Echt hè..ik dacht dat het bij een tweede allemaal sneller zou gaan en minder spannend etc. Maar misschien is het wel erger!! Maandag echo! Spannend. Ik ben gigantisch moe, veel hoofdpijn en elke ochtend misdelijk Jij?!
@Dee-tje Kun je niet proberen om voor je man te verbergen dat je eisprong is haha? Scheelt misschien! Of je zegt t een week ervoor dat hij denkt dat het al geweest is
Moe moe moe en nog eens moe. Ben nu al 3 avonden op rij om 21.00/21.15 naar bed gegaan Verder erg trek en darmen die af en toe behoorlijk van de rel zijn, maar dat hoeft niet zwangerschapsgerelateerd te zijn. Misselijkheid hier nog niet echt, maar dat was bij m'n vorige zwangerschap ook maar heel even en vanaf dik 9 weken pas Spannend maandag! Ik mag een paar dagen na jou, op vrijdag
@Sokkie87 Ja, is echt echt net zo erg als bij de 1e? Ik hoorde van vriendinnen dat ze bij de 2e soms zelfs vergaten dat ze zwanger waren en de tijd echt voorbij vloog. Ik vond bij de 1e de tijd heel langzaam gaan, en kon er ook niet echt van genieten. Maar ik hoop dat dat straks anders zal zijn. @Sado @Sokkie87 Jullie echo's komen inderdaad al lekker dichtbij! Een spannend moment, maar zo'n kloppend hartje zien is zo'n mooi moment!
@Sokkie87 @Krily @Lovely29 Ja, het is ook heel frustrerend. Alleen kan ik er verder vrij weinig aan doen. Het word afwachten dus De meest rechtse test is van vanavond..
@L2092 Daar issie bijna dan! Even afwachten dus, wie weet zit je alsnog prima qua timing! Er zijn er meer die met 1x seks in de vruchtbare week zwanger raken!
@Sado Deze lijkt mij al aardig positief toch? Morgen maar weer even twee keer testen. Hoe zat het ook alweer, binnen welk tijdsbestek na een positieve ovulatietest springt het eitje?
Wauw wat een mooie knaller. Die van mij was vandaag weer ietsje duidelijker dan gisteren. Ben benieuwd of ik ook zo'n knaller ga krijgen. Vorige keer heb ik hem niet gevonden.
@L2092 Fijn dat je hem gevonden hebt! 24-48 uur daarna springt je eitje en dan wordt het binnen 24 uur bevrucht.
@Lovely29 @Dee-tje Jeetje mina, word het dus toch nog spannend deze cyclus. Hopelijk is zondag genoeg geweest.. Als ik uit ga van 24 uur na piek, dan springt hij morgen avond. Zondag is in dat geval mijn enige hoop
Controlestreep is nog iets donkerder dan de teststreep toch? Kan het ook verkeerd zien hoor 24-48u, maar eerder komt ook voor
Welkom @milou1991 Gezellig dat je mee komt kletsen! @Eerstewondertje Wij hebben Liam sinds het nieuwe huis (1 maand nu dus) in een peuterbedje, maar wij hadden een meegroeiledikant gekocht al in het begin. Dus wij hoefte m alleen maar om te bouwen van ledikant naar peuterbed, Liam ging klimmen dus wij moesten wel. Veel plezier op de camping! Ik duim voor mooi weer voor jullie @Lovely29 Wij hebben nu in het nieuwe huis ook een echte peuterkamer in de maak, als ie helemaal klaar is qua accesoiressen zal ik een foto voor je maken De kleuren zijn iig knalgeel, zwart & wit! Heb mijn ideeën op pinterest op gedaan! @L2092 Wat fijn dat je ovulatietesten je nu wat duidelijkheid geven, wel jammer van de enorm lange cyclus & je vriend die aan t werk is. Hopelijk springt je eitje snel en heeft je vriend goede overlevers Hier vandaag 1e dagje op nieuwe werk gehad, was leuk & ook leuke collega's. Morgen vrij en komt Moeders voor Moeders, ik ben benieuwd hoe erg de test knalt ghehe Ben jaloers op de dames @Sado & @Sokkie87 die al bijna een echo hebben! Spannend hoor meiden, aftellen maarrrr!
@Sado Hij lijkt nog íéts lichter ja.. Ach, het is toch afwachten.. @Jess93 Ja ik kan er nu in ieder geval "van uit gaan" dat ik over +- 2 weken ongesteld moet worden of een positieve test in handen heb! Hopelijk dat laatste natuurlijk.. Ik hoop ook dat mijn vriend goede overlevers heeft
@L2092 ja die knalt bijna, of het is je knaller geweest als hij morgen lichter is. Je eitje springt 24-48 uur na de test, maar soms ook wel sneller of doet er langer over. Je hebt nu inderdaad wel een hele lange cyclus zeg. Ik heb al sinds 17.00 buikpijn. Lijkt op darmen pijn, niet fijn
Deze zou ik als positief bestempelen hoor! Ik hoop zo dat hij morgen nog donkerder is, dat zou betekenen dat je al dicher bij het weekend komt misschien met je eisprong! Jemig frustrerend zeg als je man in het buitenland werkt als je hem nodig hebt! Ik hoop dat je eitje nog leeft van het weekend! Of dat zijn zwemmertjes nog leven nu
@Krily vervelend!!! Ik heb even teruggescrolled om te kijken of ik wat gemist heb en het misschien tijd van je eisprong zou kunnen zijn maar kon niets vinden. Darmpijn? Of zou iets anders de aanleiding kunnen zijn?
@Krily We zullen zien morgen hoe de test dan is! Ja, een hele lange cyclus Wat vervelend zeg, die pijn! Hopelijk een voorbode voor iets positiefs?
@Saona Inderdaad, morgen een nóg donkerdere test zou mooi zijn.. Of het eitje moet nu snel gaan springen.. Wel lekker onzeker zo midden in de week.. Ja erg handig is zo'n in het buitenland werkende man niet op dit soort momenten.. Maar ja, dit is iedere week.. Dus we moeten er nu (en eventuele volgende eisprongen) er het beste van zien te maken..