Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    @ciprilla, neeeee! Dat meen je niet! Pfffff.... Ongelofelijk, zeg...
    Wat nu? Even laten rusten?

Gaat inderdaad vlotjes! Mijn man zei gisteravond "volgens mij komt er een tandje door, C heeft een flinke bult op dr tandvlees" En ik dacht nog "jahoor, da's wel heel vroeg". Plus dat we niks gemerkt hebben van vieze, slijmerige poepluiers, koorts, hangerigheid, etc.
    Vanmorgen waren we bij het CB, dus toch maar even laten checken, en jawel! De verpleegkundige van t CB was ook verbaasd, gaf aan dat het vaak alleen zo vroeg voorkomt als een van de ouders ook vroeg was. (Is schijnbaar erfelijk bepaald dus) Even gecheckt bij moeder/schoonmoeder: ik was 6 maanden en mijn man 7, hartstikke gemiddeld dus:rolleyes:
    Geen idee waar ze het van heeft, haha.

Heeft jouw dochter al tandjes?

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    @Lovely29 : Hoe is het mogelijk inderdaad haha. Maar wel heel fijn zo'n regelmatige cyclus.

@Sado : Ach die prikjes.. zo zielig inderdaad. Maar ik vind het wel heel belangrijk. Nog niks te merken qua last ervan bij C?
    En wat snel de eerste tandjes. Ik vind dat zo ander gezicht gelijk. 'Minder' baby gelijk haha. Hier gingen (en gaan) tandjes vaak gepaard met vieze luiers, huilerig en hangerig zijn en rode wangen. Echt drama. Hopelijk blijft dat jullie bespaard.
    Hebben jullie nog plannen dit weekend?

@ciprilla : Jeetje wat balen weer van dat huis zeg. Hoe kan het nou dat het steeds zo tegenzit. Ik vind echt dat de huizen absurd snel verkocht worden in jouw geval. Hier in de buurt worden de huizen ook snel verkocht maar niet zó snel. De meeste staan wel een paar weken op funda. Terwijl jullie toch in meerdere plaatsen kijken.
    Geen interesse in de plaatjes trouwens. Wel erg lief. N is nog net te jong.
    Hoe lang heeft je vriend vakantie?

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, tjsa eigenlijk ben ik wel helemaal klaar met de huizenjacht op dit moment. Maarja blijf toch maar doorgaan, moet uiteindelijk toch echt verhuizen. :p
    Jouw C. is inderdaad vlot, maar als ze er geen last van hebt, fijn toch! Zal vast schattig staan bij dr.
    Mijn C. heeft nog niks, daar zijn mn tepels nog dankbaar voor. :D Haha, ik ben bang dat ze straks gaat bijten met voeden, lijkt me niet heel prettig.
    Wat zijn jullie plannen dit pinksterweekend?

@Madeliefje06, Ja blijkbaar hadden we geluk met de verkoop, maar met het aankopen zit het echt niet mee. Weer geen kans gehad. Vind het gewoon jammer dat er dan kijkers zijn geweest voordat het huis überhaupt écht te koop stond. Nu maar weer afwachten..
    Mn vriend heeft straks 3 weken vrij, waarvan we een midweekje weg gaan. De overige dagen lekker bijkomen en leuke dingen doen met zn drietjes. :)

4. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Hopelijk valt het allemaal nog mee @Gruffalo. Ik ga duimen voor jullie!

@ciprilla jeetje wat bizar dat die woning ook al verkocht is. Blijkbaar wel heel veel vraag in jullie prijsklasse. Wij zijn ook nog steeds hardstikke blij met onze keuze eerst kopen en daarna verkopen. Zie hier de huizen ook echt snel op verkocht staan maar zo snel als bij jullie niet.

Weekendplannen hier ook niet moet 2 nachten werken.

Als ik jullie berichten zo lees over de kleintjes dan is het voor mijn gevoel al een eeuwigheid geleden. Wij zijn druk bezig met zinnen, tellen en kleurtjes :)

Gruffalo vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    @Madeliefje06 gelukkig niet! Deze prikjes ook weer goed doorstaan! Sterker nog: vanmorgen hebben we dr maar eens laten liggen. Ik moest dr steeds uit bed halen en 's avonds wakker maken voor dr laatste fles. Dus nu maar kijken hoe ze het doet op 4 ipv 5 flessen. Tot nu toe top! Lekker geslapen van 21.00-07.15! :)

@ciprilla Ah ja met borstvoeding snap ik wel dat je hoopt dat de tandjes wat later komen, haha. Dat zal geen pretje zijn :D

Hier ook weinig weekendplannen! Echt van het weer genieten zit er ook niet in. Bah, wat druilerig :(

Nou tandje 1 is door, hoor! Er piept al een mooi wit, scherp, stukje tand boven d'r tandvlees uit. Super schattig :D

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @ciprilla Jeee, wat balen zeg! Het zit ook niet mee met de zoektocht!

@Sado Nu al een tandje! Dat is lekker op tijd. Wij hadden trouwens een tijdje geleden ook hetzelfde ket de flessen. Ze at elke dag fruit en groente en we gaven wat thee tussendoor. Toen hebben we besloten 4 flessen ipv 5 te geven. We zijn abrupt gestopt, en hebben wat meer tijd tussen de flessen gedaan. Het ging meteen goed en ze sliep gewoon door. Hopelijk gaat het bij jou ook zo gemakkelijk.

Nog iemand iets leuks gedaan/aan het doen dit weekend? Wij hebben de eerste verjaardag van het zoontje van een vriendin gevierd. Wij zijn tegelijk begonnen met het krijgen van een kindje, zij als alleenstaande moeder en al wat ouder en bij ons waar vanalles mis ging. Bij haar heeft het ook best lang geduurd. Toen zij beviel, was ik 12 weken in verwachting van Elin. We hebben veel samen beleefd, dus het was een bijzondere verjaardag! Daarna zijn mijn ouders nog lekker een paar dagen geweest uit het noorden van het land en nu weer vertrokken. Morgen even lekker niets!

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Klinkt als een leuk weekend @Jiseb! :) Lijkt me super bijzonder om tegelijk met een vriendin zwanger te zijn.
    Een goede vriendin van mij is momenteel bezig met proberen zwanger te raken van dr eerste kind. Dus hopelijk zijn wij ook op enig moment tegelijk zwanger. Lijkt me zo leuk! :)

4 ipv 5 flessen was hier toch geen succes, betrapte me er toch op dat we een paar keer aan het "rekken" tot de volgende voeding. Dat wil ik gewoon niet doen. Liever meer flessen dan dat ze honger heeft tussendoor. :o:
    Voorlopig blijven we dus nog bij 5, we gaan vanzelf wel over naar 4 :)
    Vast eten gaat wel echt super, ze eet al best wat porties weg! Tot nu toe appel, peer, meloen, banaan, wortel, broccoli, courgette, sperziebonen en aardappel gehad :) Sinds gister ook mixjes (groenten + aardappels) en dat vindt ze helemaal fantastisch :D
    Binnenkort ook maar eens wat rijst en vlees proberen :)

Ennnnn, tandje 2 is óók al door! Ongelofelijk hoe snel het gaat!:eek:

Hier niet veel gedaan dit weekend. Lekker veel gewandeld, wat in huis gerommeld, gisteren bij familie gegeten.

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    @Jess89 en @Babs1990, jullie gaan er vanaf deze maand voor, toch? Hoe gaat 't? :D

Jess89 vindt dit leuk.
  9. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Jiseb dat moet zeker een bijzondere verjaardag zijn geweest. Leuk om met iemand zo'n goede band te hebben.

Ik heb de afgelopen dagen gewerkt waardoor ik ben vergeten foliumzuur te slikken. Vanaf morgen ga ik er weer mee beginnen. Mijn ongesteldheid is ook weer zo goed als voorbij. Ben het maar 1 dag erg geweest.

10. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Heey!

