@Lovely29 Thanks!! Leuk hoor. Wij hadden ook een verre reis gepland voor volgend jaar maar moeten t nu uitstellen omdat baby 2 zich zo wonderlijk snel aandient haha. Daar blijf ik graag voor thuis natuurlijk. Gaan nu in het najaar en misschien in januari nog, maar dan dus binnen Europa. Ja slim voor ze 4 is anders zit je aan schoolvakanties. Thailand zo gaaf!! @Madeliefje06 Ben je ook al eens met 3 kids buiten Europa geweest? Respect!! Superleuk! Jammer dat het zo snel duur is hè. @Enit ik zie ook niks helaas.
@Sokkie87 Wij hebben ook erg goede ervaring met vliegen met een baby. E. was 3 maanden toen we naar Rome vlogen en 7 maanden naar Cuba. We hadden zo'n travelcot gereserveerd voor in het vliegtuig, echt super handig en E. heeft een groot gedeelte heerlijk geslapen. @Enit ik zie helaas ook niets...
Jeetje, wat een wereldreizigers hier! Wij gaan maar weinig op vakantie, soms een paar dagen weg, maar de afgelopen twee zomers zijn we niet geweest. Geldtekort! Was ik maar rijk (in geld dan, de rest heb ik al ) Pff, nog drie dagen voor de echo! Zin in! Maar ook ontzettend spannend.... Een vriendin van mij kwam er bij haar eerste echo achter dat het hartje van haar kindje niet klopte. Dat lijkt me vreselijk.... Hoop dat het ons niet overkomt!
Spannend @Gruffalo! Ik duim voor een prachtige echo Ik herken helaas heel erg wat je zegt... Ondanks een mooi kloppend hartje op 6+6, ben ik ook wel een beetje bang voor mijn termijnecho (volgende week dinsdag). Ik weet dat missed abortions erg weinig voorkomen, maar toch ben ik ergens wel een beetje bang voor slecht nieuws Als die echo goed is, durf ik pas écht blij te zijn en gaan we het ook delen met iedereen.
@Sokkie87 : Ja ook met drie kinderen en ik leef nog Meerdere keren zelfs (langste vlucht was 9 uur). Scheelt dat we veel vliegen en we makkelijke kindjes hebben, want het gaat eigenlijk altijd perfect. En het scheelt ook echt heel erg als je jezelf niet te veel druk maakt (eerste keer zag ik er ook vreselijk tegenop maar is allemaal goed gedaan). En ja, het is vreselijk duur. Wij zijn ook afhankelijk van het hoogseizoen omdat ik in het onderwijs werk. Succes vandaag @Saona ! Ik duim voor een mooie echo Spannend he @Gruffalo . Duim voor een mooi kloppend hartje over drie dagen Veel afspraken deze week!
Oke Heb anderhalve dag zonder medicatie gekund. Was wel weeïg steeds, maar was te doen. Ik moest alleen niet in de buurt komen van bepaalde geurtjes, want de kokhalsreactie op alles wat ook maar een béétje ruikt was wel in vol ornaat terug.... Vanmorgen wel weer wat minder dus durfde het niet aan zonder medicatie te gaan werken.
@Madeliefje06 Leuk hoor!!! Wij hebben zelf ook altijd veel gereisd en ook regelmatig verre reizen, dus zijn allebei wel relaxed. Ben heel benieuwd! Eerst maar binnen Europa, keer uitproberen haha. Voordeel van Azië dat eigenlijk alleen de reis duur is. Hoewel wij ook wel van de luxe hotels zijn haha erg! Jullie? Vind t wel superleuk om te horen dat je gewoon op reis gaat met 3 kids. Meeste mensen zijn er zo negatief over dat ik me soms half schuldig voel dat we de onze nu al meenemen in t vliegtuig. @Jiseb Goed om te horen!! Leuk!! @Saona Succes/veel plezier. Hoelaat moet je? @Sado Gelukkig ietsje beter..hopelijk gaat t nu steeds beter, bijna 10 weken! @Gruffalo Het is maar net wat je zelf ook leuk vindt hè! Mijn familie verklaart me elke keer voor gek. Zijn allemaal totaal geen reizigers. En als je de droom hebt, misschien elke maand een klein bedrag apart zetten en er echt niet aankomen!!! Kun je over een paar jaar gaan naar een mooi land
Morning! 14:00 gaan we! Best spannend want ik heb al het hele weekend last van flink heftige buikkrampen. En hoewel in denk dat het mijn darmen zijn, vind ik dat toch wel spannend!
Kan indd je darmen en misschien het groeien van je baarmoeder? Zo ik voel me na een week belabberd te voelen me weer wat beter! Kan eindelijk weer normaal voor l zorgen en het huishouden bij houden
Spannend! Veel succes en plezier! Ben benieuwd of je indd 10w bent vandaag. Even 5 dagen bonus, lekker Hier ook af en toe wat krampen, hoort erbij
Fijn dat je je weer beter voelt! Ik weet echt niet wat voor rare krampen het zijn maar het is keer een continue aanwezige zeurderige pijn. Ik kan het niet goed uitleggen maar ik was er van het weekend iig echt niet lekker van!
Ik ben ook benieuwd waar we nu op uit gaan komen! Ik weet wel wanneer ik voor het laatst ongesteld was, en op basis daarvan en de dagen van mijn cyclussen denk ik 9+3 te zijn. Maar net wat jij al zei, mijn test knalde gigantisch 2 dgn voor mn NOD. En ik heb geen eisprong kunnen vinden dus wie weet is het toch al iets eerder gebeurd
@Saona succes vandaag! Blijft toch elke keer spannend. @Verre reizen. Hier voor jaar met zoontje van 6 maanden gevlogen, niet zo ver, naar Mallorca. Maar ging perfect. Hele tijd geslapen. Nu vliegen we over ander halve week naar Turkije, ben benieuwd hoe dat gaat. Volgend jaar gaan we richting Italië met de auto hoogstwaarschijnlijk, ligt er ook een beetje aan of we dan een tweede wondertje al hebben mogen verwelkomen.