Ik ga niet zeggen wat je moet doen, want ik weet héél goed hoe vreselijk die onzekerheid is (had ik precies t zelfde toen ik nog niets voelde!)! Het gaf mij wel veel rust toen ik besloten had niet meer te testen (van 3+2 tot 4+4 elke dag getest) Controle hebben we er helaas niet over en die beginperiode is hoe dan ook onzeker... Maar als het jou wat houvast geeft als je een mooie knaltest ziet: lekker doen!
Dat is zeker Waar! Die onzekerheid, komt ook omdat we vandaag een heerlijk dagje thuis hebben, geef mij maar gewoon afleiding! Maar bedankt, ga morgen nog even een testje halen en dan hoop ik dat ik het daarna los kan laten !
@Patchwork en @Dee-tje Gefeliciteerd met jullie meisjes!! Fijne dag allebei!! @Krily Jammer op naar hopelijk volgende maand een positieve test!!
Ja dat geloof ik! Had bij mn dochtertje toen ook zo n knaller ! Hoop dat ze morgen bellen en dan snel langs Komen!
Spannende periode! Misschien inderdaad met jezelf afspreken om nog 1x te testen en het dan los te laten. Uiteindelijk kan je er toch niets aan veranderen.En geniet nog even van deze momenten zonder kwaaltjes!
Ik ga op mijn NOD testen of misschien een dag ervoor. Toen ik zwanger van mijn zoon was had ik een week voor NOD al hele zere borsten en wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was. Ik hoop dat dat nu weer zo zal zijn en de test eigenlijk alleen een bevestiging is. Maar heb al gelezen dat je bij een 2e zwangerschap hele andere symptomen kan hebben. Als nog een x testen je een goed/rustiger gevoel geeft moet je het gewoon doen!
@Dee-tje en @Patchwork hebben jullie dochters genoten vandaag? Hopelijk een fijne dag gehad! @Patchwork Al een knaller gespot op de ovulatietest? @Krily Beetje late reactie, maar wat kaa-uu-tee van je menstruatie. Had goede hoop voor je na die test. Succes komende ronde! @Sado Hoe gaat het met de misselijkheid? Blijft het weg? @Raaf92 Lekker cliché; maar doe waar jij je goed bij voelt. Als je gerustgesteld wordt door nogmaals te testen, vooral doen. Stress(en daarover) is ook niet goed. @Madeliefje06 Waar in je cyclus zit jij nu? Excuus als het recentelijk nog gevraagd is, gaat soms zo snel hier
Geen megaknaller @Saaaraaa maar wel een positieve laat gisteravond. Heb gewoon een raar struisvogelei deze keer. Ga ervan uit dat het deze keer dan ook wel die 48 uur duurt voor 'ie daadwerkelijk springt dus t/m woensdagochtend geven we nog ff dat beetje extra bij. Maar nu eerst weer even werken enzo. Eerste dag van m'n peuter op het kdv. Heftig is dat joh.
@Saona Veel plezier met de echo! Hopelijk een mooie echo. Vandaag weer beginnen met werken. Nog niet echt zin in. Maar heb late dienst dus kan rustig opstarten nog vanmorgen
@Gruffalo Echt hè!! Vind het zelf ook enorm snel gaan dit keer. Jij aftellen naar je echo!! @Patchwork Ooh succes met wegbrengen!!! Heb je nu ook zo'n "Ik ben een waardeloze moeder" gevoel ? Je kind heeft t vast heel leuk. Hele dag spelen!! Succes!!