Ik durf niet te testen. Dus heb het niet gedaan. Waarschijnlijk is hij toch nog Omo wit al zal het wel iets zijn. Doe maandag wel echt testen
Spannend @Ukkepuk1! Ik twijfel of ik mee ga doen zodra een zwangerschap aan de orde is. Heb het eerder als heel akelig ervaren, hoe graag ik het ook voor andere wensmoeders deed. Ik verwacht nog lang geen ei trouwens, ergens rond de 17e/18e pas. Ga echter wel bijtijds starten met de ovutestjes want je weet nooit, afgelopen maand lag m'n hormoonhuishouding immers wel degelijk even overhoop en daarnaast; misschien verkort m'n nieuwe vitaminencocktailtje m'n cyclus wel wat... Zou mooi zijn. Gisteren kwam m'n lief nog met de vraag hoe het nou kon, afgelopen cyclus, dat ik testen met streepjes had en toch ongesteld werd. Heb hem maar uitgelegd wat een biochemische zwangerschap is... Hij schrok ervan. "Eigenlijk een soort miskraam, dus?" De schat. Zo voelt het gelukkig niet.
Ik ook elke x s avonds! Dan denk ik nou morgen zal k dan wel ongesteld Zijn! Maar weer niet ongesteld. Nog maar even afwachten !
Ja dat dacht ik ook. Ik wacht ook gewoon nog even af. Anders maak ik me eigen gek met streepjes die er misschien niet eens zijn. Heb liever gewoon meteen duidelijkheid
Beetje vertrouwen! Je moet toch een keer testen! En wij zijn allemaal heus niet ongeduldig, meelevend en nieuwsgierig
Ik zie wel hoe het gaat. Doe het wel alleen als ik thuis ben dan. Ik ga er niet aan beginnen op m'n werk.
Ja indd! En toch houd dit me tegen om te testen, blijf nog liever even in de waan dat ik misschien wel zwanger kan Zijn, dan dat ik naar een witte test zit te staren! Wat vinden jullie van de testen van de action?
Okay.. ik ben bezweken onder testdrang. Aangezien ik toch genoeg testen heb, en morgen feestje dacht ik laat ik er maar 1 doen. Nou zie ik dus een heeel heeel heeel licht streepje. Ampers op de foto te krijgen. Denk dat ik me gewoon gek maak.
Waar zit ie ongeveer? Ik zie 'm nu namelijk niet, maar weet niet zo goed waar ik zoeken moet bij deze test
Ik zie hem niet! Maar nu je het geprobeerd hebt, misschien morgenochtend een met ochtend irine wagen?! Dan zou je als er nu een streepje is een wat duidelijker streepje moeten kunnen verwachten!!! Spannend!
Wacht wel af tot morgen ochtend, en anders maandag pas weer . Denk zoieso dat het niets is hoor. Heb geen last van m'n borsten ofzo wat je bij de meeste vrouwen wel hoort.
Ik heb alleen niet zulke gevoelige testen meer zie ik net, dus wordt zoieso pas maandag. Denk dat die minder gevoelige zoieso nog niets laten zien. Mocht het al iets zijn.
Dat hoeft echt niet hoor Sterker nog: de meeste vrouwen hebben nergens last van tot een week of 5. Pijnlijke borsten had ik bij m'n vorige zwangerschap met ruim 4 weken en bij deze zwangerschap nu met 6 weken nog steeds niet.
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (1) Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Juli (5) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Krily - 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - 2e ronde maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde Augustus (6) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar - 4e kindje - ?e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 1e ronde Ukkepuk - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde September (2) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Oktober (0) November (0) December (0) ********************************** NODlijst: September: 8: Ukkepuk 10: Raaf92 13: Krily 18: Dee-tje 23: Lovely29 24: Jiseb 26: Eerstewondertje 27: Inezz8 Oktober: 2: Patchwork (voorlopig) ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 26: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 4: Saona - 38 jaar - 3e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje **************************************** Afspraken: September: 11: Sokkie87 - Eerste echo 15: Sado - Eerste echo + intake gyn 21: Saona - Eerste echo + intake 28: Jess93 - Eerste echo + intake Oktober: 12: Jess93 - Termijnecho