Haha @Gruffalo gummybeertjes! Ik ga het proberen. Mijn vriend gaat straks gemberthee halen. Wie weet.. Oohh wat irritant. Denk je even lekker uit te kunnen slapen Balen dan hè. Soms is zo'n ochtendje zo waardevol. En die speelafspraak..zit je helemaaaaal niet op te wachten als je je zo voelt. En je wil ook nog niks vertellen neem ik aan? Hopelijk voel jij je ook snel beter. Misschien de taken in huis beetje verdelen over de dag?
Bij mijn knalde de test ineens. Hopelijk komt de positieve er snel bij je aan. Meiden met misselijkheid heel veel sterkte. Ik ben vandaag 3dpo en maak mezelf nu alweer gek. Ik kan beter aan het werk zijn dan denk ik er niet aan
@Gruffalo wat vervelend zeg! Denk je lekker uitslapen en rust krijg je dat... @Lovely29 spannend weer! Heb je vrij nog of moet je nog lekker wat dagen werken? Wanneer ga je testen? @Saaaraaa gaan we samen voor de piek morgen ?
Ik heb een nachtdienst gedraaid en heb er vanavond nog 1. Daarna pas zaterdag weer werken maar dan wel 4 dagen achter elkaar met ook 2 nachtdiensten. Ik weet niet zo goed wanneer ik ga testen. Maandag is te vroeg. Donderdag moet ik er tegelijk uit met mijn vriend en wil het als een verassing houden. Het gaat dan of woensdag na het uitslapen van de nachtdienst worden of vrijdag. Zoooo duidelijk, ik ben er te veel mee bezig. Op naar het eitje voor jullie! Veel plezier de komende dagen.
@Lovely29 vervelend dan hè als je er zo mee bezig bent. Denk dat we het allemaal wel herkennen. Lekker afleiding zoeken. Het komt echt goed!
Leuk @Krily ! Hopelijk zit er een mooi huis tussen En spannend van je test! Ben heeel erg benieuwd. Zou toch een top verhaal zijn als je zwanger bent haha. Ik duim voor je meis. @L2092 : Bleh wat balen van deze lange cyclus. Terwijl je vorige twee cyclussen zo netjes waren. Zal te maken hebben met stoppen van de pil denk ik. Maar wie weet.. de hoop niet opgeven hoor. Proberen jezelf niet gek te maken @Patchwork ! Weet dat dat heel makkelijk zeggen is, maar die stress kun je ook niet gebruiken. @Sado : Wat vervelend van je misselijkheid zeg. Helaas heb ik geen tips. Hopelijk trekt het rond de 10 weken weg (eerder mag natuurlijk ook). En lekker zeuren hoor. Snap helemaal dat het super vervelend is. Lijkt me ook erg lastig op je werk. @Eerstewondertje : Hopelijk morgen een knaller! @Saaaraaa : Loopt inderdaad op maar helaas zegt dat niet altijd dat je piek ook komt met ovulatietesten. Hopelijk bij jou wel! Wat vervelend @Gruffalo . Goed naar je lichaam blijven luisteren. Vanavond lekker vroeg naar bed? @Lovely29 : Logisch dat je er zoveel mee bezig bent. Denk dag iedereen dat wel herkent. Hopelijk kun je toch wat afleiding vinden
OW balen is dat @Gruffalo! @Lovely29 dan duurt wachten lang hè..lekker afleiding zoeken, en ik probeerde er echt zo min mogelijk aan te denken! Maar snap dat dat in jouw situatie helemaal lastig is ma de vorige ronde! Mn man heeft vanmiddag testjes gehaald dus kam er morgenochtend(vannacht moet werken om 3.30) een testje tegen aan gooien! Ik vind het heel spannend!! Hoop dat tie nu wel mooi opgelopen is..
