@Saaaraaa wow spannend! Duim voor je! @Jiseb mn duimen draaien ook heel hard voor jou! Kom maar op met die positieve testen dames!
@Dee-tje Je weet t niet meid! Ik ging ook van 40 naar 23..dus lekker beginnen met ovu-testen. Kun je 'm ook bijna niet missen! @Madeliefje06 Fijn! Op hoop van zegen voor ronde 1 @Jiseb Spannend hoor!! @Saaaraaa Laten wij nou ook zo slecht zijn in afwachten en jou dus ook vooral aansporen om te testen haha. Spannend! Duim voor je!
Ik heb weer een testje gedaan en ik denk dat er een streepje staat. Hij is heeeeeeeeel vaag, echt heel vaag en ik weet niet of het een voorgedrukte streep is (was niet te zien voor hij nat was). Ik denk dat ik over 2 dagen nog een keer moet testen als ik niet ongesteld word, want vandaag is 10 dpo. Hij is uiteraard niet op de foto te krijgen, aangezien ik 'm zelf amper zie... Ik zal zo m'n man nog ff laten kijken, al verwacht ik dat hij zegt dat er niet staat, hij wil echte dikke strepen....
Precies wat jij zegt @Dee-tje. Als het ergens goed voor is vind ik het niet erg. Maar keer op keer maand na maand deze shizzle zonder dat er een baby van komt is verdraaide zwaar. M'n borsten joh. Dikke donkere kringen om m'n tepels en een netwerk blauwe aderen alsof het een kaart van het Amazonegebied is. Meermaals gedroomd (!) dat ik een baby aan het voeden was, zo gestuwd. Als dit niet van een beginnende zwangerschap komt (6DPO nu, innesteling kan zijn begonnen toch?), heb ik bizarre progesteronlevels. Foto @Jiseb!!
Whaaa @Jiseb spannend! Hopelijk ziet je man toch iets... Op naar een mooie oploop! @Patchwork Ik moet altijd zo lachen om je vergelijkingen Het klinkt héél hoopvol. Met name de donkere kringen en blauwe aders. Spannend!!
Helaas nog niet op de foto te krijgen, ik zie 'm zelf amper. En zoals ik al dacht, m'n man ziet nog niets, maar zegt: ik ga echt niet zo lang naar een test staren, ik wil gewoon meteen een streep zien.
Hier een ultra sensitive gedaan; als ik de test op een bepaalde manier in 't licht hou zie ik een streep. Zou dit een voorgedrukte streep kunnen zijn? Morgen of overmorgen met kv2v5 testen.
Spannend @Jiseb en @Saaaraaa Ik durf niet te zeggen of ik wat zie, het is een beetje vervelend licht, en als ik inzoom is het door het uploaden niet zoveel meer te zien Duimen dat je testen mooi op gaan lopen!
En ik maak trouwens vandaag een 6 weken dansje! Morgen komen ze van moeders voor moeders. Vind het toch altijd even spannend om dan weer een test te doen !
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ********************************** NODlijst: September: 23: Lovely29 24: Jiseb 26: Eerstewondertje Oktober: 1: Saaaraaa 2: Patchwork (voorlopig) 14: Ikook 16: Krily ? : Inezz8 20: Eerstewondertje 21: Madeliefje06 ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 4: Saona - 38 jaar - 3e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: September: 27: maansneeuw - Eerste echo 28: Jess93 - Eerste echo + intake Oktober: 2: Saona: Termijnecho 3: Raaf92 - Eerste echo 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 10: Sado - Termijnecho 10: Ukkepuk1 - Intake + eerste echo 12: Jess93 - Termijnecho
Ik twijfel of ik wat zie @Saaaraaa... Ik lijk het begin van een streepje te zien, maar hij lijkt niet door te lopen naar beneden(?). Maar, wat Raaf zegt: de uploadkwaliteit is zo shit hier, dat het zo vroeg ook héél moeilijk is om t streepje hier goed zichtbaar te krijgen Maar dat je het zelf ziet, is een goed begin! Hopelijk gaat ie oplopen! Jaaaaa fijn @Raaf92! Benieuwd naar je MvM testje morgen