Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Dee-tje spannend...duim voor je dat het een innestelingbloeding was!! Super spannend. Hoeveel dpo ga je testen?

@Krily jij nog getest?

@Saaaraaa hoe gaat het met je? Voel je je beter?

@Patchwork hoe is het daar aan het front?!

Dee-tje vindt dit leuk.
  2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Raaf92 oeehh spannend..hopelijk morgen een mooie test in handen! Zou heeeeeeel fijn zijn, zeker na vorige maand X

Raaf92 vindt dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Dat klinkt goed! Wat spannend! :D

Raaf92 vindt dit leuk.
  4. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Raaf92 Spannend! Ga duimen voor je! :thumup:

@Sokkie87 Ik hoop het ook echt maar merk dat ik heeel erg bang ben voor een vroege ongie door dit roze slijm gedoe. Vooral omdat ik een geschiedenis heb van rare cyclussen. Hoop dat dit niet zo is. Als het niet doorzet test ik 10 dpo, donderdag. :)

Sokkie87 en Raaf92 vinden dit leuk.
  5. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ik hou me nu maar even bezig met het knutselen van zwangerschapscadeautjes voor een vriendin die elk moment kan bevallen. Dan kan ik lekker oefenen ;). Deze vorige week gehaakt, nu een koe maken :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Spannend @Raaf92 ! Nog een dagje. Ik duim voor je.

Fijn dat je je beter voelt @Saaaraaa :)

Welkom @Ikook :)

@Dee-tje : Balen die onzekerheid. Hopelijk een innestelingsbloeding. Ik duim voor je.

Dee-tje en Raaf92 vinden dit leuk.
  7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lief! Dank jullie wel:)!

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hoe is het hier? Ik ben even een tijdje afwezig geweest, een week in bed met een fikse keelontsteking en een dochter met griep en doorkomende tandjes. Kleine kindjes zijn echt zo zielig als ze ziek zijn, dichtgekoekte oogjes en snottebellen overal...

Is er nog nieuws hier? Er wordt zoveel geschreven hier, haha! Welkom aan alle nieuwe mensen!

Hier inmiddels alweer CD15, maar nog geen positieve ovulatietest. Ik verwacht over een paar dagen wel!

Hoe gaat het de zwangere meiden? Ik las al een en ander over veel misselijkheid?

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Welkom terug @Jiseb! Ojee, dat klinkt niet best :( Hoe is het nu met jou en E? Tandjes door?

Hier flinke (ochtend)misselijkheid inderdaad. En nog steeds die gruwelijke, gruwelijke, gruwelijke rugpijn.... Ben bang dat dat een beetje het gevolg is van zo snel weer zwanger raken. Rugpijn was nog niet over van de vorige zwangerschap+bevalling:rolleyes:
    Regelmatig ook buikpijn, ook niet erg prettig en soms best beangstigend..

10. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Ikook Leuk hoor, creatief!

@Jiseb Wat vervelend zeg! Altijd sneu zieke kindjes en helemaal niet fijn als je dan zelf ook nog ziek bent. Blegh!

@Madeliefje06 Hoop het ook ja! Dank je. :)

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Sado Rugpijn is inderdaad heeel naar. Bij de tweede ook veel last van gehad. Maar jij bent inderdaad weer erg snel zwanger nu dus dan zal het nu wel extra heftig zijn door het korte herstel. Vervelend zeg!

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    @Sokkie87 Hoe staat t met de zenuwen voor morgen? :D Hoe laat mag je?

13. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Heel gespannen nu. Half 11 mag ik al. :) :) :)

Wat naar die rugpijn. Kun je echt flink last van hebben! Hopelijk niet de hele zwangerschap lang..
    Jij al gespannen voor je echo?:o:

Raaf92 vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Nog minder dan 24u, wooohooo :D

Zenuwen beginnen nu wel te komen, ja... Gelukkig nog maar 5 dagen wachten en ik mag al vroeg vrijdag: 10.00 al :)

Sokkie87 vindt dit leuk.
  15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Sado ai, rugpijn is inderdaad echt niet tof! Het kan komen van de snelle volgende zwangerschap. Ze zeggen: 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren, maar elke zwangerschap is anders, dus het kan ook gewoon pech zijn. Maar gelukkig duurt de echo niet meer zo lang, dan heb je die gerustheid in ieder geval.

De tandjes zijn helaas nog niet door, maar je ziet ze echt zitten, 2 witte streepjes vlak onder het tandvlees.

@Sokkie87 Wauw, spannend! Het is echt al bijna! Ik kan me heel goed voorstellen dat je best zenuwachtig bent, dat zou ik ook zijn. Hopelijk hebben jullie morgen een prachtige echo! *duim, duim*.

Sokkie87 vindt dit leuk.
  16. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Dank meiden!

@Jiseb vervelend dat je zo ziek bent geweest en je arme meisje!! Hopelijk zijn de tandjes snel door en heeft ze er verder weinig last van.

17. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Dee-tje spannend! :) klinkt goed!

@Raaf92 duim voor je voor morgen :)

Ik heb niet meer getest, misschien morgen. Gisteren ineens even diaree(sorry) heb nooit diaree gehad. Vandaag duizelig. Maar denk niet dat het symptomen zijn hoor. :(

Raaf92 vindt dit leuk.
  18. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@Jess93
    Ik vond het van jou een heel leuk idee, hoe je het aan je man bekend heb gemaakt:)! Als je het goed vind en ik
    Dankjewel :)! Ga voor jou ook duimen dat je morgen toch een positieve test in handen krijg :thumup:

19. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vervelend zeg :(! En indd kleine kindjes zijn heel zielig dan, hoeveel tandjes heeft ze al? L heeft ook zo last van der tanden en ze pakt der speen dan ook een stuk minder goed! Ben blij als ze door zijn!

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    @Raaf92 @Krily Spannend, meiden! Ik duim voor hele mooie testjes morgen:thumup::thumup:

Raaf92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina