Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    @Eerstewondertje : Hier een 9 maanden boek bijgehouden en ook een boek van het eerste jaar. Dus dat wil ik nu weer proberen bij te houden.
    En spannend van je nod volgende week! Hoe is je gevoel?

Spannend dat je nog niet ongesteld bent @Jiseb! Hopelijk zondag een mooie test

@Lovely29 : Ook al zo spannend! Kano dat je je kunt inhouden wat tsten betreft. Ik duim voor je vrijdag!

@Dee-tje : Fijn dat je iets meer rust hebt nu! Ik sta er ook verl rustiger in dan de vorige keren. Maar misschien verandert dat nog :roflmao:

Bleh vervelend dat je weer zo misselijk bent @Sado . Hopelijk voel je je snel weer iets beter. Zorg goed voor jezelf meis

Dee-tje vindt dit leuk.
  2. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Madeliefje06 Ik heb a.s. dinsdag NOD. Moet dinsdag en woensdag een vroege dienst werken. Dus ik denk maandag, anders donderdag.

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Sado bah! Wat balen dat je weer zo ziek bent! De medicijnen hebben dus maar even hun werk gedaan? Heel begrijpelijk dat je hier wat minder rondhangt! Take care!

4. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Dames is vaak plassen ook een vroeg symptoom?

5. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ja!!!!!!
    Is ook een van de eerste dingen die ik merk.

Sorry niet veel reacties meer!! Druk druk en kan iedereen hier niet meer uit elkaar houden :p

Balen @Sado jeetje zeg. .kun je geen verhoging van je medicijnen vragen?!

6. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
  7. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Toen ik wel al wist dat ik zwanger was (dus met 4 weken), maar ik lette er niet op in de dagen daarvoor..dus ik weet niet of het toen ook al was (ik had geen idee van mn NOD...dacht dat ik mn eisprong nog niet eens gehad had namelijk :roflmao: dus was niet oplettend voor kwaaltjes enzo)

8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Sado Wat ontzettend vervelend! :$ Ik weet precies hoe je je voelt, kan echt ellendig zijn. Hoe blij je ook bent om zwanger te zijn, je kunt je knap beroerd voelen. Dat is ook echt iets waar ik niet naar uit kijk, aangezien ik bij beide zwangerschappen ook goed ziek was.

@Eerstewondertje Mijn ervaring is; het kan een symptoom zijn, maar kan ook niet zo zijn. Ik moest vaak plassen toen ik zwanger bleek te zijn, maar ook toen ik niet zwanger bleek te zijn. Ligt bij mij ook vaak gewoon aan hormoonschommelingen (soms aanloop naar ei, of juist na ei) dus bij mij zegt het niet zo veel ben ik achter. Ik hoop dat het bij jou wel een symptoom is natuurlijk!

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sado Ahh nee wat klote.. :( Kan je idd niet om een verhoging van de medicijnen vragen/andere medicijnen? Ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid!

@Sokkie87 Hoe gaat het bij jou misselijkheid eigenlijk? Jij was ook misselijk toch? Bijna 10 weken alweer, jeetje wat gaat dat hard bij anderen voor je gevoel :p

@Eerstewondertje Spannendddd!! Ik heb nooit last van dat plas symptoom, zelfs niet toen ik hoogzwanger was van Liam :p

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Durf m'n medicijnen niet te laten ophogen... Dit medicijn heeft sufheid als bijwerking en dat ervaar ik niet zo, ben bang dat dat na een ophoging wel komt... Ook heb ik halverwege mijn vorige zwangerschap Omeprazol gekregen tegen maagzuur en merkte dat dat best een impact had: was (lichamelijk) erg moeilijk om mee te stoppen... Was later ook in het nieuws dat het best verslavend kan zijn:rolleyes:

Ben sindsdien dus extra huiverig voor medicatiegebruik, zeker tijdens de zwangerschap.

Ik heb nu hele goede dagen (alleen licht misselijk als ik niet tijdig eet) en hele slechte dagen (dat ik gewoon niet uit m'n ogen kijken kan van de misselijkheid). Gelukkig heb ik meer van die eerste dan van de tweede. Gelukkig al bijna 8 weken en zal het hopelijk met een week of 4 wel helemaal klaar zijn, daar kijk ik maar naar uit.

Ben nog steeds erg blij het op m'n werk verteld te hebben want er is nu gewoon veel begrip. Even een luchtje scheppen halverwege een vergadering, of een cracker eten tijdens een vergadering is geen punt en wordt me alleen maar aangemoedigd. Voordeel van in een mannenteam zitten (die zelf ook niet al te lang geleden zwangere vrouwen thuis hadden): heb nu een paar "grote broers" die goed op me passen en me eten en drinken blijven brengen :p

Dee-tje vindt dit leuk.
  11. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Sado Wat naar dat je op slechte dagen zoveel last hebt! Snap dat je huiverig bent voor ophogen van medicatie, maar als het wel heel erg helpt... Hoop voor je dat er veel goede dagen komen.

