Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Die van ons uit 1980. Inderdaad daarvoor is het ook wel handig :).

We hebben veel huizen bekeken maar blijven steeds terug vallen op die ene. Haha. :roflmao:

2. Ikook

Ikook Niet meer actief

Dat is fijn om te horen in ieder geval :). Ik denk het uiteindelijk ook hoor, maar ik kan me voorstellen dat het misschien wel als een verrassing komt. Buiten mijn werk praat ik altijd al over hoe graag ik kinderen wil, maar binnen mijn werk beperk ik dat vaak wel ;)

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.904
    5.164
    113
    @Patchwork : Heel veel beterschap. Hopelijk voel je je al iets beter

@Lovely29 : Waar gaat de vakantie heen? En hoe gaat het verder met je?

@Saaaraaa : Balen! Snel door naar de volgende ronde

Erg mooie oploop @Jiseb :)

@Saona : Ik zie hem al versprongen hoor! 9 weken al! Gaat hard. Hoe gaat het met jou nu?

Slaan deze medicijnen aan @Sado ?

Jiseb vindt dit leuk.
  4. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Madeliefje06 met mij gaat het weer goed. Ik sta weer wat rustiger in het hele zwanger worden verhaal. Natuurlijk wil ik het liefst vandaag zwanger zijn dan morgen maar officieel zouden we nog niet eens beginnen. Ik vind het alleen jammer dat de leeftijd tot R en de baby dan steeds groter wordt. Maar dat moet ik ook maar los laten.

We zijn nu aan het kijken naar Florida. We willen eigenlijk naar het Caribisch gebied maar helaas door het Zika virus nemen we dat risico maar niet. Florida is weer Zika vrij en daarom een goede optie. R. kan nog gratis de pretparken in en er is genoeg te doen.

Hoe gaat het bij jou en het zwanger worden, officieel gestart?

@Krily wij hebben ook een bouwkundige keuring gedaan en super blij mee. We weten nu wel wat we kunnen gaan verwachten en dat het huis in orde is. Ben nu toch wel benieuwd naar de woning welke jullie op het oog hebben haha.

Dee-tje vindt dit leuk.
  5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Even een vraagje: m’n ovulatie test was al een stuk donkerder maar nog niet positief, wat is dan verstandig? Vanavond vluchtig vrijen, aangezien vriendlief zo weer moet werken, dus kan dan ook niet echt blijven liggen, of wachten tot morgenavond zodat we er wel echt tijd voor hebben? Laatste keer was woensdag nacht. Aangezien hij nog niet positief is, lijkt me morgen avond het beste toch?

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Als jullie dr geen zin in hebben, zou ik niet persé vanavond doen.
    Je test is nog niet positief en je hebt ook geen garantie dat ie bijv morgen 'al' positief is (hij kan bijv ook weer aflopen en later weer oplopen, of nu nog een paar dagen nodig hebben om echt te gaan knallen)
    Na een positieve test heb je zelfs nog 24-36 uur voordat je eitje daadwerkelijk springt. Dus lijkt me dat je met morgenavond ook nog prima op tijd bent, ook als ie morgen gaat knallen :)

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Helemaal geen tijd gehad om de nieuwe medicijnen op te halen @Madeliefje06 :(
    Maar vandaag een goede dag! Dus misschien wordt de misselijkheid nu sowieso al beter :)

Saaaraaa, Madeliefje06 en Ikook vinden dit leuk.
  8. Ikook

Ikook Niet meer actief

@Krily Forceren lijkt me sowieso niet lekker, maar als je er zin in hebt, vooral voor beiden gaan ;). Lang blijven liggen geloof ik sowieso niet echt in...

Ik ben benieuwd wat er met mijn lichaam gaat gebeuren. gister steekjes in rechtereistoken gisterochtend had ik vruchtbaar slijm, maar nog niet dat rauwe eiwitachtige (bij mij is dat altijd echt 1 moment, dat noem ik dan maar mijn "piek"). Gisteravond en vanmorgen in ieder geval lekker geknuffeld (maar for some reason heb ik het gevoel dat juist afgelopen dinsdag het beste moment is geweest, ik weet niet, ik had toen zo'n enorme zin in seks en mijn lichaam voelde zo vruchtbaar of zo). Vanmiddag lijkt mijn baarmoeder mond weer wat harder te zijn en mijn cervix slijm droger en ook de steekjes zijn weg. Lijken tekenen dat de eisprong is geweest/LH piek is geweest, maar ik weet het niet zeker, ben benieuwd of ik morgen alsnog vruchtbaar slijm heb of dat het inderdaad voorbij is. Ik vind het nu toch wel jammer dat ik geen ovutestjes heb gedaan, mocht het nog nodig zijn volgende maand toch maar eens proberen. Niet omdat ik het zo van belang vind, maar omdat ik zo nieuwsgierig ben! En voor de rest blijven we maar gewoon regelmatig knuffelen, voor de zekerheid...

