Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Zo, de lijst even omhoog gehaald. Zakt iedere x zo ver weg. :rolleyes:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik zie eerlijk gezegd geen streepje:/! Maar als dit geen early is kan t nog alle kanten op! Bij hoeveel hcg geeft deze positief?

3. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Dit is juist een early, 10mlu ofzo. In het echt zie ik wel echt iets. Zo frustrerend :(. Of ik maak me eigen gek. :rolleyes:
    Die andere die ik heb liggen zijn geen early's. Het was trouwens geen concentreerde ochtend urine.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ow sorry! Dan begreep ik je verkeerd! Maar de kwaliteit van de foto hier gaat ook enorm achteruit als je hem upload dus daar kan het ook door komen! Nog niet opgeven hoor, geen bloed is een goed teken:)!

5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Misschien is hij hierop wat duidelijker, als de kwaliteit niet achteruit gaat. Heb hem iets donkerder gemaakt want anders weet ik zeker dat hij niet zichtbaar is hier.

Bijgevoegde bestanden:

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik lijk bij het pijltje wat te zien klopt dat?;)

Bijgevoegde bestanden:

7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Daar ja :)

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Spannend!:) duimen dat ze mooi op gaan lopen!

9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Vind het wel rottige testen om af te lezen. Ga ze ook niet meer bestellen. Zo klein en onduidelijk :rolleyes:

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja dat snap Ik! Ik vind de Kruidvat testen tot nu toe echt Fijn! En ook duidelijk, maar daar zijn de meningen soms ook over verdeeld:)!

11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Kan alleen pas maandag weer testen, heb nog 1 zo'n dipstick. Dacht dat ik er geen meer had. Zou vanavond testen veel verschil maken? Mocht het echt iets zijn?

12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Die wil ik de volgende keer ook gaan halen, wel pas wanneer ik overtijd ben, om de testdrang te weerstaan :roflmao:. Eerst m'n oude opmaken.

13. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Oehhhh spannend @Krily, zo was ook nijn 1e diptest & die was vomgende ochtend duidelijk. Dus zou hen bewaren voor morgenochtend :) ik heb trouwens nog steeds geen gevoelige borsten hoor ;)

14. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Hoop het zo! Morgen en zondag kan ik helaas niet testen. Dagen vol drukte, dan wordt het maandag. :) mits m'n ongesteldheid er dan niet is. oh dus het hoeft niet persee? Dat geeft wel hoop.
    Had net wel van die menstruatie krampen voor maar 2 minuten ofzo. Toen was het weer weg. Super raar allemaal. Denk dat ik maandag dan test met gewoon een midstream, die is wel niet gevoelig maar veel fijner om mee te testen.

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.912
    5.177
    113
    Voel je je al beter @Saaaraaa ?

Is de misselijkheid alleen in de ochtend bij jullie @Sado & @Saona ?

Toch altijd lekker om weer thuis te zijn @Eerstewondertje . Leuke dagen gehad? En al een testje gedaan?

@Raaf92 : Ik heb geen ervaring met testen van de action. Ik heb even gemist wanneer jij wilt gaan testen volgens mij. Hoeveel dpo zit je?

Ik zie helaas niks @Krily , maar ik zou ook zeker met ochtendurine testen en misschien een testje van kruidvat? Vervelend dat je pas maandag kan testen. Hopelijk dan een knaller!

Sado vindt dit leuk.
  16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik weet het niet precies, heb geen ovulatietesten gedaan! Meestal is mn ei op dag 18 dan zou ik nu 9 dpo Zijn! Maar ik heb op 24 augustus steken gevoeld wat ik normaal ook voel bij mn eisprong en dan zou ik nu rond 15 dpo zitten! Dus ik probeer nog tot zondag/maandag te wachten!

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    @Madeliefje06 In principe de hele ochtend ja! Van opstaan tot een uur of 11. Word soms ook 's nachts misselijk wakker.

Symptomen zijn nu wel heel anders dan bij m'n vorige zwangerschap. Toen had ik onwijs pijnlijke borsten, extreme vermoeidheid en absoluut geen eetlust. Misselijkheid kwam pas met een week of 9.

Nu heb ik géén pijnlijke borsten, enorme ochtendmisselijkheid en de rest van de dag enorme trek (en dorst!).
    De vermoeidheid is de enige overeenkomst. En het dramatische slechte haar en dramatische slechte huid:rolleyes:

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik zie niks @Krily maar zou het zo vroeg zeker met ochtendurine doen. Gewoon morgen nog een testje en dan zondag overslaan.

Ik heb vanavond nog een ovulatie test gedaan en volgens mij is die positief. Vanmorgen knalde hij wel meer dan vanavond. Morgen nog maar een keer testen en dan het wachtbankje op. Dat gaan slopende 2 weken worden.

19. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Net toch nog gestest. Dom dom dom i know:rolleyes: zie weer zo'n zelfde "streepje" Staan. Als het iets is tenminste. Zo nu zijn die dipsticks op, scheelt ook weer voor de volgende ronde met vroeg testen. :roflmao:
    Heb er streepjes bij gezet waar ik het "streepje" zie.

Bijgevoegde bestanden:

20. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat denken jullie is de onderste nog positief of zal die misschien toch morgen gaan pieken?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina