Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Patchwork Aaah wat balen! :$ Beterschap!

@Jess93 Wat ontzettend fijn! Mooie echo! Geniet ze. :)

Jess93 vindt dit leuk.
  2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    O, ik uitwendig! Zou natuurlijk ook daaraan kunnen liggen dat het bij mij zoveel vager was. Nog drie weken geduld. Hopelijk is het dan geen vis meer :p Helpt niet mee dat de vk begon over dat het tot 12 weken relatief gezien nog grote kans is dat het misgaat. Dat vond ik achteraf maar een gekke opmerking, voor aan het eind van de echo terwijl ik nog op die bank lig..

3. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Lieve allemaal, er word zo veel gekletst dat het mij niet lukt om overal op te reageren. Ik ben zelf heel druk én ik probeer het even wat los te laten.
    Wel lees ik alles mee hoor!
    Ik leef met jullie allemaal mee; super rot van de klachten die de zwangeren onder ons hebben én super rot van de witte testen :(

Raaf92, Krily en maansneeuw vinden dit leuk.
  4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wauwwww mooie echo! Gefeliciteerd!

Jess93 vindt dit leuk.
  5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dankje :) Het kindje was ook zooo snel te zien, ze had nog niks gezegd & we zagen het hartje al mooi sterk kloppen! Zo fijn! Viel gelijk een last van mn schouders :D

maansneeuw vindt dit leuk.
  6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Patchwork he bah balen meis. Heel veel beterschap, en ook rot met die witte test. :(

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bij mij heeft ze inwendig én uitwendig gedaan omdat ze het kindje op beide manieren wilde meten. De inwendige was veel mooier en scherper... komt goed! Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik een hele vroege echo had waar alleen een stipje op te zien was. De volgende termijnecho verscheen er ineens een heel kindje in beeld! Echt bizar! Dus komt goed!

@Patchwork Beterschap, dat is echt k*t!

Euhm dames ik wil graag horen van jullie vreemde eetgewoontes? Ik ben toch niet de enige? Ik lig op bed. Hele dag gewerkt 18:30 thuis... Ik kijk lekker expeditie robinson terwijl mn man het kind in zichzelf weer even terug vind met het uitkomen van Fifa18 beneden :p. Ik heb een aangenaam plankje voor mezelf gemaakt met tomaatjes, blokjes kaas, nootjes en... augurk :D! Ik eet al een tijdje liever alleen hartige dingen. Zoet word ik misselijk van. En ik ben normaal echt een zoetekauw...

Maar ik ben deze keer zo cliché! Lekkere grote zure bommen! Heb al een hele pot op deze week :|! Morgen nieuwe halen :thumup:

Dee-tje, Sokkie87 en maansneeuw vinden dit leuk.
  8. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha, ik maak altijd het grapje over de augurken tegen mijn vriend als ik richting mijn NOD ga.. maar ik hou altijd van augurken! Lekker toch ;)

@Jiseb Ik fantaseer nu soms al hoe ik op mijn werk zal vertellen dat ik zwanger ben! Een beetje voorbarig haha. En ik zou zo graag met jan en alleman praten over het feit dat we proberen zwanger te worden. Bij mijn familie en close vrienden ben ik heel open hierover, dus voor hen hoef ik het in ieder geval niet lang te verbergen. Maar bij mijn vriend familie en vrienden jeetje, zo'n contrast! En mijn werk natuurlijk...

@Jess93 Wauw! Prachtig, super!

Gister was ik op kraambezoek bij goede vrienden van ons, was echt heerlijk zo'n klein mensje in mijn armen te houden. Kon nog slechter wachten toen ;)

Saona vindt dit leuk.
  9. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Raaf92 Ik had een uitwendige echo! :)
    Vorige keer ook met 7w.

@Saona Haha heerlijk toch!! Lekker van genieten. Ik ben ook meer van de hartige dingen deze zwangerschap en veel zuivel. Grappig he!

10. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Weet iemand van jullie of je een bouwtechnische keuring laat uitvoeren voor of nadat je een bod doet?

11. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik zou het bij het bod als voorwaarde noemen, ovb bouwtechnische keuring zeg maar :) Zo hadden wij t gedaan iig!

De keuring zelf is trouwens altijd nadat je overeengekomen bent over bod/prijs. Gezien zo'n keuring ook centjes kost zou ik het nooot doen voordat je uberhaupt weet of ze akkoord gaan met het bod ;)

12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ah Thanx voor de uitleg! Ja inderdaad daarom vond ik het ook al zo raar haha. Super bedankt! Stelt me ook weer beetje gerust dat we het “goed” doen. Het huis dat we op het oog hadden hebben we nog steeds op het oog. Even leek het erop dat hij was verkocht aan andere kopers, maar dat is niet doorgegaan. Dus wij blij ;)

Jess93 vindt dit leuk.
  13. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Haha grove schatting hoor. Op de dagen dat ik vrij was spiekte ik een aantal keren en het bij lezen hier vergt een hoop werk.

@Jess93 gefeliciteerd met de positieve echo.

@Krily zoals jess93 zegt meenemen in je voorwaarden. Wij hebben ook eerst een bod uitgebracht. Toen de bouwkundige keuring gedaan en de koopovereenkomst getekend.

Het voordeel van niet zwanger zijn is het plannen van een vakantie met vertrek in maart.

Eerstewondertje, Krily en Jiseb vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    Hahaha @Saona, klinkt goed:roflmao:
    Hier geen cravings, ben allang blij als ik íets naar binnen krijg en eet echt enorm weinig de laatste weken... Ik zie t weer gebeuren dat ik de -15kg aantik straks:rolleyes:

Leuk @Lovely29, waar gaan jullie heen?

9 weken dansje vandaag!!! :) (Oke, oke, volgens de meting van de gyn 8+6 dansje, maar hou dit nog maar even aan tot de termijnecho :p)

Saona, maansneeuw, Saaaraaa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    Hoewel het goed is om realistisch te blijven, is dat natuurlijk niet wat je horen wil.... Klopt ook niet. Volgens mijn gyn is de kans na een kloppend hartje al nog maar <2% dat het fout gaat. De spannendste momenten (innesteling, juiste celdelingen, aanmaken hartje) zijn namelijk allang geweest.
    Positief blijven hoor!:thumup:

maansneeuw vindt dit leuk.
  16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@Saona
    Nee hier nog geen last van! Augurken vind ik sowieso lekker :)! De laatste 2 dagen heb ik wel trek maar door de misselijkheid zit ik zo vol! Heel vervelend..

@maansneeuw
    Ik had toen uitwendig ook geen duidelijke echo van mn dochtertje ;)

17. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Joe, ongesteld.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    He, balen.... Maar gelukkig wel duidelijkheid nu :(
    Op naar een héle succesvolle volgende ronde:thumup::thumup:

Saaaraaa vindt dit leuk.
  19. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Voor! O ik ben weer spuit 11 merk ik... Wij hadden volgends mij een optie genomen en toeneen bouwkundige keuring uit laten voeren en daarna pas een bod uitgebracht, rekening houdend met de gebreken van het huis.

Krily vindt dit leuk.
  20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Patchwork Wat $#£*# zeg! Hopelijk is het een power-eitje en lukt de innesteling toch!!

@Ikook haha, ik ben vooral heel bang dat er niet heel positief gereageerd wordt, er zijn namelijk de afgelopen tijd nog 2 leidinggevenden weggegaan en de druk op de nieuwen is nogal hoog. Ik ben de langstzittende leidinggevende en ik werk er nu dik 2 jaar....

@Saaaraaa Balen, maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.

Ik heb me niet in kunnen houden tot het weekend en vanochtend de laatste test die ik had gedaan. Wat vinden jullie, mooie oploop? (De data kloppen trouwens niet, moet 26, 27 en 29 zijn...)

Bijgevoegde bestanden:

Sokkie87 en Eerstewondertje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina