@Eerstewondertje Balen! Ben ik niet zwanger, wordt ik alsnog getergd met misselijkheid en rugpijn... Ik denk dat ik een buikgriepje heb. Lekker op de bank onder een dekentje dan maar..
@Eerstewondertje Bleh, balen zeg! Jij hopelijk ook volgende ronde meer geluk! @Lovely29 Wat heerlijk dat je dicht bij het strand woont. Voor ons is het strand zo'n 2 uur rijden, maar ik vind het altijd wel fijn om er te zijn! Wij hebben gewone fietsen, maar via markt*plaats een Yepp-stoeltje gekocht met 2 adapters, zodat hij gemakkelijk van mijn fiets naar die van mijn man kan. Is echt ideaal! Hier vandaag best veel buikkrampen onderin mijn buik en een opgeblazen gevoel, dus ik ben bang dat ik morgen ook ongesteld word.
@Inezz8 Dat is jammer, zeker als je het nog niet verwacht hopelijk de volgende ronde meer geluk! @Eerstewondertje Balen zeg.. hopelijk jij ook de volgende ronde meer geluk. @Jiseb Gelukkig kan t nog alle kanten op, ik had ook de dagen voordat ik eigenlijk ongi moest worden zo n gevoel in mn buik, en die dagen daarna ook nog. Dus geef de moed nog niet op @Ikook He bah, het heerst wel allemaal! Wij hebben dan geen buikgriep maar wel alle 3 verkouden..
Weten jullie nog dat ik de vorige keer super licht testte? Ik heb deze keer weer hetzelfde probleem. Net getest op aandringen van mijn zus en ja hoor weer een super lichte streep. Niet op de foto te krijgen.
@Eerstewondertje en @Inezz8 balen meiden Hopelijk komende ronde beide meer geluk! @Lovely29 Joh, wat spannend! Ga je het morgenochtend met ochtendurine weer proberen? Denk je dan aan een laat ei / late innesteling? Mijn duimen draaien voor véél geluk!
Zo, even flink teruggelezen. Nog even over dat grote gezin, het past inderdaad allemaal niet om de tafel met aanhang en kinderen. 35 personen nu omgeveer. Wat balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden! @Lovely29 Wat spannend! Hopelijk is een volgende test duidelijker! Afgelopen week ben ik flink beroerd geweest. Uiteindelijk bleek ik ook snipverkouden. Donderdag 1 keer overgegeven 's morgens vroeg en vrijdag en vandaag dus echt nergens, behalve verkoudheid, last van gehad! Hopelijk zet dat door.
@Saaaraaa ik denk aan een late innesteling. Ik ga morgen weer een testje doen als ik goed slaap vannacht. Moet er weer om half 5 uit . Maandag doe ik dan een kruidvat (ben ik meer fan van dan de action)
@Saaaraaa ik denk aan een late innesteling. Ik ga morgen weer een testje doen als ik goed slaap vannacht. Moet er weer om half 5 uit . Maandag doe ik dan een kruidvat (ben ik meer fan van dan de action)
@Lovely29 ooeehh spannend! Morgenochtend inderaad doen. Dan zie je vast iets duidelijkers. Spannend hoor! @Patchwork jeetje meid wat een hormoonaanval krijg jij te verwerken. Hopelijk met een goed doel.. Misschien ben je ook gewoon erg moe door het werken en komt alles wat 'harder binnen'. Hopelijk voel je je snel beter! @Eerstewondertje jammer duimen voor volgende ronde.
Bleh wat vervelend @Ikook . Het heerst behoorlijk. Hopelijk knap je snel op! Spannend @Lovely29 ! Ik duim voor een mooie test morgen
@Lovely29 cyclus duurde nu 26 dagen, dus valt mee. Eisprong komende ronde verwacht ik rond mijn mans verjaardag, net voordat we naar Turkije vliegen.. We gaan er weer voor de 2e ronde. Was te mooi om waar te zijn 2x 1e ronde zwanger.
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje ********************************** NODlijst: September: 23: Lovely29 24: Jiseb 26: Eerstewondertje Oktober: 1: Saaaraaa 2: Patchwork (voorlopig) 14: Ikook 16: Krily ? : Inezz8 20: Eerstewondertje ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 4: Saona - 38 jaar - 3e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: September: 27: maansneeuw - Eerste echo 28: Jess93 - Eerste echo + intake Oktober: 2: Saona: Termijnecho 3: Raaf92 - Eerste echo 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 10: Sado - Termijnecho 10: Ukkepuk1 - Intake + eerste echo 12: Jess93 - Termijnecho
Testen was niet meer nodig. Ben ongesteld geworden. Volgende ronde zit ik waarschijnlijk precies in mijn nachtdiensten van de piek.
@Lovely29 Wat ontzettend balen! Hopelijk vinden jullie toch nog tijd om het gezellig te maken de volgende ronde!