Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Saona sterkte hopelijk wordt de misselijkheid snel minder. Ik heb het nooit gehad gelukkig maar als ik het zo lees mag ik in mijn handjes knijpen.

Heerlijk dat jullie ook thuis kunnen werken. Helaas kan dat met mijn werk niet. Gisteren alleen even omdat ik administratie moest.Toen ik van r. Zwanger was had ik een andere functie en toen kon het wel. Heb ik ook nog wel een aantal keren gedaan en vond het heerlijk.

Wij hadden een 2 kamerappartment en gaan vanaf volgende maand naar een eengezinswoning. Zal wel wat meer plannen worden met schoonmaken. Ik heb ook dagen dat R nog bij de opvang is en dan vlieg ik als een speer door het huis.

@Ikook spannend hoor die kwaaltjes. Wat ben ik jaloers dat jij al op 9dpo zit :roflmao:. Knap dat je gaat wachten tot volgende week. Deze ronde wil ik met 11dpo gaan testen.

@Krily ook knap van jou dat je kan wachten. Hopelijk blijft de ongesteldheid uit.

Dee-tje en Ikook vinden dit leuk.
  2. Ikook

Ikook Niet meer actief

Het zijn geen extreme kwaaltjes hoor. Het is meer dat mijn hele lichaam gewoon anders voelt (dus niet alsof ik niet meer kan functioneren of zo). Maar juist om die reden wil ik wachten met testen. Ik kan mezelf net zo goed voor de gek houden en dan vertelt die test nu helemaal niets (behalve als ie positief is natuurlijk). En zo houden we de spanning er in. Ik moet eerlijk zijn dat ik het niet extreem moeilijk vind om tot na mijn NOD te wachten, dan is er sowieso wat meer zekerheid. Maar ik vind het wel leuk om hier zo nu en dan een beetje te speculeren natuurlijk ;).

@Krily Spannend!

Sokkie87 vindt dit leuk.
  3. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha, de dagen kruipen voorbij! Maar het wachten met testen lukt wel redelijk. Misschien helpt het dat ik al een test in huis heb, maar dat dat geen vroege test is haha ;). Nee, maar ik wil de teleurstelling ook voorkomen of de tweede onzekerheid. Zoals hierboven gezegd, het zijn geen extreme kwaaltjes, maar alles voelt gewoon net even anders, ook anders dan wanneer ik ongesteld moet worden. We gaan het zien!

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Heerlijk vooruitzicht @Lovely29! Blijven jullie in de buurt, of gaan jullie verder weg verhuizen? :)

5. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado we gaan van de rand van de stad naar een dorp ongeveer 6 km vanaf onze oude woning. Hebben er voor gekozen om dichtbij het strand te gaan wonen. Ik heb verder toch geen echte binding omdat ik hier niet vandaan kom.

Sokkie87 vindt dit leuk.
  6. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Wat fijn @Lovely29 lekker meer ruimte straks! Schoonmaken meteen vanaf het begin bijhouden. Dan is het goed te doen.

@Raaf92 Raar toch :p de meeste mensen storten 's avonds helemaal in haha. Gek is dat hè. Ik ben dus ook veel thuis en dan draai ik wel wassen en vouw ik het weg maar echt op mn knieën door de badkamer doe ik 's avonds :roflmao:

7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha ja precies:p! Maar ik vind het ook heerlijk om even mn handen vrij te hebben als ik schoonmaak, zodat ik in 1 x door kan! :) ach t wordt nooit mn hobby :p

Sokkie87 vindt dit leuk.
  8. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Noodzakelijk kwaad inderdaad!

Raaf92 vindt dit leuk.
  9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Eerstewondertje Wauw, wat heftig zeg clusterhoofdpijn! Ik heb zelf jaren af en aan last van migraine (met aura). Sommige periodes vaker dan andere en ook een aantal jaren weggeweest, maar zo'n aanval vind ik al heftig! Laat staan clusterhoofdpijn, dat is veel erger en schijnt echt verschrikkelijk te zijn.

@Patchwork Succes vandaag! Knap hoor, zo'n nieuwe uitdaging voor een fors aantal uren met een groot gezin. :thumup: Respect!

@Saona Logisch! Rustig aan. :)

@Krily Spannend, ben benieuwd!

Hier is gister mijn menstruatie echt goed doorgebroken. Dus toch een vroege menstruatie. De lichte bloeding begon met 6 dpo dus, maar 'echt' was het nog niet, dus heb maar er tussenin gedaan met berekening van mijn nieuwe cyclus op 8 dpo. Gister namelijk 9 dpo. Hopelijk is mijn lf volgende ronde wat langer en mijn ei vroeger. grrrr.

10. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Wij gaan voor een kindje!
    ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️

Mei (1)
    L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde

Juni (2)
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk)

Juli (1)
    Krily - 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde

Augustus (4)
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde

September (1)
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde

Oktober (1)

Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje

NODlijst:

September:
    13: Krily
    20: Ikook
    23: Lovely29
    24: Jiseb
    26: Eerstewondertje
    27: Inezz8

Oktober:
    2: Patchwork (voorlopig)

Bevallingslijst:

April 2018:
    22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje

Mei 2018:
    4: Sado - 25 jaar - 2e kindje
    4: Saona - 38 jaar - 3e kindje
    7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje
    9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje
    13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje
    17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje
    22: Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje

Afspraken:

September:
    15: Sado - Eerste echo + intake gyn

21: Saona - Eerste echo + intake
    27: maansneeuw - Eerste echo
    28: Jess93 - Eerste echo + intake

Oktober:
    4: Sokkie87 - Termijnecho
    5: Gruffalo - Eerste echo + intake
    12: Jess93 - Termijnecho

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Wat leuk! En super fijn, meer ruimte! Dat schoonmaken went vanzelf, inderdaad gewoon goed bijhouden vanaf het begin. :o:

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.921
    5.179
    113
  13. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Ben ook benieuwd @Krily :D

Ovulatietest van net zelfs geen testlijn te zien. Zal ik dan toch mijn piek hebben gemist? Zit nu cd18, vorige cyclus op dag 21 positief.
    Ik blijf natuurlijk doortesten omdat ik nog geen positieve ovulatietest heb gehad.

Bijgevoegde bestanden:

14. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Nog geen bloed :D

Saaaraaa, maansneeuw en Ikook vinden dit leuk.
  15. Saaaraaa

Spannend!!! Wanneer wil je gaan testen? Dat je het zo lang weet uit te stellen :eek:

16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Spannend!! Goed dat je het zo lang vol houd om niet te testen:)!

17. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Heb net getest, maar geen idee wat die test aan het doen is. :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Ik zie een scheve, roze streep, kan dat? Of bedoel je de "vlek"?
    Ik zou nog een doen voor de zekerheid! Spannend! :)

19. Saaaraaa

Zie twee strepen, een scheve en een rechte. Een tweeling? Een van de twee een dwarsligger? ;)
    Nee zonder gekheid, ben benieuwd hoe hij droogt, evt druppel water?

Sokkie87 en Krily vinden dit leuk.
  20. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ja geen idee het is iets vlek achtigs ja :roflmao:. Ja denk dat ik straks naar de kruidvat loop, als ik dan nog niet ongesteld ben, hier schiet je ook niets mee op:roflmao:

Raaf92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina