaak wel een paar keer per nacht wakker voor speentje!

Sado vindt dit leuk.
  6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Ja we hebben echt onwijs mazzel hier, dat besef ik me heel goed!

Speentje gebruikt ze eigenlijk niet eens, alleen bij dr middagslaapje, 's avonds niet. Sinds een paar weken leggen we haar 's avonds na dr flesje ook gewoon wakker op bed. Is ze even een paar minuten aan het kletsen en rare capriolen aan het uithalen (wat ik oprecht knap vind zo in een slaapzak:roflmao:) en dan gaat ze lekker slapen :)

Sokkie87 vindt dit leuk.
  8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@Ukkepuk1
    Gefeliciteerd:)! En een super leuke reactie!

@Dee-tje
    Hier ook 1 hoor die als het echt nodig is het vaak niet lukt! Zo ook deze ronde.. bijna 2 weken om de dag gedaan, en wanneer ik denk ik mn wit verwacht te hebben gehad het niet gezellig gemaakt! Dus hoop maar dat hij super zaad heeft dat een tijdje overleeft :p!
    Maar ik was wel behoorlijk teleurgesteld, maar ja hij vindt het zelf ook vervelend!

@Gruffalo
    Haha vorig jaar had ik een positieve test en dezelfde dag nog aangemeld dus vind het wel meevallen met snel! Lekker laten kletsen :)!

@milou1991
    Welkom:)! Leuk ook voor een 2e! Was je bij je 1e snel zwanger?

Dee-tje en Gruffalo vinden dit leuk.
  9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Heerlijk is dat he! Ons dochtertje sliep s nachs ook gelijk 5/6 uur achter elkaar en nu ook vaak van 19.00-7.00! En altijd vrolijk en weinig huilen. Alleen de laatste paar dagen is ze echt een beetje uit der doen, zo sneu en ook een beetje vermoeiend! Wist je maar wat het was, ik gok nu maar op tandjes! Heeft jouw dochtertje al tandjes?

Sado vindt dit leuk.
  10. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Serieus?!! Wat heerlijk!!! Nu snap ik ook waarom jullie er zo snel weer voor gaan. Hier een ander uiterste. Onze zoon heeft de eerste 15 weken nooit langer dan 1,5 uur aaneen geslapen. Wij waren gesloopt! Ik werd echt gek van slaaptekort. En nog steeds is hij een drama met inslapen en komt hij vaak zijn bed uit. Hij slaapt sinds zijn vierde verjaardag eigenlijk pas echt goed door. :confused:
    Zijn zusje doet het wat beter. Nu hopen dat er een stijgende lijn in zit en dat deze een echte slaapkop wordt!

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Wat fijn! :)

Ja C heeft al 5 tandjes: 2 onder en 3 boven :) Met nèt 4 maanden had ze echt "opeens" twee tandjes onder: helemaal niets van gemerkt: opeens waren ze er. Verbaasd dat we waren! Echt hartstikke vroeg en nergens last van gehad.

Toen een hele tijd niets en met bijna 6 maanden een dag of 3 echt compleet van de rel: huilen, huilen, véél diarree, koorts. En toen was er opeens een tandje aan de bovenkant door, daar zal ze wel zo'n last van gehad hebben. Duurde ook láng voor die echt door was, nu een week of 5-6 later nog niet helemaal gegroeid.

En vorig weekend opeens weer POEF! twee tandjes aan de bovenkant bij. Wederom niets van gemerkt.
    Dus beide uitersten hebben we nu meegemaakt qua tandjes :p

Sokkie87 vindt dit leuk.
  12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Ja we mogen ECHT niet klagen :) Vooral omdat het letterlijk vanaf nacht 1 was, toen moesten we haar ook echt wakker maken voor dr nachtflesje, het is echt een slaapkoppie :p
    En ik heb constant waarschuwingen gekregen:
    "jaaaa let maar op, na de kraamweek slaapt ze wel minder hoor!"
    "Wacht maar hoor! 3 maanden is echt zo'n moment dat ze slechter gaan slapen!"
    "6 maanden oud is echt berucht, dan raakt het hele dag/nachtritme van de rel, let maar op!"

Maar ik wacht nog steeds op dat moment. Ze gaat eigenlijk alleen maar beter slapen en wilt steeds eerder naar bed. :roflmao: Prrrrrrima.

