Oh dat wist ik niet. Vind het raar die vorige hadden dat niet. Ga ze ook niet meer bestellen. Stomme testen, alleen maar blijdschap om niets
Het is gelukt zo te zien, deed het inderdaad verkeerd. Bedankt ! Dan vanavond even kijken wanneer ik zal testen, denk net voordat ik weg moet, anders wordt het zo laat.
@Eerstewondertje mooie..zou ook 2 keer pd gaan testen nu! Kleinste kans om hem te missen. @Krily jammer meid..even janken mag! Ik zou juist wel ovulatietesten doen en dan toch proberen om in die nachtdienstdagen een gaatje rolleyes: ) te vinden. Zonde als je het door werk anders misloopt. Maar misschien nu inderdaad voor de zekerheid een kv testje doen? Nou dames we hebben een kloppend hartje gezien!!! Echt geweldig. Zo spannend weer op het moment dat je daar dan ligt hè. Ze vond hem vrij snel gelukkig!! En volgens de meting inderdaad nu 8 weken en 1 dag. Wauw! Nu durf ik er echt in te gaan geloven dat dit ons tweede kindje wordt! Ongelofelijk!
Super @Sokkie87 !! Is er ook al een nieuwe afspraak gepland? @Eerstewondertje Die is al duidelijk inderdaad, zou ook 2x pd gaan testen nu. Hopelijk vlug je piek!
Welkom @Ikook! Jaaaaaa @Raaf92!! Gefeliciteeeeeeerrdd!! @Dee-tje balen joh... Ik heb me ook onwijs zorgen gemaakt over m'n LF na het verwijderen van m'n spiraal, die was de eerste vijf rondes maar tussen de 4 en 8 dagen... Daarna trok het bij en inmiddels heb ik er wel wat vertrouwen in dat 'ie netjes 12/13 dagen zal blijven. Afkloppen though... Maar niet meteen zorgen maken hoor! Potverdikke @Krily had echt goede hoop voor je... Hopelijk kun je gauw door naar een nieuwe ronde... Prachtig nieuws @Sokkie87!! Van harte gefeliciteerd!! Mocht jij vandaag niet ook voor een echo @Sado? Hier weinig nieuws, cd12 en ovutestjes nog negatief. Iedere dag vroeger dan de 18e ben ik al blij...
@Sokkie87 ik wacht even af hoelang deze cyclus is, als die beetje overeen komt met vorige doe ik denk geen ovulatietestjes. We maken het wanneer we de kans krijgen toch gezellig Maar misschien dat ik het wel doe, gewoon om ongeveer m'n nod te weten. En dan een keer niet te vroeg testen