Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.286
    17.345
    113
    Ik zie een afspraak @Raaf92!! :D Yes!

Raaf92 vindt dit leuk.
  2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

#4322 Raaf92, 14 sep 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2017
    Jaaa! Ze belde net midden in de action met mn zusje erbij:eek:! Haha:) morgen voor een vroege echo bellen, met 7.5 week raadde ze aan:)! Zij doet zelf geen echo s!

Sado vindt dit leuk.
  3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Heerlijk een hout kachel!! Wij hebben een bio ethanol maar dat is net niks :p! Het verwarmt wel goed de woonkamer!

N
    Nog testjes gehaald?:)

Ah balen is dat! Lukt het werken dan wel als je zo misselijk ben?

Ben je heel de dag door misselijk? Of als je heb gegeten? Ik hoop zo dat het deze x mee valt! :|

Heerlijk een zw zonder kwaaltjes, werd je er niet onzeker door?;)

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.286
    17.345
    113
    @Raaf92 Het gaat... Het gaat gelukkig af en aan, heb hele slechte momenten (dat ik echt aan het kokhalzen ben, bah)wat minder slechte momenten (licht weeïg, maar weinig last van) en alles daar tussenin. Heb ontdekt dat als ik váák (= max elk half uur) iets eet dat het dan redelijk onder controle te houden is.

Ben wel héél blij dat ik het verteld heb, er is ook gewoon begrip nu. En die stoere mannen met hun praatjes gisteren komen steeds vragen hoe het gaat en of ze iets voor me kunnen doen of halen :p

Maar ik hoop van harte dat dit gauw voorbij is, want het is echt gruwelijk om 24/7 misselijk te zijn. Slaap er ook voor geen meter door:rolleyes::$

5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Raaf92 nee geen testjes meer gehaald, bagger weer. :$

Wacht wel weer een paar dagen af, als m'n menstruatie er maandag nog niet is, ga ik die testjes halen.

Raaf92 vindt dit leuk.
  6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @Raaf92 Nee gelukkig niet de hele dag, 'snachts (van de week werd ik er gewoon wakker van o_O), 'smorgens vooral en gedurende de dag als ik iets eet wat ik beter niet had kunnen kiezen blijkbaar. Probleem is alleen dat ik dat pas weet als ik het al aan het eten ben :roflmao:

Sokkie87 en Gruffalo vinden dit leuk.
  7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lastig is dat! Wel fijn dat ze begrip tonen en elke x naar je toe komen! En wat eet je dan tussendoor? Ik heb maar vast crackers en kaakjes besteld met de boodschappen, kan het maar vast in huis hebben :p! Heb vandaag alleen heel weinig eetlust en het is lekker aan het rommelen in mn buik! Ben blij als we de echo hebben gehad ;)! Jij kan al aftellen, nog 17 uurtjes! `Hopelijk slaap je vannacht een beetje, dan gaat het nog sneller. Neem je C mee of mag dat niet?

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja snap het hoor,, Hopen dat het niet doorzet en je toch een positieve test in handen krijg!

Vervelend is dat! Haha weet je in ieder geval voor de volgende x dat je het niet moet eten :p!

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.286
    17.345
    113
    Crackers, bananen, droge biscuitjes, dat soort dingen. Nu net Propercorn (van die 'gezonde' zoute popcorn), hielp ook wel. En ik drink de hele dag door Cola. Daar gaat m'n gebit:roflmao:

Nee C gaat even een uurtje naar m'n moeder :) Wil dit momentje even alleen met m'n man hebben. En als het niet goed zit, kunnen we ook gewoon onze emoties de vrije lopen laten. Niet dat C een huilende mama zou snappen, maar toch, voor m'n gevoel is het niet fijn:rolleyes:
    Later neem ik dr gerust mee, maar deze keer niet :)

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.286
    17.345
    113
    Maandag?! Jeetje wat een engelengeduld heb jij :D

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha joh extra x naar de tandarts :p!
    Nee snap ik! Bij mij mag het de 1e x volgens mij niet of het was met de 20 weken echo! Weet ik even niet meer. Ze gaat de 1e x wel mee naar de vk, vond ze heel leuk de vk als we der dan meenemen! Maar echo nemen wij der ook niet mee hoor, ben benieuwd wanneer ik kan, ik denk over 3 weken!:)

Jiseb vindt dit leuk.
  12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ja ineens wel, vond dat wachten tot vandaag niet eens erg. Moet ik goed gaan bewaren voor de volgende ronde :D

13. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Krily Wat een geduld heb jij idd! Stomme testen zijn dat zeg.. snel naar kruidvat of action overstappen idd! :D

@werken Ik werk nu 27 uur verdeeld over 4 dagen. Bevalt me heel goed eigenlijk! Maandag past schoonmoeder op, dinsdag kdv, woensdag ik, donderdag vriend en vrijdag mijn moeder. Alle dagen dus gedekt :)

Vandaag echt in de stromende regen naar huis moeten fietsen:cry: was echt ZEIKnat van 10 minuutjes fietsen.. Werk bevalt verder prima! Hoop dat ik mag blijven als ik de zwangerschap aankondig over paar weken..o_O

@Patchwork Hoe was je 1e dag?
    @Sado Bijna echooooo spannend!!! Ik wil oooook :p
    @Saona Heerlijk een huishulp, als wij er geld voor hebben gaan we het ook zeker doen! Hebben er allebei zo'n hekel aan:oops:
    Het was weer veel lezen dus sorry als ik meiden vergeten ben.. ♡

Sado vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.286
    17.345
    113
    Fijn dat je werk bevalt @Jess93! Hoe gaat het verder met je? Veel kwaaltjes? :)

15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Sado wat een ellende, die misselijkheid! Lekker door blijven eten als dat helpt! En je echo komt nu zoooo dichtbij!!

@Jess93 Wat een rotweer, he? Ik moet een half uurtje fietsen, maar was echt nat to m'n ondergoed...

Maar toen ik thuis kwam, wel een mooie ovulatietest! Wat denken jullie ervan?

Bijgevoegde bestanden:

Sokkie87 en Krily vinden dit leuk.
  16. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Dat is zeker een mooie ovulatie test. Heel veel plezier alvast;)

17. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
  18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Dankjulliewel, hoor! Maar we gaan eerst even een fietsstoeltje ophalen. Hopelijk is het dit weekend droog en kan E. mee op de fiets. Dat lijkt me zoveel handiger dan met de auto en dan de kinderwagen eruit en erin enzo...

19. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Mooie test!
    Leuk een fietsstoeltje halen, ik fiets nu ook al regelmatig met L of in de bakfiets, ze vind het heerlijk :)!

20. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Morgenochtend doe ik mn laatste test en als die weer zo n mooie streep aan geeft ga ik me toch aanmelden voor mvm! Al is het de ochtend urine heb ik ze toch weer een beetje geholpen :)!

Krily vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina