Hahaha, ja sorry, gaat nu alweer beter hoor! Ja heel fijn. Duurt nog wel lang hoor! Maar ik heb wel het idee dat het goed zit Heb er iig zin in!
Zou wel heel gek zijn, zit nu op CD20. Heb na die gekke menstruatie heel lang nog zwangerschapstesten gedaan, maar die bleven wit. Misschien doe ik straks wel een testje, maar ik denk het niet. We hebben tussendoor ook weinig gevreeën.
Nou meiden, we hebben al 4 huizen bezichtigd. Maar vinden het eerste huis nog steeds het beste, moet wel het meeste aan gebeuren maar die voelde goed aan.
Helemaal wit! Gelukkig, want bij mijn 1e bbz had ik precies hetzelfde, wel licht ongesteld, maar pas veel later een positieve test. Nu dus gelukkig niet. Ik denk dat mijn eisprong er precies tussenin gezeten heeft en hij morgen weer licht is. @Krily wat fijn dat jullie een mooi huis gevonden hebt. Gaan jullie nog voor een tweede bezichtiging? En dan kan je het wel helemaal naar eigen smaak maken als er veel moet gebeuren. Alvast inspiratie opdoen met 'House rules'.
Ah jammer maar inderdaad is het dan wel gelukkig, vooral met bbz verleden. Ja we gaan eerst nog een tweede keer bezichtigen. Misschien valt het dan wel tegen. Je weet nooit. Oe ja dat is wel een idee!
Oh sorry zie nu dat je al getest hebt! Jammer. Had zomaar gekund. Wel apart 3 dagen zo'n donkere test! Ga je nog doortesten?
Niet echt verven kan ik wel. Het is ook niet per direct nodig, kunnen er ook even voor sparen natuurlijk. Die mensen kunnen er nu ook gewoon nog in leven met kinderen. Het zijn meer de kozijnen die aan vervanging toe zijn, en enkel glas boven.
He jammer!! Maar gelukkig dus wel een kleine bbz-opluchting Dan toch maar gewoon een langdurende piek met over een kleine twee weken hopelijk toch die positieve test!
Hahaha heeeel herkenbaar @Gruffalo. Mijn ergernissen in de trein, zou er een boek over kunnen schrijven Fijn dat het goed gaat @Patchwork! Gaat het combineren werk/prive ook goed? Ohhh die pillen werken echt fantastisch, zeg. Rond 12.30 een pil ingenomen (zeg je dat ook zo met zetpillen? Oh wat vreselijk dit) en sindsdien nauwelijks misselijk geweest. Een wat weeïg gevoel maar meer dan dat eigenlijk niet. Heb eindelijk weer eens normaal kunnen eten - voor het eerst in 2 weken! Fijn, want was nu al 2kg afgevallen, kreeg al flashbacks naar m'n vorige zwangerschap met toen een alsmaar aflopende stand op de weegschaal
Als het ons tweede keer nog bevalt wel! Ja we waren al tijdje op funda aan het kijken. Dus hadden een heel lijstje