@Lovely29 Super balen! Op naar een volgende ronde met veeeeeeel meer geluk! Hier vandaag NOD, maar nog niets en heb ook niet echt het idee dat het komt. Mijn temperatuur was nog hoog vanochtend. Gisteren wel de hele avond met een warm pittenzakje op mijn buik gelegen, had zo'n vervelend zeurend gevoel.
@Lovely29 Wat rot en dan komende ronde je ei waarschijnlijk ook nog 's op een rottig moment. Hopelijk vinden jullie wel de ruimte om hem te benutten. @Jiseb Ah, zo spannend! Wanneer wil je gaan testen? Wat al veel vroege vogels hier! Goedemorgen
Ik hoop het! Voelt nog niet alsof ik ongesteld ga worden, maar hoop toch dat het begin deze week (morgen zou 28 dagen zijn) komt. We wachten af Hoe voel jij je? Hoe is het gisteren en tot nu toe vandaag gegaan met de misselijkheid?
Ja, is eigenlijk altijd 9/10 dagen, zit vaak op totaal 28 dagen en dan word ik ongesteld.... Ik denk dat ik morgen of overmorgen opnieuw ga testen.
@Lovely29 Jammer hopelijk volgende ronde meer geluk. Toch een beetje plannen dan met de nachtdiensten. Hoeft natuurlijk niet per se op de dag zelf! @Jiseb Dat jij geduld hebt joh met testen!!!!
Balen meiden @Lovely29 @Eerstewondertje ♡ Wow dat is echt een korte lf @Jiseb! Ben benieuwd naar je testje(s) @Madeliefje06 Hopelijk deze week snel ongesteld, de afgelopen maand helemaal geen kans op zwangerschap aanwezig? Wat een vroege vogels idd allemaal! Wij werden pas 10.15 wakker Heerlijk zo'n uitslapend kindje
He bah balen @Lovely29 had zulke goede hoop voor je. Hopelijk meer geluk de volgende ronde @Jiseb spannend!
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ********************************** NODlijst: September: 23: Lovely29 24: Jiseb 26: Eerstewondertje Oktober: 1: Saaaraaa 2: Patchwork (voorlopig) 14: Ikook 16: Krily ? : Inezz8 20: Eerstewondertje 21: Madeliefje06 ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 4: Saona - 38 jaar - 3e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: September: 27: maansneeuw - Eerste echo 28: Jess93 - Eerste echo + intake Oktober: 2: Saona: Termijnecho 3: Raaf92 - Eerste echo 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 10: Sado - Termijnecho 10: Ukkepuk1 - Intake + eerste echo 12: Jess93 - Termijnecho
@Madeliefje06 Yay, fijn! Hoe blij kun je zijn met een menstruatie? Veel geluk! Ik denk dat ik morgenochtend, gok 9dpo, eens testje doe. Gewoon, om mezelf lekker onzeker te maken Heb zèlfs net nog een ovutest gedaan dn vond 'm aardig donker - maar dat zegt weer helemaal niks want het lh schommelt ook altijd. Waarom kan ik nooit geduldig afwachten?
@Sokkie87 ik had gisteren al getest, maar toen was ie nog omowit. Misschien dat ik morgen of overmorgen nog een keer test. @Madeliefje06 Ah, fijn! Nu op naar de 1e (en hopelijk laatste) ronde! Hier vandaag geen menstruatie, na de krampen van gisteren. Wel een trekkend gevoel in mijn liezen en baarmoeder. Ik houd het nog even spannend.....
@Madeliefje06 Wat fijn! Op naar de 1e ronde @Eerstewondertje @Inezz8 Jammer! Hopelijk volgende ronde meer succes. @Lovely29 Aah, balen! Zat net terug te lezen en kwam bij het bericht van jou waarin je aan gaf een heel licht streepje te zien, en toen had ik meteen hoop voor je. Maar lees nu een pagina later dat het toch niet raak was. Na afgelopen ronde had ik het je helemaal gegund! Hopelijk volgende ronde en dikke vette duidelijke streep. @Patchwork Ik heb ook altijd vrij veel last van al die hormonale onzin. Als het voor een goed doel is, vind ik het prima. Maar voor 'niks' iets minder grappig. En leuk, nieuwe tattoo! Hier even niet zoveel spannends te melden. Cd13 vandaag. Voor de normale cyclussen onder ons zou ik dus ongeveer morgen een eisprong hebben, maar aangezien ik alles behalve normaal ben met mijn cyclus, zal deze nog wel even op zich laten wachten. Ik start denk ik wel maar morgen gewoon met ovutestjes. Je weet maar nooit he, misschien deze ronde een iets vroeger ei dan cd28 al heb ik er een hard hoofd in.