Nog twee dagen... Zucht. Wachten op de eerste echo duurt lang! Had zelfs al wat info over hypnobirthing opgezocht, wie weet heb ik daar wat aan, ik ga denk ik het boek bestellen tzt. Ik heb bij bevalling twee (uit mezelf, niet vanwege een cursus oid) veel gevisualiseerd en dat werkte heel goed. Dat ik stoned was door de endorfine heeft daar vast ook bij geholpen
Ook voor deze niet zwangere Fijn dat je echo goed was @Raaf92 ! En zojuist even hardop gelachen om de krab en waterpas
Wat denken jullie vanavond nog maar een keer testen? Vorige keer knalde hij ineens op dag 14 in de ochtend
Wil ik me ook in gaan verdiepen! Al sta ik er nog steeds van versteld dat ik - mrs controlfreak and all - zo ontzettend kalm en rustig m'n bevalling doorstaan heb Ondanks giga rugweeën, weeënstormen en bevalling van slechts zo'n 4,5 uur, heb ik nauwelijks een kik gegeven, was zo in mezelf gekeerd. Ik was bang voor gegil, gevloek, gescheld en getier (misschien iets te vaak naar Bevallingsverhalen en One Born Every Minute gekeken) maar nee, helemaal niks. Heb een keer "tyf op" naar m'n man geroepen (niet m'n gebruikelijke woordkeus) omdat ie "lieffie, gaat het wel?!" zei (ja ehhhh wat denk je zelf, vriend?!) en een keer heel hard AUW! tijdens het persen (en toen voelde ik me zo onwijs dom, ja doh dat het auw doet als je er een hoofd doorduwt), maar verder echt nada, noppes Hopelijk straks weer zo'n snelle, kalme bevalling
Ik denk die van Marie Mongan. Er zijn ook nog Nederlandse boeken over hypnobirthing. Ik kijk tzt nog wel even.
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 4e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ********************************** NODlijst: Oktober: 1: Saaaraaa 2: Patchwork (voorlopig) 14: Ikook 16: Krily 17: Eerstewondertje 21: Madeliefje06 22: Lovely29 ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje Mei 2018: 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: Oktober: 4: Sokkie87 - Termijnecho 5: Gruffalo - Eerste echo + intake 5: Raaf92 - intake vk 10: Sado - Termijnecho 10: Ukkepuk1 - Intake + eerste echo 12: Jess93 - Termijnecho 12: Jiseb - Eerste echo 23: Raaf92 - Termijnecho November: 6: Saona - echo geslachtsbepaling
@Lovely29 Jaaaa! Hij lijkt er inderdaad aan te komen. Je kunt 2 keer testen of het gewoon toch al gezellig maken, dan is het sowieso goed. Maar net wat je prettig vindt. @Krily ik hoop dat je wellicht behoort tot het gezelschap van de verborgen eieren en het toch lukt! @Gruffalo wat duurt wachten toch lang he? Ik mag al snel, maar vind volgende week donderdag ook nog zooooo ver weg. Ik heb nu lekker 1.5 dagen vrij om ff bij te komen. Woensdag ben ik sowieso vrij en donderdag staken we in de ochtend en hebben we in de middag een leuke bijeenkomst met andere scholen van ons bestuur vanwege de dag van de leraar. Heerlijk! Wanneer hebben jullie je trouwens opgegeven voor MvM als jullie dat gedaan hebben/nog doen. Ik wil wel weer meedoen, maar het lijkt nog zo vroeg...
@Jiseb ik heb me met 5 weken aangemeld! @Lovely29 ik zou vanavond voor de zekerheid nog een testje doen! ik werd net door mn nichtje gebeld dat ze zwanger is! Ze is net zo oud als mij en haar zoontje scheelt 3 weken met L en nu gewoon weer precies hetzelfde heel bizar maar wel super leuk!
Ik heb trouwens al zulke leuke geboortekaartjes gezien! @Raaf92 ik lees op de site dat het kan vanaf dat je weet dat je zwanger bent, maar ik wacht nog heel even... En wat leuk dat je nichtje ook zwanger is!! Hebben jullie goed contact?