Wat rot van het slapen bij jullie! Kan me voorstellen dat dat je vreselijk opbreekt op den duur.... Hopelijk is 3 maal scheepsrecht en slaapt de kleine straks heerlijk door:thumup:

Gruffalo en Jiseb vinden dit leuk.
  13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Raaf92 Ja, echt jammer is dat he. Had ook echt een gevoel van teleurstelling. En hij zelf ook, maar hij snapt soms niet waar ik me zo druk om maak. Probeer hem ook uit te leggen dat ik een geschiedenis van lange cyclussen heb en dus minder vaak een eisprong in een bepaald tijdsbestek. Maar goed, hij wil wel, maar dat moeten he.. Ik hoop ook maar op superzaad. :p

Maar wat heerlijk zeg, zo klein en al zo goed slapen @Sado !
    Hier twee verschillende slapers. Nooit dramatisch geweest ofzo, ook als babies niet. Maar niet zo luxe haha. De oudste van 4 is altijd al een vroege vogel. Ze slaapt wel makkelijk in 's avonds, gaat meestal rond 19.00 naar bed, maar is meestal tussen 05:30-06:00u wakker. De jongste is er eentje die nog een uurtje aan het zingen is in bed 's avonds, dan valt hij in slaap. Hij is niet zo'n vroege vogel als zijn zus. Hij wordt minimaal een uur later wakker, of hij wordt wakker door z'n zus. Maar allebei opzich dus geen problematische slapers.

Sado vindt dit leuk.
  14. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ja, echt he? Hier ook een heerlijke slaper. We moesten haar wakker maken voor de nachtfles, maar vanaf het moment dat het CB zei dat dat echt niet meer hoefde, slaapt ze lekker door. En mensen blijven het maar zeggen: Koester het maar, want het is zo afgelopen. En ik maar wachten en wachten *grapje*.

@Ukkepuk1 Gefeliciteerd!!

Sado vindt dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Haal dr een uurtje geleden op van de creche "He wist je al dat C nog een tandje heeft?"
    Nummer 6 is dus ook net door:roflmao: Nog eentje boven en ook deze zonder gedoe doorgekomen gelukkig!

16. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha netjes! Lekker dat ze er geen last van heb:)!

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wauw, @Sado dat gaat echt hard met die tandjes. Dat wordt goed poetsen. E. is inmiddels meer dan 9 maanden en nog geen tand te bekennen. Elke keer als ze gaat kwijlen, luieruitslag heeft, minder vrolijk is etc, zegt er wel iemand:" Ow, ze krijgt vast tandjes." Maar nog altijd niets. Het belemmert haar overigens niet, want ze knauwt overal op.

@milou1991 welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. Er ligt hier in dit topic heeeeeel vruchtbare grond, dus hopelijk ben jij ook snel in verwachting!

@Dee-tje no worries. Het schijnt zelfs voor de aanmaak van sperma beter te zijn om steeds een dagje over te slaan! Om de dag is zeker genoeg!

Dee-tje vindt dit leuk.
  19. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Wooooow wat een goed slapende kinderen allemaal zeg! @Sado ik hoop dat mijn tweede zo wordt als jouw kindje. Mijn zoon is eerder zoals die van @Gruffalo . Die sliep de eerste twee maanden alleen op onze borst. Dus wij hadden "diensten" bij ons in huis haha! Om de beurt 2 uurtjes slapen. Overdag sowieso amper. Gelukkig werd t allemaal met 5 maandrn overdag veel beter en met 9 maanden ook 's nachts. Nu wordt hij 1x per nacht wakker, maar is wel bij t minste of geringste van slag en slaapt dan weer verder.
    Naast t slapen is hij gelukkig wel echt een heel lief, vrolijk, geduldig en zoet manneke hoor. ;)

@Dee-tje ja inderdaad, 1x in de 2 dagen is beter voor de kwaliteit van t sperma! :D

@Jiseb thanks! Haha ja ik las t al ja. Veel zwangeren al! Bij Mees was ik de eerste ronde al zwanger dus wie weet heb ik nu weer die mazzel!

Jiseb en Dee-tje vinden dit leuk.
  20. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Welkom @milou1991! :)

Poetsdag gehad hier natuurlijk. ;) Na een weekend met z'n negenen was dat zachtst gezegd wel nodig haha.

Sokkie87, Jiseb en Dee-tje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina