Er is weer lekker gekletst hier. @Eerstewondertje wat naar van je man. Gaat het nu weer beter met hem? Heb je nog getest? @Sado goed dat je het verteld hebt. Is ook fijn kun je het toch een beetje los laten. @Krily spannend hoor. Ben benieuwd naar je testje van morgen. Wat betreft werken ik werk 32 uur in onregelmatige diensten. Contract van 40 uur maar 1 dag ouderschapsverlof. Ik draai ook nachtdiensten en daarvoor staat een uitslaapdag. Waardoor ik ook wel eens 24 uur werk in de week. Opvang hebben wij niet zoveel nodig door de wisselende diensten. In de winter passen mijn schoonouders op en op vrijdag soms een vriendin als ik moet werken. R. Vind de opvang super leuk en krijg haar nooit mee naar huis. @Gruffalo geeft het perfecte antwoord. Thuisblijf moeder is voor mij noet weggelegd. Soms ben ik het kleien, spelen met de poppen, puzzelen, voetballen en door het huis heen rennen wel zat Ik heb vandaag goed afleiding kunnen zoeken omdat ik thuis nog gewerkt heb toen R. Lag te slapen.
@Madeliefje06 Mijn ouders en schoonouders weten het al. Ook mijn beste vriendin en haar man. Verder op m'n leidinggevende en twee naaste collega's na niemand Ik wil het mijn medewerkers vertellen wanneer ik minstens 2 goede echo's heb gehad. Dat zal met een week of 10/11 zijn. Tegen de misselijkheid nog niets kunnen vinden en het lijkt ook alleen maar erger te worden. Vrijdag maar even met de gyn bespreken. Ik weet dat er ook medicatie voor is.
Hai lieverds. Sorry heb echt de puf niet om bij te lezen. Alles rondgemaakt vandaag voor werk en opvang etc. Mijn hemel wat een kluif. Morgen starten; 7:30 van huis en 18:00 thuiskomen. Vraag me ten zeerste af of we überhaupt wel de kans krijgen deze ronde om een kindje te proberen te maken, het ontbreekt stomweg aan tijd. Hopelijk mazzel en van het weekend een ei, dan kunnen we er nog wat mee. Ik probeer morgen ff bij te lezen; vergeef me voor de egomodus. Komt weer goed hoor!
@Patchwork Heel veel succes morgen meid! Wat moet je gespannen zijn.. Vreselijk altijd om ergens opnieuw te beginnen. Maar komt goed! Stoere mama! Zet 'm op. Enne..je man vindt het vast niet erg als je hem 's nachts een keer wakker maakt voor wat gezelligheid @Krily Spannend morgen! @Sado Hopelijk kan de gynaecoloog je iets geven tegen de misselijkheid. Zo vervelend hè. Bij mij gaat t de goede kant op gelukkig. Spannend...bijna je echo!!!!!!!! Wauw meiden wat werken jullie allemaal veel! Ik werk maar 2.5 dag en dat vind ik perfect voor onze situatie. We redden het zo prima en ik heb nog veel tijd met mn zoontje. Al vind ik de werkdagen ook heerlijk hoor! Even hersenen gebruiken, 'grotemensenpraat' en extra leuk om weer maar huis te gaan. Zoontje gaat 2 dagen naar de opvang en halve dag familie! Respect hoor voor de moeders die 4 of 5 dagen werken. Hebben jullie een huishoudster?
@Lovely29 met mn man gaat het weer goed. Het is echt de aaval opzich en daarna merk je er niets aan. Hebben wel de medicatie weer opgehoogd. Is even afwachten wat dat gaat doen. Wat betreft de test. Die van vanavond was bijna geheel wit. Dus verwacht toch dat piek is geweest aangezien nu echt een afloop zichtbaar is.
@Eerstewondertje Gelukkig voor je man! Heb je je piek benut? Sorry kan het even allemaal niet meer uit elkaar houden!
@Sokkie87 Zondagavond gezellig gemaakt. Dus weet niet of dat voldoende is... We wachten af. Maandag was ik weg en gisteravond had hij die aanval. Verwacht dat mijn ei vanmorgen vroeg gesprongen is.
@Patchwork Heel veel succes vandaag!! @Krily Heel benieuwd naar je test, hoop echt voor je dat er een streepje staat! Gisteravond al een mail gehad van mn vk, ze Gaat me vandaag bellen!
Nu nog niet, maar als ik een kindje heb dan is het geen slecht idee haha, die man hier voor echt amper iets uit eigen initiatief uit. Niet uit slechte wil, maar t komt gewoon echt niet in hem op. En hij heeft het waanidee dat hij echt wel eerder de stofzuiger pakt als er hier en kind is. Denk t niet dus.. Ooh ik voel me echt zo zwanger sinds gisteravond/nu. En met 9dpo moet dat kunnen toch? Misschien zijn het allemaal wanen, maar mijn borsten, rug, buik, en gewoon een gevoel. Nog een weekje wachten tot ik ga testen..
@Sokkie87 Hier geen hulp in de huishouding, ik ben net iets te "alles moet op MIJN manier" daarvoor. Vond het al vreselijk om alles los te laten toen de kraamverzorgster er was Spannend @Ikook. Hier beide zwangerschappen absoluut geen symptomen voor NOD. Integendeel: met ruim 5 weken pas kwaaltjes en het gevoel "ik ben zwanger" Als je dat wel al hebt, zou je testje al wel positief moeten uitslaan, dus je zou er al een kunnen doen.
Ik wil mezelf niet te gek maken, straks is het toch allemaal onzin of straks test ik te vroeg. Het kan geen kwaad mijn geduld en beetje op de proef te stellen, maar of ik meerdere dagen na mijn nod Jan wachten, dat denk ik niet haha
Goedemorgen dames, ben even een beetje op de achtergrond ik ben op dit moment zó moe, chagrijnig en misselijk steeds dat ik alleen mee lees. Ik moet opstaan want mijn boys moeten naar school, maar als ik dat doe moet ik kotsen Ik moet ook werken ook. Gelukkig kan ik wat later beginnen indien gewenst (begin eigenlijk altijd 10:00, ben geen ochtendmens...). Ik sinds kort 32 uur in de week. Dat was 40. Maar heb mijn contract laten wijzigen. Bevalt goed. Ook ik heb de mogelijkheid vanuit huis te werken, dat maakt het misschien ook makkelijker. Wij hebben overigens wel huishoudelijke hulp , fantastisch Voor de meiden die nog moeten testen: Succes! Ik lees wel mee hoor!
@Saona Wat rot voor je hopelijk houdt het geen weken aan. Beroerd dat je dan toch op moet staan he. Sterkte vandaag. Scheelt inderdaad wel vanuit huis werken! En wat heerlijk en huishoudster. Denk dat wij dat straks ook doen voor de grotere/zwaardere klussen. We hebben (helaas) een groot huis en dus veeel poetswerk. @Ikook Als je kwaaltjes hebt komt dat door de HCG dus zou je ook al positief testen dus je kunt gerust testen hoor! Al lijkt me zo vroeg kwalen hebben wel echt uitzonderlijk. Meestal pas vanaf een week of 6..
Haha @Sado controlfreakje! Knap dat je nog ergens de tijd om te poetsen vandaan haalt. Ik moet wel bekennen dat sinds ik nu weet dat ik zwanger ben al vreselijk aan het opruimen, weggooien en schoonmaken ben. Ernstig vervroegde nesteldrang haha. Zou het liefst de babykamer nu al maken
Met mijn overdreven geplan kom ik een heel eind, gelukkig Doe alles op een vast moment eigenlijk en dan lukt het wel Donderdag ben ik wat vroeger thuis meestal, dus voor ik C ga halen verschoon ik de bedden, start ik de eerste was en maak ik de wc's schoon. Vrijdag doe ik tijdens C's slaapjes nog wat wasjes, badkamer schoonmaken, keuken boenen, wat strijken. En in het weekend laatste wasjes, was vouwen, was inruimen, stofzuigen, dweilen, die dingen. Gelukkig is m'n man ook erg behulpzaam in het huishouden, hij pakt de meeste dingen in het weekend op Ik ben dus niet 3x per week aan het stofzuigen en de wc's aan het boenen. Maar we zijn zo weinig thuis dat ik dat ook niet helemaal nodig vind
Haha dat heb ik ook ! Terwijl ik hele dagen thuis zit! Doe overdag wel het 1 en ander, maar niet dat ik heel de dag schoonmaak! Meestal speelt mn man s avonds na het eten met L, dan ruim ik beneden op zodat als L in bad zit kan stofzuigen en dweilen en dan is t schoon als L naar bed gaat !