Haha, ik hou van dit moment, die voorpret. Ergens jammer om zo weer op het wachtbankje te zitten!

9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ah thanx! Is het slecht om vanavond en morgen avond te doen? Ze zeggen dat dit tegenwerkt op de zaadkwaliteit.

10. Ikook

Ikook Niet meer actief

Volgens mij zijn er nu juist onderzoeken die laten zien dat dit niet het geval is. De hoeveelheid kan wat minder zijn, maar de kwaliteit is altijd beter dan als het lang duurt (langer dan 48 uur). Maar goed, ik zou er vooral niet te veel over nadenken. Dan moet je maar denken: die van vandaag hebben het voordeel van de "rijping" en die van morgen juist van het "vers" zijn (ok, deze termen gaan wel een beetje ver..). En gewoon om lekker te genieten (allebei..)

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Spannend @Ikook! Leuk he, die voorpret :)

Ik geloof dat het geen kwaad kan, @Krily. Alleen bij een verminderde/minder goede productie raden ze het af :)

Is het bij jullie ook zo aan het onweren?! Poeh, gaat niet normaal hard hier. :eek:

12. Ikook

Ikook Niet meer actief

Het is nu weer voorbij, maar het ging wel even flink los ja! Vriendlief is ook nog niet thuis, ik gok dat hij bij de borrel van zijn werk is blijven hangen.. hoop dat hij zo komt, want ik heb hongerrrrr. Maar goed, laat hem nog maar even genieten van zijn vrije leventje ;)

13. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Sado en @Ikook thanx voor jullie advies! Ik moet er gewoon niet te veel bij nadenken, maar je gaat toch vanalles doen he Hahah.:rolleyes:

Ikook vindt dit leuk.
  14. Ikook

Ikook Niet meer actief

Jeetje, app ik die man, was ie even vergeten te melden dat er eten bezorgd werd.. Sta ik hier met mijn uitgebreide maaltijd. Dan maar netflix aan en alles zelf opeten ;)
    Gelukkig hebben we gisteravond geklust haha

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.904
    5.164
    113
    @Lovely29 : Fijn dat het iets beter gaat en je er rustiger instaat. Snap dat je met dat leeftijdsverschil in je hoofd zit, maar ieder leeftijdsverschil heeft zijn voor een nadelen. Daarnaast zegt dat ook niks over de band in de toekomst. Niet te druk om maken meis!

Florida is leuk! Zijn jullie daar eerder geweest?

Ja eindelijk gestart haha. Verwacht over 8 dagen mijn eisprong ongeveer. Jij loopt ongeveer gelijk met mij gok ik ?

@Krily : Ik zou morgenavond doen. Misschien is hij morgen nog niet positief en daarnaast duurt het natuurlijk even voor je eitje springt.
    En naast dat ben ik echt voorstander van het doen als je zin hebt om het leuk te houden en niet omdat het moet (anders natuurlijk als je al maanden bezig bent, maar hoop dat je me begrijpt).

Fijn dat je een goede dag had @Sado ! Lekker dagje met C gehad? :)

@Ikook : Haha knuffelen.. ik dacht de tijdens het lezen: daar schiet je niks mee op :roflmao::p Maar ik snap nu dat je gewoon seks bedoelt haha. Spannend in ieder geval!

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.904
    5.164
    113
    Mannen :p Maar ik kan soms zo genieten van zo'n avondje alleen zodat ik kan kijken wat ik wil (lekkere romantische zwijmel en drama dingen) Geniet ervan haha :)

17. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha ja zeker. O en ik denk toch dat ik het fout had gezien en hij vanavond/morgen gaat springen, want mijn vruchtbare slijm is er nog gewoon en baarmoeder mond voelt zacht! (ik was vanmiddag denk ik even aan het ijlen). Wel al mijn pijntjes lijken minder. Ik wacht en wacht.. en hoop die man van mij morgen nog even te knuffelen uuh ik bedoel seks te hebben ;) (ik ben niet vies van het woord seks hoor, maar mijn vriend en ik vragen elkaar vaak of we zin hebben om te knuffelen, maar knuffelen wordt bijna altijd seks ;))

18. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Jaaa heerlijk vind ik het ook! Hier ook een manloze avond toevallig nu & heb lekker een programma van tlc terug gekeken over zwangerschap :p Vond het erg mooi om te zien maar ook heftig, stel wat meerdere miskramen te verwerken kreeg. Voor de geintreseerden, het heet: first heartbeat.

Ikook vindt dit leuk.
  19. Ikook

Ikook Niet meer actief

aah die ga ik noteren! altijd op zoek naar dingen die mijn zwangerschaps cravings satisfyen

20. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Op tlc is doordeweeks elke dag om 15u iets mbt zwangerschap/bevalling. Ik kijk het savonds altijd terug als vriend trainen is haha :p Erg dat ik dit weet eigenlijk:roflmao::roflmao:

Raaf92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina