@Raaf92 hoop het! Morgenavond nog een keertje en dan kan ik het wachtbankje weer op. Ik ga dit keer echt niet eerder testen dan 15 a 16 oktober!
Nog 2 weekjes geduld hebben! Snap wel dat je niet eerder wil testen, vind het goed van je ! Heb je als goed is gelijk duidelijkheid!
Wat me wel opviel is dat het heel gevoelig was tijdens de seks, dit had ik vorige keer ook al toen ik dacht rond m’n eisprong te zitten. Heeft iemand van jullie dit ook?
Ik had dat deze ronde ook! Tenminste, als mijn moment dat ik denk dat mijn eisprong was goed heb ingeschat.. En @Sado Jeetje wat gaat het hard met jouw zwangerschap!
@Sado ah gelukkig is het normaal! is best wel een vervelend gevoel maar is even doorheen bijten. Volgende ronde weer zonder ovulatietesten, ga het om en om doen . De tijd gaat zoieso wel heel snel vind ik. @Ikook is dus toch een teken van de eisprong! Had gisteren avond ook behoorlijke ei pijn. Heb ik vaak tegelijk met een positieve ovulatietest.
Wij voelen ons allebei weer wat beter en hebben het zojuist nog even gezellig gemaakt, maar ik ben er eigenlijk wel 100% van overtuigt dat mijn vruchtbare periode al voorbij was. Ach ja, donderdagavond/vrijdagochtend (en donderdagavond was na ~48h de keer er voor..) gezellig gemaakt en ik denk vrijdagochtend mijn eisprong gehad, maar zo niet, dan in ieder geval gister, dus dat zit qua timing wel goed denk ik! Nu wachten.. wachten.. wachten..
@Krily Fijn dat het gelukt is @Raaf92 Fijn dat het met je dochtertje weer beter gaat. Hier gisteravond ontzettend bang geweest. Deurbel ging rond 20.45, verwacht niemand en mijn man was weg, dus niet open gedaan. Om 21.00 weer, hmm dus ik toch maar richting de deur, gevraagd wie er was, geen antwoord. 21.05 bleef de bel maar gaan, toen in paniek mijn man gebeld. Gelukkig waren de buren thuis (door mn man in geschakeld om te gaan kijken) en was er niets te zien. Poeh lang niet zo bang geweest als gisteravond en ben toch geregeld een avond/nacht alleen met ons zoontje thuis.
Oeh, dat klinkt eng, was er niemand te zien? Soms testen inbrekers zo juist of er iemand thuis is.. kun je beter open doen wellicht.. maar door naar de deur te gaan heb je dat waarschijnlijk wel laten merken. Wel gek..
Dat is inderdaad heel eng! Misschien iemand die aan het belletje lellen was. Al is dat meer iets voor kinderen, maar tegenwoordig weet je het nooit. Wel fijn dat je buren hebben gekeken.
@Ikook @Krily @Madeliefje06 ja was inderdaad eng. Nee niemand gezien of gehoord. Gelukkig was er inderdaad snel iemand hier, en was de schrik toen toch wel een heel eind gezakt.
Nou ik zou ook niet open doen. Als mijn man niet thuis is en ik ben alleen met de kinderen doe ik echt niet open als er een vreemde voor de deur staat. Waarom zou ik? Evt. laten merken dat je wel thuis bent ja en de buren inschakelen maar mooi niet open doen hoor!
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ********************************** NODlijst: September: 23: Lovely29 24: Jiseb Oktober: 1: Saaaraaa 2: Patchwork (voorlopig) 14: Ikook 16: Krily 17: Eerstewondertje 21: Madeliefje06 ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 4: Saona - 38 jaar - 3e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: September: 27: maansneeuw - Eerste echo 28: Jess93 - Eerste echo + intake Oktober: 2: Saona: Termijnecho 3: Raaf92 - Eerste echo 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 10: Sado - Termijnecho 10: Ukkepuk1 - Intake + eerste echo 12: Jess93 - Termijnecho