Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Een kotsmisselijk 6-weken dansje vandaag, hiephoi! Nog een week, 2 uur en een kwartier tot de echo:cool: (maar verder tel ik heus niet obsessief af:roflmao:)

Ukkepuk1, Gruffalo, Raaf92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Ik hoop het ook, bij dit soort baantjes moet je het hebben van leuke collega's immers. ;) Maar linksom of rechtsom zijn de centen gewoon welkom...

Ik draai 6 tot 8 machines in de week. Heb een 8 kilo trommel dus tel maar uit. :roflmao:

In een ideale wereld ga ik psychologie studeren, maar ergens twijfel ik. Als ik zou kiezen voor bijv. bedrijfskunde (al is dat "maar" hbo) zou ik mezelf verzekeren van een dijk van een inkomen op termijn en heb op dat vlak zeker competenties. Is alleen niet m'n passie... Heb nog even om erover te dubben, dat scheelt.

@Raaf92 knap dat je zo lang wacht! Duim voor je!

Raaf92 en Sokkie87 vinden dit leuk.
  3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ja ik met ochtend urine een ovulatietest :roflmao: is die positief?

Bijgevoegde bestanden:

Krily, Raaf92 en Sokkie87 vinden dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Jaaaa die is positief! :D
    Veel plezier

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.911
    5.177
    113
    Ja positief hoor!

6. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Zeker positief!!! @Lovely29 Enjoy!

@Patchwork Valt me nog mee 8 wassen van 8 kilo met zoveel kinderen!:roflmao:
    Psychologie is ontzettend interessant..zou het wel enorm knap vinden als je zo'n tijdrovende studie combineert met je mooie gezin! Ambitie genoeg in elk geval! Mooi :)

7. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Krily hoe staan de zaken?:roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  8. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Hartstikke positief! Zou er later vandaag nog één doen. Veel plezier :D
    Overigens hoor je een ovulaltietest niet met ochtendurine te doen gezien deze dan te vroeg (vals) positief kan zijn door de hoeveelheid lh die dan in de geconcentreerde urine zit.
    Aangeraden wordt om na 10.00 's ochtends.

Reageer later even op de rest, ik duik nu terug mijn bed in. Ben gepromoveerd van blaffende zeehond naar aangespoelde vermoeide walrus.

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Neeee heb me in kunnen houden! En denk er eigenlijk net pas aan:p! L wordt nu pas wakker dus heb net even weer een x gezellig met mn man same ontbeten :p!

Saona vindt dit leuk.
  10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Zo die is duidelijk!:)

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gefeliciteerd! Ik voel met je mee, ben vandaag ook precies 6 weken (banner verspringt om een of andere manier altijd 'smiddags pas)... en ook kotsmisselijk vandaag :eek:

12. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Spannend! @Raaf92 Hoop dat je een deze dagen een positieve test in handen hebt.

@Lovely29 Zeker positief! Alleen kan ik mij inderdaad ook herinneren dat je ovutesten nooit met ochtendurine mag doen. Kan inderdaad een hoger resultaat geven door de concentratie. Zou als ik jou was sowieso later op de dag nog even eentje doen. Maar, die piek is in de buurt in ieder geval, have fun! ;)

Raaf92 vindt dit leuk.
  13. Patchwork

Ze zijn niet alle acht inwonend hè haha. Twee of drie op de vier weekenden zijn echt druk, doordeweeks hebben we er drie (vanaf kerstvakantie vier) thuis. Daarom valt het nog wel mee... Toen ik nog alleenstaand was, waste mijn moeder nog veel voor me. Scheelde onwijs veel en ze hielp graag. ;) Kreeg het altijd gestreken en gevouwen terug, zo fijn. Sinds ik verhuisd ben, klaagt zij dat ze haar wasmachine niet meer vol krijgt en dat ze overweegt op de hand te gaan wassen... :roflmao:

Mijn partner studeert ook psychologie (aan de OU dus in heel relaxed tempo) en ik lees en leer vanaf de zijlijn dus vast een beetje mee. Het valt echt reuze mee hoor, zo'n studie. Staan echt mega veel uren voor maar die zijn echt zwaar overdreven. Nu is het wel zo dat (niet arrogant bedoeld hoor, slechts een stukje zelfkennis) zowel hij als ik best royaal bedeeld zijn wat intelligentie en leervermogens betreft, dat scheelt uiteraard nogal. Via de OU is zo'n studie een leuk extraatje (persoonlijke ontwikkeling vooral) en eigenlijk gewoon best ontspannend... :oops: Als hij (bijna) klaar is met zijn studie, is het mijn beurt. Nog een paar jaartjes wachten dus haha. Driewerf hoera voor DUO met haar Leven Lang Leren. ;)

Sokkie87 vindt dit leuk.
  14. Patchwork

Oh, ovulatietesten hoor je idd niet met ochtendurine te doen @Lovely29. Voor MIJ maakt het weinig uit ben ik achtergekomen; ik test echt alleen bij de piek positief en de eventueel hogere concentratie LH in ochtendurine laat 'm niet vals positief uitslaan. Maar dat kan per persoon verschillen. Er wordt dus aangeraden te testen met niet-geconcentreerde urine.

15. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Patchwork gefeliciteerd met je baan. Gelukkig dat het laagdrempelig is. Wel zo fijn denk ik met die hoeveelheid uren. En inderdaad je moet ergens beginnen.

"Met open armen" gevolgd vorige keer. Is het nu een nieuw seizoen? Dan moet ik het nog even terugkijken. Op de camping geen TV ;)

16. Patchwork

Precies ;) en zo lang ik nog geen studie heb kunnen doen, vind ik dat ook wel helemaal prima. Kom ik ook niet iedere dag doodop thuis, haha.

17. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Juist

Patchwork vindt dit leuk.
  18. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Raaf92 spannend! Goed dat je je in hebt kunnen houden.

@Krily al getest ;) ?

Hier zometeen weer alles inpakken en weer huiswaarts. Hondje ophalen en dan kan de wasmachine thuis ook weer aan. Nog wel 1 weekje vakantie gelukkig. Manlief mag wel weer starten maandag.

Ga vanmiddag ook eens een ovulatietest doen. Heb ze helaas niet meegenomen naar de camping, maar denk wel dat het nog tijd genoeg is om nu te starten, aangezien ik a.s. dinsdag mn ei verwacht.

19. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Haha ik weet dat je hem niet met ochtendurine mag doen maar was de enige optie. Ben vanavond pas laat thuis. Ik was ook al een uur wakker en eerste plasje was al gedaan. Lh maak je overigens pas in de ochtend aan waardoor ochtend juist negatief zou zijn.

20. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Hoihoi! Heb even wat berichten gemist. Zo'n 97 ongeveer. Zou dus niet weten waar ik op moet reageren. Gisteren aangemeld voor Moeders voor Moeders. Ik ben benieuwd. :)

Deel Deze Pagina