Vinden jullie ook altijd die dagen tot het ei zo lang duren? Ik altijd wel, en dan duurt het 1 tm 6 dpo ook weer heel lang en daarna gaat het altijd super snel. ik ga zoieso pas testen op mijn nod, dus misschien duurt het nu ook wel lang na mijn ei, maar heb nog maar 2 testen en wil nog geen nieuwe kopen.
@Jiseb spannend! @Raaf92 mooie test! @Krily ik vind het nu tot ei langer duren inderdaad. Al zijn we dadelijk met/net na eisprong 8 dagen naar turkije en dan is al bijna NOD! Dus uiteindelijk zal deze ronde wel heel snel gaan verwacht ik.
@Patchwork Fijn dat je er zo relaxed en nuchter in staat @Raaf92 Mooie test! Hij lijkt enorm op mijn mvm test paar weken terug @Krily Kan me zo goed voorstellen dat je zo denkt, als ik in jouw schoenen had gestaan had ik exact hetzelfde gehad Maar zoals de dames al zeggen is het uitzonderlijk als het zo snel al raak is. @Gruffalo Sterkte vandaag, zo'n nacht is alles behalve leuk! En die 3e kunnen jullie heus wel aan meid, komt goed @Ikook Doe je ovutesten? @Eerstewondertje Ooohh Turkije! Ik wil ooooook! Mag ik mee in je koffer? Wij hebben ook al een week een erg slecht slapend kindje hier, hij lijkt ergens last van te hebben. Maar we hebben geen idee waarvan & hij zegt het ook nog niet. Irritant is dat altijd vind ik! Vanochtend mn ontbijt er ook uitgegooid, terwijl ik niet eens mega misselijk ben/was. Snap er niks van, maar vind het geen ramp uiteraard dat ik niet misselijk ben verder
@Jess93 ja lekker he! Heerlijk vooruitzicht ! En gaat deze ronde ook lekker snel. Eisprong rond mn mans verjaardag.
Zometeen 2 toetsen, zo geen zin in... Maarja het moet. Anders moet ik er volgend jaar 10. Dus nu maar vast beginnen met een paar....
@Jess93 nee nog niet, probeer het niet te veel en ding te maken. Maar ik kan het niet laten mijn cervix slijm in de gaten te houden. Ergens ik voorpret . Ik heb altijd wel een duidelijk moment waarop ik eiwittachtig slijm heb, maar voor mij niet zeker wanneer dan precies mijn ei springt. Ik denk er dus over om volgende maand ook te gaan temperaturen. Op zich hebben we genoeg seks om me over de exacte dag geen zorgen te maken en deze week Let ik daar dan nog een beetje extra op Maar zoals @Krily zegt, die week voor het ei, jeetje, op het wachtbankje voor het wachtbankje.. Ik verwacht m zaterdag ongeveer. En @Krily ook ik snap je heel goed. Hier pas de tweede ronde en ergens denk je dan "wat als het nog 6 of meer rondes duurt" en is het allemaal toeval? Ook nog een beetje blijven genieten van de mooie aanloop!
@Ikook Haha dat hou ik ook in de gaten, al heb ik dat niet altijd. Ik doe deze ronde wel weer ovulatietesten, niet voor het klussen maar voor het bepalen van m’n nod. Dan gaan de dagen voor het ei nog een beetje sneller. Het waxhtbankje voor het wachtbankje inderdaad, heb je mooi verwoord
@Jiseb Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! @Raaf92 Mooie test! @Krily Ik vind de dagen tot NOD erger dan tot de eisprong. Ik wil het dan zo graag weten of het is gelukt. Ik ga nu de 4e ronde in en voel me ook heel onzeker over het zwanger worden. Bij mijn zoontje was het de eerste ronde raak dus dit is nieuw voor me ook al weet ik wel dat tot 1 jaar proberen normaal is.
Ik dacht gister ineens dat het misschien nog niet is gelukt doordat we meestal glijmiddel gebruiken omdat ik soms wat last heb van het litteken van de knip. We gebruiken die van Sensilube en die is niet zaaddodend maar kan kan het zaad wel wat hinderen op weg naar de baarmoeder/eierstokken lees ik op forums. Deze ronde gaan we het dus niet gebruiken.
Ik snap je helemaal hoor! Bij ons is het dan de 2e maar L is al een paar dagen verkouden en van t weekend kon ik er wel 10x uit s nachts en overdag ook bijna niet slapen en s ochtends tussen 5.00/6.00 is ze al wakker.. je kan me opvegen! En nu zelf ook grieperig, dus denk dat ik me morgen een dagje ziek meld, ga ik echt niet trekken vannacht er 2.30 uit maar daardoor heb ik soms ook de twijfels hoor! Hoort erbij denk ik.. succes!!
Wij gebruiken gewoon spuug, werkt ook prima. Ik heb gelezen dat dat ook verminderend kan werken, maar bij ons dus niet. Ik ben er al 6 keer zwanger mee geraakt, dus geloof er niet zo in.
@Gruffalo Denk dat het voor iedereen herkenbaar is war jij zegt!! Ook voor wie het de eerste is want dan geef je ook een hoop op (qua vakanties, makkelijk even uit eten of naar de bios gaan etc.) En de spanning of je wel een gezond kind krijgt etc. Maar kijk naar patchwork, je past je gewoon aan aan de situatie waarin je zit, of dat nu met 1 of 5 kinderen is...het komt goed!!