Ik gok een kortere cyclus, daardoor ei gemist (want te laat gaan testen) en zo vroeg een knaltest Spannend! Ben ik weer alleen op 4 mei, haha. Al schuif ik wss door naar 5 mei op basis van de eerdere meting
@Saona Heel veel succes / plezier voor straks! @Sado Pff vervelend he. Ik heb dus bij beide zwangerschappen nooit stil gestaan bij medicatie maar ik heb mezelf wel voorgenomen dat bij een eventuele volgende zwangerschap, mocht ik weer zo extreem misselijk zijn, ik ook voor medicatie ga. Ik trek dat geen derde x! Voel met je mee. Gelukkig voel je je sommige dagen al iets beter, maar geurtjes zijn idd echt drama he!
Ik mag 12 oktober voor de 1e echo lekker snel al! Ik gaf vandaag de afspraak door aan de directeur (ik zei verder niets), zegt: ow, ben je toevallig weer.... Ik kan echt niet liegen, dus ik heb maar verteld dat ik idd weer zwanger ben . Wilde eigenlijk wachten. Dus nu weet m'n baas het al wel, maar m'n familie niet, beetje raar, maar goed.
@Jiseb Best handig als je werkgever op de hoogte is vind ik hoor. Als je je niet goed voelt of ziek moet melden komt her niet geheel onverwacht. Fijn dat je al zo snel kan! Is er dan al wel een kloppend hartje zo vroeg?
@Sokkie87 De kans is groot dat er nog net geen kloppend kartje te zien is, ik ben dan namelijk 6 weken, dus dat is nog wel erg vroeg. Maar het gaat er met name om dat het op de goede plek zit. Het leuke is dat mijn ouders de dag erna 40 jaar getrouwd zijn en we dan een leuk extra cadeautje hebben. @Sado Ja het moet tussen 6 en 7 weken. Er is dan waarschijnlijk wel wat te zien, maar nog niet groot genoeg om klem te zitten als het buiten mijn baarmoeder zit.
Waaaaaauw gaaf @Saona, prachtig! En wauw dat was een mooi korte cyclus dan. Jaaa dat verklaart die knal!-in-your-face-test wel Nou het is weer eenzaam op het 4-mei-bankje Wat is je nieuwe datum? Koningsdag denk ik?
Kan toch bijna niet, dat ik een week eerder al een eisprong had?! Vind het maar apart. Anyway, ze zullen het wel weten 27 april ja, koningsdag.
Hoorde vanmorgen dat m'n zus ooķ zwanger is. Samen zwanger dus, met zo'n 8 weken verschil, alleen weet zij het nog niet.
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ********************************** NODlijst: Oktober: 1: Saaaraaa 2: Patchwork (voorlopig) 14: Ikook 16: Krily 17: Eerstewondertje 21: Madeliefje06 22: Lovely29 ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: Oktober: 3: Raaf92 - Eerste echo 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 10: Sado - Termijnecho 10: Ukkepuk1 - Intake + eerste echo 12: Jess93 - Termijnecho