Ja en gister na mn werk had ik het ook weer even, hoort erbij denk ik, maar vind het soms wel vervelend/onzeker !
Hier ook lekker herfstweer trouwens. Denk eraan om de houtkachel aan te doen, omdat 't zo gezellig is
Hoop het, vertrouw ze inderdaad ook niet meer. Het is inderdaad vies herfst weer. Wou eerst testjes gaan halen. Maar met dit weer vind ik dat beetje rot. Misschien dat ik er straks haal als het droog is.
Ik word jaloers als ik verhalen over kachels, dekentjes etc hoor Ik zit hier - kotsmisselijk en wel - te bevriezen op kantoor achter m'n laptopje. Ik ga maar thee zetten zo, misschien helpt dat En weer eens wat anders dan m'n blikjes cola (want dat helpt tegen die vreselijke misselijkheid..)
Lief van jullie allemaal , ik realiseer me dat ik misschien een beetje zuur overkom... zeker voor de meiden die nog steeds proberen zwanger te worden en in spanning zitten voor hun ei of NOD. Sorry, zo bedoel ik het niet. Ik zit op mijn werk, heb net een turkse pizza gehaald met mijn collega... maar op de helft kan ik geen hap meer verder en moet ik mn best doen om de helft die ik wel al gegeten heb binnen te houden met een pokerface Water dan maar.... heel veel koud water. Steeds een klein slokje Anyway, ik kan er misschien wel op rekenen dat die kleine daarbinnen goed groeit dan... als hij/zij mij zo ziek maakt
Hart onder de riem... ik ook. En ik moest ook nog van het ene kantoor naar het andere in de stromende regen net
Haha, hier in dit enorme gebouw zou je bijna niet merken dat het buiten regent, de temperatuur is ook zo constant dat ik bijna het hele jaar dezelfde kleren aan kan (in de zomer een vest mee en in de winter alle extra lagen uit haha).
Haha, ik heb gelukkig nooit kwaaltjes gehad tijdens mijn zwangerschap. Ga heel hard duimen dat ik weer zo'n zwangerschap mag meemaken. Als ik zwanger mag worden natuurlijk. Jullie hebben het wel goed te pakken, sterkte!
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje ********************************** NODlijst: September: 13: Krily 20: Ikook 23: Lovely29 24: Jiseb 26: Eerstewondertje 27: Inezz8 Oktober: 2: Patchwork (voorlopig) ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 4: Saona - 38 jaar - 3e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: September: 15: Sado - Eerste echo + intake gyn 21: Saona - Eerste echo + intake 27: maansneeuw - Eerste echo 28: Jess93 - Eerste echo + intake Oktober: 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 12: Jess93 - Termijnecho