@Lovely29 Hoe gaat het met jou? Kwaaltjes?

@Eerstewondertje Bij de eerste had ik veel plassen niet als symtoom; dat begon bij mij veel later pas. Maar zijn genoeg vrouwen waarbij het wel zo is! Spannend.

Vorige cyclus vanaf ei tot menstruatie onwijs gevoelige borsten. Nu na ei weer, pijnlijk zelfs - maar vandaag helemaal niet meer, zelfs niet een klein beetje... Grrr

Wat een lekker weer he! Wij hebben al even gefietst en gaan vanmiddag naar het bos.

12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Wanneer kan je testen?
    Ja het is echt heerlijk weer!

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Yes! Ik kan het me niet herinneren van mijn vorige zwangerschappen zo vroeg al maar jemig zeg ik moet zo vaaaaaaak al vanaf het begin! Spannend!

14. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@Dee-tje
    Fijn dat je het wat meer los kan laten, dan gaat de tijd ook wat sneller :)!

@Jiseb
    Spannend!!:) ga heel hard voor je duimen!

@Lovely29
    Spannend! Nog niet ongesteld? Mn duimen draaien voor je!!

@Sado
    Wat vervelend zeg:(! Welke zetpillen heb je? Ik zou me over het eten niet druk maken hoor! Je kindje pakt wel wat het nodig heeft. Toen ik bij Mn dochtertje zo ziek was heb ik alleen dingen gegeten en gedronken waar ik trek in had en dat was echt niet altijd gezond! Maar ik snap wel dat het dan niet altijd even leuk meer Is! Hopelijk helpen de medicijnen weer snel!
    Wel fijn dat ze zoveel begrip tonen op je werk, ik had bij mn vorige zw heel weinig begrip, en ik doe best zwaar werk. Dus zie er echt weer tegenop! Gelukkig wel maar 1 of 2 dagen per week, maar ben wel altijd gesloopt als ik thuis kom.

@Saaaraaa
    Ik had deze ronde echt helemaal nergens last van, dus het zegt denk ik echt niks:)! Wanneer kan je testen? Heerlijk naar het bos, daar kijk ik ook echt naar uit!

@Eerstewondertje
    Vorige ronde had ik het wel, en deze ronde niet! ;)

15. Eerstewondertje

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Saona ja het viel me ineens op. Kan het me van de vorige zwangerschap tot het eind zelfs niet herinneren, maar nu.....

16. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Gisterenavond uit eten geweest met vriendinnen en een beetje te veel gegeten. Wat was ik misselijk snachts. Heel erg slecht geslapen.
    Ik heb nog niet getest en ben nog niet ongesteld. Vanmorgen haalde ik de kleine in de kots uit bed. Geen moment aan testen gedacht. Stiekem durf ik morgen ook niet te testen bang voor een teleurstelling.

Mijn vriend is nu thuis en wil dat ik test. Ik blijf vast houden aan mijn nee morgen.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    @Raaf92 ik gebruik Emesafene :)

Spannend @Lovely29! Wat is je gevoel erbij?
    Vervelend dat jij en je dochter niet zo lekker zijn :(

18. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Lovely29 spannend zeg! Mijn duimen draaien voor je dat je morgen een positieve test heb! :)

19. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Sado Wat fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk. Is zo vaak anders! Mannen kunnen toch best lief zijn haha behalve voor hun eigen zwangere vrouwen thuis. Dan vinden ze het maar lastig ;)

@Jess93 Lief dat je het vraagt. Bij mij gaat t ook een beetje op en af..maar niet zo erg als bij Sado! En inderdaad al bijna 10 weken dus over paar weken misschien nog beter.
    Jij al gespannen voor je echo!?!

@Dee-tje Veel fijner je als je het een beetje los kan laten. Het moet wel leuk blijven en dat is het al snel niet meer als het zo'n obsessie wordt! Hopelijk gewoon snel een mooie knaller in handen!!!!

@Lovely29 Hoe is het?!

Dee-tje vindt dit leuk.
  20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Lovely29 wat spannend! Ik hoop zo voor een positieve test voor je!

Hier nog niets, maar zou ook zondag eigenlijk pas ongesteld worden, dus ik heb nog even. Ik heb overigens ook geen kwaaltjes meer, dus ik heb echt geen idee of het wel of niet raak is. Maar ik vind het wel weer heel spannend.

Deel Deze Pagina