Nou 19-06 is pas mijn laatste pil... dus duurt nog eventjes.. Eerst nog trouwen! :D
    Maar ik merk dat ik er al veel mee bezig ben.. al steeds naar baby spulletjes aan het kijken enzo :D
    Ook ben ik veel op het forum aan het lezen :) kortom: ik kan niet wachten tot de pil de deur uit is :p

Hoe is het met jullie? Ik las al verhalen over tandjes en vast voedsel enzo.. kei leuk!!

11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Jess89 spannend hoor. Is er een reden waarom je niet eerder met de pil stopt?
    Ik was juist eerder gestopt om de hormonen alvast uit mijn lijf te hebben.
    Wat is jullie trouwdatum?

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Hier indd ook bewust eerder met de pil gestopt en met foliumzuur gestart. Goed begin is het halve werk :D

13. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Ga niet helemaal teruglezen maar ben weer enigszins in het land der levenden dus kom weer meekletsen... Heb ik wat belangrijks gemist?

14. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@ciprilla Wat enorm balen zeg! En bizar snel! Inmiddels al wat anders op 't oog?

@Jiseb Klinkt inderdaad bijzonder, mooi.

@Sado Ze is er vroeg bij met de tanden. Heeft ze er veel last van? Hier komen de eerste twee kiezen er door, drama. Van de, inmiddels vier, tanden weinig last gehad. Maar die kiezen...

Hier tweede dag van mijn menstruatie. Ben gisteren begonnen met teunisbloemolie.
    Als ik in juni een eisprong krijg gaan we het nog veilig doen, vanaf juli niet meer. Spannend.

15. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Wij schuiven het een maandje op...
    Ala ik in juni mijn vruchtbare dagen heb hebben wij een vrienden weekend en aansluitend Kermis. Wanneer ik geen drankje mee drink hebben ze ons meteen door.

16. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Lovely29 we trouwen de 16e!
    De reden dat ik niet eerder stop met de pil is omdat ik me voor 100% op mijn bruiloft wil richten (gaat heel goed, lees dit forum maar 2x per dag :rolleyes:) .. maar dat dus ... en na de bruiloft gaan we er dan voor..

Oohja en ik was ook een beetje bang voor wat mijn lijf gaat doen zonder hormonen van de pil.. ik wil geen emotioneel wrak zijn op mijn trouwdag ;)

17. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Hier een partner die het startsein "moet" geven natuurlijk. Omwille van wat praktische vooruitzichten (ik wil in 2020 of 2021 een WO-studie gaan oppakken en kort door de bocht; hoe ouder ons kindje dan is, hoe makkelijker ik een studie kan behappen icm gezinsleven en baan) kan het best zijn dat wij juist wat éérder gaan beginnen met proberen dan "begroot"... Maar ik wacht "rustig" af tot het startsein daadwerkelijk klinkt. ;)

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Welkom terug @Patchwork! Hoe gaat het met je?
    Welke studie ga je volgen?

@Saaaraaa, nee ze heeft echt nérgens last van! Beide tandjes zijn doorgekomen zonder dat we ook maar iets gemerkt hebben. Gelukkig maar!
    Hoor inderdaad nog vervelendere verhalen over kiezen... Wanneer komen de eerste kiezen ongeveer door eigenlijk?
    Hopelijk werkt de teunisbloemolie :)

Ah, lastig inderdaad @Babs1990! Ach, het is zó juli! :)

Begrijpelijk @Jess89. Je weet natuurlijk nooit hoe je lichaam zal reageren als je stopt met de pil. En ongesteld zijn op je trouwdag moet je natuurlijk ook niet aan denken! Ben je wel al met foliumzuur gestart? :)
    De 16e al, wat spannend!!! Hoe staat het met de zenuwen? :D

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (1)
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje

Juli (2)
    Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje
    Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje

Augustus (5)
    Sado - 24 jaar - 2e kindje
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje
    thephantom - 23 jaar - 1e kindje
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje

September (2)
    ciprilla - 24 jaar - 2e kindje
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje

Oktober (0)

NODlijst:
    15 juni: Sado
    27 juni: Lovely29

Bevallingslijst:

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Even een up voor de lijst. Hopelijk kunnen we gauw iets bij de bevallingslijst toevoegen :D

@ciprilla, hoe staat de huizenjacht?

Deel Deze Pagina