@Madeliefje06 helaas test loopt weer af t.o.v. die van gistermorgen en vanmorgen 12u. Morgen rond de middag test ik weer. Als ie dan nog afloopt stop ik denk ik, heb het idee dat ik dan net de piek gemist heb. @Raaf92 spannend.
Wat balen! Gewoon gezellig blijven maken, wie weet heb je hem net indd gemist! @Sokkie87 Ja doe ik zeker ! Mn wekker al een kwartier eerder gezet
@Dee-tje ik heb ook de eerste dag met bloedverlies genomen als CD1. Ik zit nu oo CD17, dus verwacht morgen of over orgen wel weer een positieve ovulatietest. Al moet ik zeggen dat ze wel een beetj voor de sier zijn, we vrijen gewoon om de dag. @Eerstewondertje kan zijn dat je hem inderdaad net gemist hebt. Het ligt eraan hoelang een test bij jou positief blijft. Maar als jullie nu nog een keer vrijen ben je wel op tijd, hoor.
@Raaf92 : Hopelijk loopt hij mooi op. Spannend! Ik zou nog even doortesten @Eerstewondertje . Bij ovulatietesten hoeft er geen oploop te zijn namelijk. Knaller kan opeens komen.
pfff.. heftige dag op mijn werk gehad. Iemand die doordraaide in mijn studenten werkgroep. Gelukkig goed afgelopen. Dat brengt je wel weer even met je voeten terug op aarde en leidt je goed af van al die mogelijke symptomen die je zo graag in je lichaam wilt zien. Anyway, gekkigheid dat ik er nu zelfs uit kijk om bij die groep van misselijke vrouwen hier op het forum te horen haha! Even niet de energie om op iedereen antwoord te geven, ik ga het zo maar is even gezellig maken met vriendlief zonder enige pressure (7 dpo!!)
Hey lieverds, even kort hoor want ben echt gesloopt... Ik loop niet echt te stressen hoor geen zorgen. Zijn maar hersenspinsels welke een gevolg zijn van Gewoon Echt Zo Heel Graag Willen En Wel Nuuuuuu. Ik weet voor mezelf dat de statistieken van zowel mij als hem positief zijn, ik weet dat we gezond leven, op de juiste momenten alle kansen benutten en dat het heus wel goedkomt. Morgen een mega ren- en vliegdag, laatste dag voor mijn nieuwe leven als fulltime werkende mama start. Retespannend. Maar het is allemaal rond en ben dus behoorlijk trots op mezelf. Gaat pittig worden, ben straks elf uur per dag van huis. Maar gaat goedkomen. Sorry, ik ga plat! Reageer later... Sterkte voor de misselijke mama's!
Waaaaauuwwww even paar dagen niet gekeken & 200 berichten verder @Raaf92 Gefeliciteeeeeedd Ik voelde niks toen ik het net wist, met 5weken 1 dag misselijk en daarna niet meer tot nu. @Sokkie87 Wat goed een kloppend ♡-je! Nu kan je écht genieten @Krily Spannend!! Ben benieuwd donderdag! @Sado Wow jouw echo is ook al bijna, wat vliegt de tijd ineens! Stom dat je zo misselijk bent... Bij mij hielp blanke (geen vanille!) vla Zo en meer kon ik niet onthouden Hier hobbelt t lekker door. Vanochtend voor het eerst misselijk, heb alles net binnen kunnen houden. Als ik mn vorige zwangerschap achterna ga dan mag ik vanaf morgen 8 weken lang mn ontbijt eruit gooien. Ben wat vermoeider, maar kan ook komen omdat dit pas 2e werkweek is dus nog even wennen Nu ga ik jullie weer proberen bij te houden hoor!
Het lukt me echt even niet meer om overal op te reageren, maar ik lees wel alles! (te) druk met werk en moe.. Voor de zwangeren; ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en jullie je snel beter voelen! Diegenen die nog niet zwanger zijn; hopelijk komt daar voor ons snel verandering in!